Gå til innhold

Jeans til en 40 åring


Gjest FruKG

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70

Her er jeg i bikini. Synes dere virkelig det ser så fælt ut? Jeg kan sikkert finne noen feriebilder også.

attachicon.giffkbikini.jpgattachicon.giffkbikin.jpg

Det er ingen som bestrider at du har en fantastisk flott kropp, men den bikinien der er to nr. for liten - string eller ikke string. Som nevnt før så er det ikke noe galt i å like oppmerksomhet, men spiller det ingen rolle for deg hvilken oppmerksomhet du får? All PR er god PR, liksom? Selvsagt vil (mann)folk glane når de ser så mye kvinnekropp på utstilling, men er du sikker på at all denne oppmerksomheten er av det positive slaget? Denne diskusjonen dreier seg tross alt ikke om hvorvidt du har en kropp som tåler å vises fram i mer eller mindre avslørende kreasjoner - det har du, og det er du helt sikkert klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er klar over at jeg har en fin kropp ja. Jeg må jo nesten vise bilder av hvordan jeg kler meg om jeg skal få råd, eller?

Jeg skal innrømme at jeg ikke har brydd meg så mye om typen oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke legge ut nesten-naken bilde av deg for å forklare at du bruker ministring-bikinier. De fleste vet hvordan en string bikini ser ut...........

Endret av skruf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Jeg gjør så mye galt og rart for dere. Jeg er visst så veldig forskjellig fra dere.

Jeg er stolt av kroppen min, jeg ser ikke noe galt i at jeg har lagt ut de bildene jeg har.

Beklager om jeg har støtt dere på noe vis.

Endret av FruKG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Jeg gjør så mye galt og rart for dere. Jeg er visst så veldig forskjellig fra dere.

Jeg er stolt av kroppen min, jeg ser ikke noe galt i at jeg har lagt ut de bildene jeg har.

Beklager om jeg har støtt dere på noe vis.

Men det er jo så mange andre måter å vise at man er stolt over kroppen sin på. Du trenger ikke å vise frem alt. Du virker veldig ekshibisjonistisk av deg, og nå er du faktisk så gammel at du må roe ned. Ikke minst av respekt for barna dine. Er det så vanskelig for deg å innse at du nå har blitt en eldre kvinne som ikke kommer unna alt på samme måte som en fjortenåring, så vil jeg faktisk anbefale deg å snakke med psykolog. Det høres jo helt latterlig ut egentlig, men jeg tror faktisk du på generelt grunnlag bør finne ut hvorfor det er så viktig for deg å vise deg frem. For behovet ditt for å bli sett og vurdert ut fra kroppen din er unormalt stort, og jeg mener at det skal ikke være nødvendig for deg å være så opptatt av det. Samtidig går det jo på dette med å godta at man faktisk bli eldre.

Vanlige årsaker til at man har økt behov for bekreftelse på kropp/sex er ofte mindreverdighetskomplekser for andre ting man føler man kommer til kort på, og også tidligere seksuelle overgrep. Så vet du det. Prøv å finne ut hvorfor behovet ditt er så stort.

Og når det kommer til det med å vise formene sine og være stolt av kroppen sin: Det er fullt lov, og du ser jo flott ut. Men jeg er enig med den personen som skrev at å gå rundt og vise camletoe/kjønnslepper kan sammenlignes med en mann som går med stiv penis i en tights. Det har ingenting med å vise former og en flott kropp å gjøre. Hadde man overført cameltoeprinsippet til en mann i tights med ståpikk kunne han jo risikert å bli arrestert for utilbørlig atferd. Bare for å eksemplifisere. Kjønnslepper har ingenting med former å gjøre. Former er lår, rumpe, midje og bryst. Ikke kjønnsorgan.

Så vær så snill: Tenk litt over det behovet du har, og hvorfor det er så sterkt. Og hva du egentlig får ut av det. Selvtilliten din er mye mer verdt når den går på hvem du er som person, ikke hva menn syns om kroppen din. Det er jo også litt viktig at du tenker over hvilke signaler du sender til dine barn.

Å anbefale psykolog i en tråd som handler om jeans er kanskje noe av det rareste jeg har gjort, og jeg mener ikke at du skal gjøre det fordi det er "feil på deg", men rett og slett sammen med en profesjonell samtalepartner forsøke å finne litt mer ut av ditt indre og hvorfor enkelte behov er så sterke og hvordan du kan snu tankegangen din.

Du er flott, du virker som en artig dame! Du trenger ikke å vise cameltoe og silikonpupper for at vi skal se det! :)

Anonymous poster hash: a1a53...59b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo så mange andre måter å vise at man er stolt over kroppen sin på. Du trenger ikke å vise frem alt. Du virker veldig ekshibisjonistisk av deg, og nå er du faktisk så gammel at du må roe ned. Ikke minst av respekt for barna dine. Er det så vanskelig for deg å innse at du nå har blitt en eldre kvinne som ikke kommer unna alt på samme måte som en fjortenåring, så vil jeg faktisk anbefale deg å snakke med psykolog. Det høres jo helt latterlig ut egentlig, men jeg tror faktisk du på generelt grunnlag bør finne ut hvorfor det er så viktig for deg å vise deg frem. For behovet ditt for å bli sett og vurdert ut fra kroppen din er unormalt stort, og jeg mener at det skal ikke være nødvendig for deg å være så opptatt av det. Samtidig går det jo på dette med å godta at man faktisk bli eldre.

Vanlige årsaker til at man har økt behov for bekreftelse på kropp/sex er ofte mindreverdighetskomplekser for andre ting man føler man kommer til kort på, og også tidligere seksuelle overgrep. Så vet du det. Prøv å finne ut hvorfor behovet ditt er så stort.

Og når det kommer til det med å vise formene sine og være stolt av kroppen sin: Det er fullt lov, og du ser jo flott ut. Men jeg er enig med den personen som skrev at å gå rundt og vise camletoe/kjønnslepper kan sammenlignes med en mann som går med stiv penis i en tights. Det har ingenting med å vise former og en flott kropp å gjøre. Hadde man overført cameltoeprinsippet til en mann i tights med ståpikk kunne han jo risikert å bli arrestert for utilbørlig atferd. Bare for å eksemplifisere. Kjønnslepper har ingenting med former å gjøre. Former er lår, rumpe, midje og bryst. Ikke kjønnsorgan.

Så vær så snill: Tenk litt over det behovet du har, og hvorfor det er så sterkt. Og hva du egentlig får ut av det. Selvtilliten din er mye mer verdt når den går på hvem du er som person, ikke hva menn syns om kroppen din. Det er jo også litt viktig at du tenker over hvilke signaler du sender til dine barn.

Å anbefale psykolog i en tråd som handler om jeans er kanskje noe av det rareste jeg har gjort, og jeg mener ikke at du skal gjøre det fordi det er "feil på deg", men rett og slett sammen med en profesjonell samtalepartner forsøke å finne litt mer ut av ditt indre og hvorfor enkelte behov er så sterke og hvordan du kan snu tankegangen din.

Du er flott, du virker som en artig dame! Du trenger ikke å vise cameltoe og silikonpupper for at vi skal se det! :)

Anonymous poster hash: a1a53...59b

Takk for at du tok deg tid til å skrive så mye til meg. Bare la meg si med engang, jeg har aldri blitt utsatt for seksuelle overgrep!
Når jeg var ung så hadde jeg mest guttevenner, de likte veldig godt at jeg kledde meg sexy og kom alltid med forslag til hva jeg skulle gå med også videre.
Jeg likte oppmerksomheten deres og den jeg fikk fra andre gutter på skolen. Siden den gang har jeg kledd meg utfordrende og jeg er nok ei ekshibisjonist som du sier.
Hvem liker ikke oppmerksomhet? At jeg får den på andre måter enn andre har vel sine grunner i oppveksten min vil jeg tro, men jeg er ikke noe psykolog.
Jeg forstår jo på dere at tankegangen min er anderledes, men det er meg, og det endrer seg ikke over natten. Jeg vet ikke helt om jeg er klar for en overgang heller, men jeg er litt delt inni meg.
Så kjekt at du mener jeg virker som ei artig dame :-) Jeg pleier i hvertfall å lage liv rundt meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for forslagene. Likte mest den uten "bling". De andre blir litt for "classy" for meg, jeg er ikke slik liksom.

Titt litt mer på https://www.victoriassecret.com/swimwear/bikinis, du, de har MASSE der :)

:( Jeg gjør så mye galt og rart for dere. Jeg er visst så veldig forskjellig fra dere.

Jeg er stolt av kroppen min, jeg ser ikke noe galt i at jeg har lagt ut de bildene jeg har.

Beklager om jeg har støtt dere på noe vis.

Jeg synes det er helt greit at du legger ut bilder! Du gjør det jo for å få hjelp, det er helt i orden! :)

Anonymous poster hash: 25ccb...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi det er sånn jeg alltid har fått oppmerksomhet på. Ja jeg spiller gjerne litt på sex. Det har jeg gjort siden ungdomsskolen, og jeg liker faktisk den oppmerksomheten jeg får.

Ok, jeg er trashy hvis dette er en "beskrivelse" av det. Når jeg går med shorts så går jeg gjerne med den slik som på det bildet.

Prøv å tenk deg tilbake til da du var ungdom, hvordan ville det vært å hatt en mor med din innstilling til å vise deg frem og klesstil du bruker?

Jeg forstår godt din datter reagerer på din klesstil. Du ble liksom aldri voksen i klesstilen, men er stuck i klesstilen til en 19-20 åring.

Anonymous poster hash: d92d8...24c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenk deg tilbake til da du var ungdom, hvordan ville det vært å hatt en mor med din innstilling til å vise deg frem og klesstil du bruker?

Jeg forstår godt din datter reagerer på din klesstil. Du ble liksom aldri voksen i klesstilen, men er stuck i klesstilen til en 19-20 åring.

Anonymous poster hash: d92d8...24c

Mora mi var veldig konservativ så det har jeg vanskelig for å se for meg. Jeg kler meg ikke som ei 19 åring heller synes jeg. Jeg synes dere er i overkant dømmende til klesstilen min. Jeg liker å kle meg i det jeg synes er sexy, men jeg forstår jo at jeg kanskje bør forandre litt på stilen min. Det er jo den prosessen jeg har prøvd å starte for meg selv nå. Men jeg må finne en stil som fortsatt er meg om du forstår. Jeg likte veldig godt noen av de bildene som kom som forslag her. Det er klær jeg vil se etter og prøve, men med touch av meg selv. Så ja det kan være det blir litt kameltå og opp i rumpa siden jeg er så out of tune som en påstod her, men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er dette virkelig mulig?? Av veldig mange tråder jeg har lest her inne, er denne noe av det mest krenkende jeg har sett! Takk til ærlig og oppriktig, og ikke minst tålmodig TS . Hvem er dere som tror at dere er fasiten, som kan dømme folk etter deres egen dobbeltmoral og smak? Hvis dere ikke liker det ts refererer til så er det ikke opp til dere å svare for alle! Det heter ikke,- det er helt forferdelig! Det heter,- det synes ikke jeg var fint! Vi har alle forskjellig smak, og det må vi respektere! For meg er cameltoe noe av det mest sexy jeg kan tenke meg, og det har vært pratet om og diskutert i vennekretsen, JA! Har aldri hørt et ærlig negativt ord om dette! De eneste negative ord kommer som regel fra fordomsfulle og misunnelige mennesker. Skjerp dere, og få et mer åpent sinn. Ærlighet varer lengst!! Hilsen erfaren, :-)

Anonymous poster hash: 89f66...ffa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig irriterende når det lages en tråd med bilder, der bildene slettes etter hvert. Leser man tråden senere, så får man jo ikke sett eksemplene som diskuteres.



Anonymous poster hash: 6ceb7...cf4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig irriterende når det lages en tråd med bilder, der bildene slettes etter hvert. Leser man tråden senere, så får man jo ikke sett eksemplene som diskuteres.

Anonymous poster hash: 6ceb7...cf4

Det gjelder å være til stede når det skjer.

Anonymous poster hash: 25ccb...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette virkelig mulig?? Av veldig mange tråder jeg har lest her inne, er denne noe av det mest krenkende jeg har sett! Takk til ærlig og oppriktig, og ikke minst tålmodig TS . Hvem er dere som tror at dere er fasiten, som kan dømme folk etter deres egen dobbeltmoral og smak? Hvis dere ikke liker det ts refererer til så er det ikke opp til dere å svare for alle! Det heter ikke,- det er helt forferdelig! Det heter,- det synes ikke jeg var fint! Vi har alle forskjellig smak, og det må vi respektere! For meg er cameltoe noe av det mest sexy jeg kan tenke meg, og det har vært pratet om og diskutert i vennekretsen, JA! Har aldri hørt et ærlig negativt ord om dette! De eneste negative ord kommer som regel fra fordomsfulle og misunnelige mennesker. Skjerp dere, og få et mer åpent sinn. Ærlighet varer lengst!! Hilsen erfaren, :-)

Anonymous poster hash: 89f66...ffa

For noen er det sexy for andre ikke. Jeg trenger for min del ikke å se inn i musa til folk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boltiten

Jeg ser at TS nå har slettet seg som medlem. Vi får håpe det ikke var på grunn av behandlingen i denne tråden. Jeg synes hun var helt oppriktig og veldig hyggelig. Jeg ønsker henne all mulig lykke til videre med å finne fine bukser som passer henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for støttende ord. Jeg ble frustrert over måten jeg ble behandlet. Men jeg ble oppfordret av min mann til å stå for den jeg er og ikke la meg tvinges til stillhet.

Så nå er jeg tilbake, nye bukser skal jeg nok finne, men de kommer nok til å vise cameltoe de også. LOL

:fnise::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er cameltoe noe av det mest sexy jeg kan tenke meg, og det har vært pratet om og diskutert i vennekretsen, JA! Har aldri hørt et ærlig negativt ord om dette!

Anonymous poster hash: 89f66...ffa

Takk :laugh: Jeg får faktisk noen positive kommentarer om det. Kanskje mest fra fulle menn, men likevel. LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for å prøve nye jeans i dag. Det ble disse også en lik modell bare litt mørkere. Liker dere disse?

frukgnyjeans.jpg

frukgnyjeans2.jpg

Personlig så synes jeg kanskje de går litt for langt opp i rumpa, noe som får den til å se veldig lang og flat ut. Cameltoen har jeg forstått at du selv liker, så det er vel ikke vits å si noe på :)

Ellers en fin bukse som ser et nr for liten ut bare :)

Edit: kanskje ikke for liten heller, mulig bare litt feil passform til din figur :)

Endret av Lizliz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...