AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #261 Skrevet 21. januar 2015 Nå håper jeg virkelig at du snart får kjøpt deg en jeans sånn at vi kan begrave denne tråden!Anonymous poster hash: f3731...bba 6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #262 Skrevet 21. januar 2015 Men kan man ikke gå med jeans med slitte partier (altså slitt farge, ikke hull) når man nærmer seg 40? Synes det kan være litt fint, jeg. Ikke for trang, som ts, men sånn at den sitter fint. Ble veldig usikker her nå, om jeg må bytte ut halve jeanssamlingen...Anonymous poster hash: 0f4d5...67b Jeg prøver å spørre igjen (se sitatet): Anonymous poster hash: 0f4d5...67b
Gjest Tigress Skrevet 21. januar 2015 #263 Skrevet 21. januar 2015 Jeg prøver å spørre igjen (se sitatet): Anonymous poster hash: 0f4d5...67b Klart du kan det!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #264 Skrevet 21. januar 2015 Buksa mi er der den skal være etter min mening. Det er slik jeg liker å ha den og ikke overdrevet. Det er helt greit at dere ikke liker det. Nei den gjør ikke det. Bukser er ikke laget for cameltoe, det er ett veldig godt tegn på at den er for langt opp, på lik linje som eks dobbelpupp er tegn på at bhn er for stram. Beklager at jeg misforsto det komiske i å gå med buksen slik......Trodde seriøst du kødda... Anonymous poster hash: 01696...f34 3
Kjempen Skrevet 21. januar 2015 #265 Skrevet 21. januar 2015 Nå er det vel kanskje på tide at vi menn mener noe her? Jeg synes FruKG ser lekker ut. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #267 Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor gidder du å fortsette med å legge ut bilder av deg i forskjellige buksemodeller (som er så og si like) når du vet hva majoriteten her inne mener om kameltå og hvordan buksene sitter på deg? Jeg sier ikke helt poenget når du selv sier at du er fornøyd med hvordan buksene sitter på, og du har ingen planer om å ta til deg tips. Anonymous poster hash: d4262...172 Hun har jo tatt til seg tips. Den siste buksen var uten bleking på beina, og det er en STOR forbedring. Dessuten er det fortsatt folk her som liker å se bildene hun legger ut, jeg blant annet. Anonymous poster hash: 25ccb...85d
Gjest FruKG Skrevet 21. januar 2015 #268 Skrevet 21. januar 2015 Jeg tar jo til meg de tipsene jeg føler passer meg. Det er vel ikke slik at jeg MÅ ta alle tipsene til meg? Jeg får vel lage en tråd som bare heter "Advarsel - Trashy og billige FruKG viser seg frem" LOL Oppmerksomhet liker jeg selvsagt, og jeg har ikke skrevet noe annet heller. Dersom du ikke liker å se bilder av meg eller lese om hva jeg mener så er det jo bare å holde seg unna tråden?
Silfen Skrevet 21. januar 2015 #269 Skrevet 21. januar 2015 Holde seg unna? Det er jo som å kjøre forbi en bilulykke. Man bare MÅ se, selv om man ikke liker det man ser. 9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #270 Skrevet 21. januar 2015 Jeg tar jo til meg de tipsene jeg føler passer meg. Det er vel ikke slik at jeg MÅ ta alle tipsene til meg? Jeg får vel lage en tråd som bare heter "Advarsel - Trashy og billige FruKG viser seg frem" LOL Oppmerksomhet liker jeg selvsagt, og jeg har ikke skrevet noe annet heller. Dersom du ikke liker å se bilder av meg eller lese om hva jeg mener så er det jo bare å holde seg unna tråden? Som Silfen sa...... (hvis du liker å vise deg frem så kunne du kanskje ha opprettet egen dagbok her inne med masse bilder, så får du vise deg frem alt du lyster!) Anonymous poster hash: d4262...172 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #271 Skrevet 21. januar 2015 Jeg tar jo til meg de tipsene jeg føler passer meg. Det er vel ikke slik at jeg MÅ ta alle tipsene til meg? Jeg får vel lage en tråd som bare heter "Advarsel - Trashy og billige FruKG viser seg frem" LOL Oppmerksomhet liker jeg selvsagt, og jeg har ikke skrevet noe annet heller. Dersom du ikke liker å se bilder av meg eller lese om hva jeg mener så er det jo bare å holde seg unna tråden? Noen forslag: Levis 524: http://us.levi.com/product/product_popup.jsp?productID=34331606&enhancedImg=http%3a%2f%2fLEVI.imageg.net%2fgraphics%2fproduct_images%2fpLEVI1-18233715_alternate4_t500x607.jpg&catId=11580758 Levis 535: http://us.levi.com/product/product_popup.jsp?productID=34381006&enhancedImg=http%3a%2f%2fLEVI.imageg.net%2fgraphics%2fproduct_images%2fpLEVI1-18250625_alternate4_t500x607.jpg&catId=11580758 Tiger of sweden - Slender jeans http://www.miinto.no/p-425081-tiger-of-sweden-slender-jeans Funaki - Naches http://www.miinto.no/p-66826-naches-black Mac - Dream skinny: http://www.miinto.no/p-180289-dream-skinny Mardou&Dean - Mardou 4 Blaa: http://www.miinto.no/p-373183-mardou-4-blaa Ricco Vero - Berlin Zip jeans: http://www.riccovero.no/women/jeans-women/berlin-zip-jeans-blue--2624/ Anonymous poster hash: c7314...a50
Gjest FruKG Skrevet 21. januar 2015 #272 Skrevet 21. januar 2015 Holde seg unna? Det er jo som å kjøre forbi en bilulykke. Man bare MÅ se, selv om man ikke liker det man ser. At det er mulig å være så ufin. Det er bare trist! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #273 Skrevet 21. januar 2015 At det er mulig å være så ufin. Det er bare trist! Hva er ufint med det? Sannheten må du tåle når du lager en tråd som dette.Anonymous poster hash: 0fa32...bd2 6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #274 Skrevet 21. januar 2015 At det er mulig å være så ufin. Det er bare trist! KG er fullt av drittsekker for tiden. De tror de kan si alle stygge ting som faller dem inn bare fordi dette er internett og de slipper å se deg i øynene. Drit i dem, jeg liker deg! Anonymous poster hash: 25ccb...85d
Gjest Ludodama Skrevet 21. januar 2015 #275 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg tar jo til meg de tipsene jeg føler passer meg. Det er vel ikke slik at jeg MÅ ta alle tipsene til meg? Jeg får vel lage en tråd som bare heter "Advarsel - Trashy og billige FruKG viser seg frem" LOL Oppmerksomhet liker jeg selvsagt, og jeg har ikke skrevet noe annet heller. Dersom du ikke liker å se bilder av meg eller lese om hva jeg mener så er det jo bare å holde seg unna tråden? Problemet her er vel at datteren din er den som har problemer med klesstilen din - og helt ærlig; jeg er 33 år, liker sexy klær - og forstår henne veldig godt. Jeg kunne selv ikke kledd meg i de tingene du beskriver(har ikke sett bilder dog) - og jeg går kun i tettsittende bukser selv. Men jeg velger jo de som ikke går langt opp i bakenden eller underlivet - og jeg hadde i min villeste fantasi ikke postet bikinibilder i en tråd som handlet om at datteren min skjemtes over meg. Jeg tror du mangler litt gangsyn her, og hva mannfolk mener på nattestid er jo helt likegyldig. Problemet er hvordan du kler deg i hverdagene generelt, når datteren din forventer at du skal se ut som andre mødre på 40. Du trenger ikke kle deg konservativt eller kjipt - men du virker jo helt oppsatt på at du SKAL måtte gå i disse klærne hun skjemmes over. Og det verste er at du viser til at din mann synes du ikke skal ties til stillhet - hallo; det er KROPP, ikke et bærende meningsytring av betydning. Jada, tenåringer kan være brutale - men i dette tilfellet tror jeg nok hun har i nokså stor grad rett. Om du ikke finner en eneste jeans på Tiger of Sweden, Filippa K eller Levis(demi curve eksempelvis) så vet jammen ikke jeg. Hun vil sikkert klage uansett, men jeg er sikkert på hun blir mange hakk mindre flau om du bare slapper litt mer av med erogen sone-flashing. Endret 21. januar 2015 av Ludodama 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #277 Skrevet 25. januar 2015 Kjenner jeg blir litt bekymret for deg, Ts. Nå skriver du i seksualitetsforumet om hvor deilig det er å svelge sæd og hvordan alle mennene rundt deg synes det er sexy at du liker å svelge sæd.. Sikker på at alt er bra med deg og at du ikke har vært utsatt for overgrep av seksuell art noen gang? (Ikke vondt ment, kun bekymret). Synes litt synd i deg. Anonymous poster hash: 7c254...633 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #278 Skrevet 25. januar 2015 Kjenner jeg blir litt bekymret for deg, Ts. Nå skriver du i seksualitetsforumet om hvor deilig det er å svelge sæd og hvordan alle mennene rundt deg synes det er sexy at du liker å svelge sæd.. Sikker på at alt er bra med deg og at du ikke har vært utsatt for overgrep av seksuell art noen gang? (Ikke vondt ment, kun bekymret). Synes litt synd i deg. Anonymous poster hash: 7c254...633 Dette er nettopp den typen innlegg som ikke hører hjemme her. Det er overhodet ikke din sak hva hun har eller ikke har blitt utsatt for, og det hører i alle fall ikke hjemme i denne tråden (og kritikken du kamuflerer som omtanke, skinner lett gjennom). Anonymous poster hash: 25ccb...85d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #279 Skrevet 25. januar 2015 Dette er nettopp den typen innlegg som ikke hører hjemme her. Det er overhodet ikke din sak hva hun har eller ikke har blitt utsatt for, og det hører i alle fall ikke hjemme i denne tråden (og kritikken du kamuflerer som omtanke, skinner lett gjennom). Anonymous poster hash: 25ccb...85d Dette er DIN tolkning av det jeg sier. Jeg synes bare hele greia virker trist, og bekymringen er ekte, enten du tror det eller ikke. Nei, jeg har ingenting med hva hun har blitt utsatt for. Men jeg er et medmenneske og når jeg ser at noen er i ferd med å blamere seg selv, så synes det er leit om man ikke kan si ifra om det. Forøvrig er jeg enig i at det er en trådavsporing. Anonymous poster hash: 7c254...633 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #280 Skrevet 25. januar 2015 Dette er DIN tolkning av det jeg sier. Jeg synes bare hele greia virker trist, og bekymringen er ekte, enten du tror det eller ikke. Nei, jeg har ingenting med hva hun har blitt utsatt for. Men jeg er et medmenneske og når jeg ser at noen er i ferd med å blamere seg selv, så synes det er leit om man ikke kan si ifra om det. Forøvrig er jeg enig i at det er en trådavsporing.Anonymous poster hash: 7c254...633 Enig i at det er en avsporing, men jeg tenkte akkurat det samme.Anonymous poster hash: 0fa32...bd2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå