Gå til innhold

Hverdagen med lille V <3, trening & kosthold.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det nettop var helg jeg, ikke at det gjør noe at tiden går fortere nå :biggrin:

Liker at  :sol:  skinner og dette kommer til å bli en fiiin fiin dag ute.  Mannen skal nok fortsette på husmalingen, heldigvis nærmer det seg ferdig, hele huset har fått et skikkelig løft etter at vi valgte å bytte farge fra hvit til grå. 

Min dag tror jeg skal gå ut på å vaske terrassene slik at vi kan få beiset dem og så kanskje begynne på vinduene, de trenger virkelig en runde med vaskekosten, må jo nesten tilbringe dagen ute så jeg kaaanskje kan få noe som ligner på litt brunfarge, iforhold til mannen ser jeg jo likblek ut :bond:

Neste uke reiser vi på ferie også det blir så digg... Blir en tur til Sørlandet tenker vi ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28+0 idag og inn i 3 og siste trimester  :laugh:  Tenk at det nå bare er rett under 3 mnd til vi får møte prinsessa :rodmer:

Frøkenannonym hadde en sån fin liste som jeg "lånte" så jeg kan fylle ut :D 

På vei: 28+0

Igjen til termin: 86
Neste kontroll: 10 August
Innkjøp: Har vel egentlig kjøp det meste, tror vi mangler små ting som termometer, brystpumpe osv. Kommende mormor har strikket kjoler, hentesett og masse masse annet. Venter også på et nydelig vognteppe som hun skal strikke.  Nå gjennstår bare innredning av barnerommet. Har startet litt og gleder meg til å pusle med det fremover.

Kjønn:     :babyjente: 
Utålmodig: Nei, gleder oss til å treffe hun, men føler alt må komme på plass først så hun kan godt vokse seg stor og fin inni magen noen mnd til.

Navn:  Navn er bestemt, kanskje vi deler det her inne etter fødselen. 
Vektøkning:  12-14 kg svinger litt.. Heldige meg raste opp 10 kg de første mnd. Har stabilisert seg litt nå så spent på hva det ender på  :vekt: 
Vann i kroppen:  Nei
Melk i brystene:  Nei
Strekkmerker: Nei
Hodet ned: Tror hun turner alle veier der inne
Tungt: Nei, merker det helst dersom jeg har gjort mye en dag at jeg er mer sliten på kvelden. Må også ha en liten 10 min om ettermiddagen. Heldigvis gjør treningen at jeg føler meg mer opplagt. 
Kynnere: Nei ikke spesielt. 
Hodet festet: Nei
Matkick: Ikke hatt noe spesielt men knekkebrød med skinke og ost, har blitt et fast frokost innslag :P
Plager: Litt hoftevondter dersom jeg har gjort mye endag, heldigvis helt fin dagen etterpå.  

Humør:  Samme som før, merker svært lite til hormoner, annet en klaging over at ingen klær er fine lengre. 

Høygravid: Nei
Fødselsforventninger: Tenker at det må jo bare gå :P  Har lyst å prøve uten smertestillende, men mannen har fått beskjed om at ber jeg om epidural skal han steppe inn dersom de sier *dette trenger du ikke du er så flink*  Det går helt greit at jeg får beskjed om at jeg ikke kan få pga det er for sent eller en annen grunn... men akkurat den du er så flink du trenger ikke den går jeg ikke med på :P men med min mor og min søsters fødselshistorier skal jeg være heldig om jeg når fram til fødestuen før hun er ute om jeg slekter på dem :P Så jeg gleder meg og er utrolig spent på hvordan det blir. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet i min egen dagbok nå!  

Tenk at nå er det så kort tid igjen til termin, helt rart hvor fort denne tiden har gått! 

Merker at frøkna i magen tar mer plass og at det er trangere, kjenner noen mindre behaglige bevegelser opp i ribbeina,  :fnise:

Uansett! Den siste uken har vert blandet med irritasjon, forbannelser og lignende mot det som liksom skal være en fungerende kommune... Saken er den at jordmoren som jeg går til ikke er tilgjengelig, og det er INGEN på huset de har valgt å kalle kommunehus som kan fortelle meg når hun er  tilbake, og at jeg da må gå til fastlegen på kontroller.... VEL problem nr 2 jeg har fastlege i nabokommunen som tar 35-40 min med bil, og fastlegen min er ikke akkurat den jeg er mest komfortabel med å diskutere alt som skjer med min kropp akkurat nå! Prøvde å ringe nabokommunen sin helsestasjon som er ca 15 min unna for å høre om jeg kunne få komme til jordmor der, mtp at jeg er førstegangsfødende og pga lang vei.... Svaret fra en sur gammel kj***** i andre enden var: neeeei det kan du ikke, du må gå til fastlegen din eller gå til privat jordmor. Jeg sporte henne da om hun mente at jeg hadde råd til å betale alt mellom 6-800 kr pr gang for å gå til privat jordmor.. I følge henne var ikke det hennes problem og jeg fikk ivertfall ikke lov å komme til jordmor der!...

Kjenner jeg ble skikkelig lei og frustrert av hele opplegget, og må vel bare finne en privat jordmor som jeg kan gå til ivertfall et par ganger før fødsel... 

Nok klaging nå!  

Denne uken skal vi på 3D ultralyd, gleder meg skikkelig til det. 

Ellers er formen rimelig grei og jeg klarer fremdeles og trene 3-5 ganger i uken :D :D 

Ha en fin uke folkens

Skrevet

Kjenner til såre ribbein, og hvor godt det er å strekke seg bak i en lenestol ;) Utrolig raskt det går nå ja! Husker når vi ble gravide og jeg kikket på tickerene til de i uke 30... "Oi, det er jo rett før de skal føde jo)  :fnise: Føler det ikke slik en plass!

Utrolig dårlig av helsetjenesten da.. Tror jeg hadde ringt tilbake til nabokommunen en annen dag og håpet på at det ikke var den samme dama som svarte  :vetikke: Teit å måtte gå ut med mange lapper ekstra til privat jordmor... Om ikke legen din er allverdens ville jeg heller ikke gått der nei! 

Så deilig å høre at du fremdeles klarer å trene så masse!  :laugh: Ha en fin uke du også, ShiningStar - og håper du finner deg en flink jordmor  :blomst:

• 2 uker senere...
Skrevet

På vei: 31+4

Igjen til termin: 60 dager  :sjokkert:   ååh som vi gleder oss.
Neste kontroll: 10 August, gruer meg til denne. Skal ta enda en glukosebelastningstest. Det var vist vanlig prosedyre å ta to stk ifølge min fastlege. Han mener at jeg kommer til å få samme resultat denne gangen også, altså ingen sv.diabetes men alikevel greit å være 100 % sikker. Jeg gruer meg mest til å svelge den sukkerblandingen.. FYSJ
Innkjøp: Nå har vi det meste i hus. Jeg kommer ivertfall ikke på noe mer vi trenger nå Har kjøpt en elektrisk og en manuell brystpumpe , måtte slå til på et skikkelig bra tilbud. Ellers bestillte jeg sengehimmel ++ ullammeinlegg og vanlige + noen i bomull. Ellers skal vi få bilstol i gave av kommende morfar. Litt usikker på hvilken jeg skal velge, enten besafe eller maxicosi. Noen som har anbefalinger?

Kjønn:      :babyjente: 
Utålmodig: Både og noen dager skikkelig utolmodig, mens andre dager er litt mer skrekkpaniske på om vi har alt klar :P

Vektøkning:  14 kg svinger litt.. Heldige meg raste opp 10 kg de første mnd. Har stabilisert seg litt nå så spent på hva det ender på   :vekt: 
Melk i brystene:  Nei
Strekkmerker: Nei
Hodet ned: Hun lå med hodet ned når vi var på 3D ul vertfall så spennende å se fremover

Tungt:  Kjenner det mer og mer nå. En hel dag på jobb i kontorstolen gjør at jeg stivner i bekken/hofter så må høre litt med fastlegen hvordan vi gjør det framover. Ønsker helst å ha energi og overskuddet til å trene, men etter en hel dag i sittende stilling er jeg helt ødlagt. Så må kanskje takke ja til gradert sykemelding etterhvert. 
Matkick: Ikke hatt noe spesielt men knekkebrød med skinke og ost, har blitt et fast frokost innslag  :P
Plager: Halsbrann,  det går mye melk i huset, det hjelper heldigvis endel.  

Humør:  Samme som før, merker svært lite til hormoner, annet en klaging over at ingen klær er fine lengre. 

Høygravid: Nei
Fødselsforventninger: Tenker at det må jo bare gå  :P Hun må jo komme ut, veldig spent på hvordan jeg blir å takle riene. Har veldig lyst å prøve meg på badekar.

Skrevet

Tenkte nesten jeg måtte ha en slik utstyrsliste, greit å ha en plass hvor jeg kan skrive ned alt vi har kjøpt :)

Alt med farget skrift er kjøpt inn  :gravid:

Klær
Bodyer langermet/kortermet og i ull. Har kjøpt endel i str 50,56 og 62.
Pysjer har i str 50,56 og tror jeg har et par i 62 også. Har prøvd å finne de fleste med bein så slepper vi at hun sparker av seg sokkene sine på natten.

Strømpebukser str 50, 56 og 62
Luer har kjøpt et par stk her
Litt div klær (genser, tynn jakke, sparkebukse, votter, smekker o.l.)
Kunne godt hatt flere smekker. 
Sokker har kjøpt et par og har fått endel i gave også.
Bamsedress/varm dress

Bad/stelleplass

Håndkler, baby skal få sine egne. Har sålangt 4 stk med hette på + et som er tiltenkt stelleborder. 

Må vel kanskje ha et par til men det venter vi med til etter fødsel evt, da dette er noe vi har ønsket oss i gave. 

Kluter, har kjøpt mangemangemange, gasskluter, flanellkluter ++

Badebalje + har nettop bestillt nyfødtsete til å ha oppi.

Stellebord fra IKEA + stellematte fra babydan. 

Våtservietter ikke mindre enn 3 pakker. 

Papirtørkler, fikk de med i en av babyboxene. 

Div hudpleie til baby. Her har jeg kjøpt det meste fra burt's and bees. 

Neglesaks

Febertermometer. Et til ørene og et vanlig. 

Myk hårbørste

Bleier har kjøpt 2 forskjellige pakker 

Oppbevaring til stellebordet. Kjøpte noe på IKEA men kunne tenkt et par kroker som jeg kan henge div på siden av stellebordet. 

Barnerommet

Sprinkelseng fra IKEA med madrass + overmadrass. 

Sengekant

Dyne 80 x 100

Sengehimmel, har bestillt fra Jollyroom så gleder meg til pakke i posten. 

Sengehimmelstativ. 

Uro

Kommode fra IKEA

Stativ til å henge kjoler på fra KidsConcept. 

Sengetøy til sprinkelseng, tror vi har 3 sett til denne. 

Bokhylle

Div interiør

Kosedyr

Skikkelig fin liten lampe til veggen med ugler på.. 

Kjøkken

Litt usikker på om vi skal kjøpe tripptrapp stol fra stokke. Kanskje vi kan ønske oss gavekort på den til jul. 

Vippestol, her har vi 2 stk. Tenker å ha den ene på badet oppe slik at mor kanskje får tatt seg en dusj. 

Tåteflasker:  1 fra Avent, 2 stk som fulgte med brystpumpen fra medela. Pluss jeg har bestillt 3 stk fra tommee tippee. Tilbud på Jollyroom denne uken så jeg gikk litt bananas. 

Div. Utstyr

Vogn:  Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial Deluxe i grått og hvitt.. GLEDER meg til å trille. 

Regntrekk og inseksnett fulgte med vognen. 

Stelleveske som matcher vognen med kroker til å henge på vognen. 

Håndmuffe til vognen slik at jeg ikke skal fryse på hendene når vinteren kommer. 

Koppholder til vogn.

Vognpose: det ble en voksipose. 

Bilstol med isofix base. Klarer ikke velge hvilken vi skal gå for enten maxicosi eller besafe. 

Speil til bilen

Solskjerming til bilen

Vugge til stuen: Kjempe fin leandervugge. 

Lammeskinn

Babynest fra Lilleverden. 

Div utstyr til den kommende mammaen. 

Ammebh'er har kjøpt 3 stk på ebay. Tenker å vente til etter fødsel med å kjøpe flere. 

Ammeinlegg: Har kjøpt to par i ull, en 8 pk i silke/bomull fra imsevimse og to forskjellige vanlige typer fra Avent. 

Brystpumpe har en manuell og en elektrisk fra medela. 

Purelan

Aloevera stick til såre brystvorter. Fikk av en kollega som virkelig anbefalte dette. 

Div kremer. 

Har helt sikkert glemt å skrive ned noe men greit å prøve å ha litt orden i sakene. 

Neste prosjekt blir vel å planlegge hva som skal med i fødebaggen... Fødebag SHIT tenk at jeg snart må begynne å tenke på den....... :bond:

Tenker å lage en fin korg med div i som jeg trenger til ammingen å ha i stuen når den tid kommer. 

Skrevet

Oi, du er jo nesten helt ferdig med i innkjøpene jo, så flink du er! Her har vi vel mesteparten på plass, men gjenstår mye småplukk som stelleprodukter og alt av ammeutstyr osv. Litt morsommere å kjøpe babyklær enn ammeinnlegg, merkelig nok. :fnise:

Hadde du BMI over 27 før du ble gravid, siden du må ta glukosebelastningstest?

Skrevet

Oi, du er jo nesten helt ferdig med i innkjøpene jo, så flink du er! Her har vi vel mesteparten på plass, men gjenstår mye småplukk som stelleprodukter og alt av ammeutstyr osv. Litt morsommere å kjøpe babyklær enn ammeinnlegg, merkelig nok. :fnise:

Hadde du BMI over 27 før du ble gravid, siden du må ta glukosebelastningstest?

Ja merkelig hvor mye gøyere det er å kjøpe bayklær enn ammeinlegg haha...  :fnise:

Samboer mener jeg har kjøpt alt for mye greier, men altså det må være lov når en er førstegangs :P 

Tror jeg hadde BMI på 25 eller 26 så akkurat i grenseland. Jordmor sa jeg kunne velge selv om jeg ville ta testen... Så jeg tenkte at da tar jeg den for å utelukke evt sv.diabetes. Heldigvis var jeg langt unna forrige gang og fastlegen tror ikke jeg har utviklet det siden sist, men man kan jo aldri vite så greit å få det på papiret. :D men huff kjenner jeg gruer meg til å drikke den sukkerlaken, den smaker så ekkelt og en må svelge alt sammen fortest mulig.. FYSJ... men hva gjør en ikke for lille baby i magen :rodmer:

Skrevet

Da har vi nok hatt omtrent akkurat samme BMI, jeg lå halvannen kilo over å være under 25. Her har hverken jordmor eller lege nevnt noe som helst om å ta test nemlig, men håper jo de hadde klart å avdekke det på annen måte hvis jeg hadde fått svangerskapsdiabetes? Føler jeg spiser altfor mye søtt og får ikke beveget meg en dritt heller pga bekkenet. :sjenert: Frister ikke mye å drikke den gugga da!

Skrevet

Da har vi nok hatt omtrent akkurat samme BMI, jeg lå halvannen kilo over å være under 25. Her har hverken jordmor eller lege nevnt noe som helst om å ta test nemlig, men håper jo de hadde klart å avdekke det på annen måte hvis jeg hadde fått svangerskapsdiabetes? Føler jeg spiser altfor mye søtt og får ikke beveget meg en dritt heller pga bekkenet. :sjenert: Frister ikke mye å drikke den gugga da!

TIpper det er ganske forskjellig praksis rundt om, men JM/Lege ser også på urinprøven din, der måler de vel også sukker mener jeg, så da har det også kontroll der.  

Kjipt med at bekkenet krangler, det fungerer nesten litt motsatt her. Dersom jeg ikke er i aktivitet en dag blir jeg helt stiv å klarer nesten ingenting, men merker absolutt at det er tyngre med aktivitet. Frøkna i magen er ikke liike fornøyd ved enkelte øvelser hvor plassen i magen plutslig blir litt mindre... Mistenker en liten pøbel inni der som vet akkurat hvor hun skal sparke for at jeg ikke skal bøye meg mer fremover.... 

• 3 uker senere...
Skrevet

På vei: 34+3

Igjen til termin: 40 dager   :sjokkert:   ååh som vi gleder oss.
Neste kontroll: 24 August hos jordmor :)  Kjenner det skal bli godt å komme til hun igjen, har skrevet ned spørsmålene som jeg lurer på og som jeg ikke har diskutert med fastlegen. 
Innkjøp: Vi har stort sett alt i hus. Venter fremdeles på å få kjøpt bilstol, og så lurer jeg litt på å kjøpe en bilstolpose, men er litt usikker her. Ellers kan vel evt andre innkjøp vente til etter hun har kommet ut og vi ser at vi trenger noe. 

Kjønn:       :babyjente: 
Utålmodig: Kjenner litt på det nå at vi er klar så håper de siste ukene går fort. 

Vektøkning:  16-17 kg, kjenner jeg gleder meg ekstremt til etter fødsel og starte jobbingen med å komme tilbake til der jeg var før. Ikke kult å legge på seg så mange kg, jeg hadde ca 4-5 kg ekstra fra før så trenger vel strengt tatt ikke flere. Nå er det alikevel så kort tid igjen at det får bare stå til, så vi håper på fine dager før vinteren slår til slik at vi får mange gode trilleturer.  :vekt:     

Melk i brystene:  Nei, har lekket litt råmelk om natten. 
Strekkmerker: Nei, driver å smører magen med krem hver dag, ikke at jeg tror på slikt egentlig men greit å vertfall holde huden mest mulig fuktig :D 
Hodet ned: Hun lå med hodet ned når vi var på 3D ul vertfall så spennende å se fremover

Tungt:  Har begynt å kjenne det i den ene hoften, skikkelig plagsomt for enkelte bevegelser eller å legge for mye vekt på den ene foten er skikkelig vondt. Heldigvis klarer jeg fremdeles spinningtimene og litt styrketrening så lenge jeg passer på å ikke gjøre øvelser som belaster hoften. Hååper å holde det gående med 3-4 økter i uken fremover. Målet var å trene aktivt frem til permisjonen, så ta hver økt etter dette som en bonus.
Matkick: Har fått helt dilla på majones å må ha skinke med majones på skiva... 
Plager: Halsbrann,  det går mye melk i huset, det hjelper heldigvis endel.  

Høygravid: JA :D: :D  
Fødselsforventninger: Tenker at det må jo bare gå   :P Hun må jo komme ut, veldig spent på hvordan jeg blir å takle riene. Har veldig lyst å prøve meg på badekar.

Skrevet

Jeg som har vært så oppegående i alle disse ukene, skal nå såvidt klare å gå skikkelig.. Kjenner det skikkelig i høyre hofte/bekken??? liksom litt bak og ned mot låret.. Klarer ikke ta på meg sokker eller buksen uten å måtte sitte  for å legge for mye vekt på foten, generelt nesten all bevegelse er vonde. 

Spent på hvordan de neste ukene skal bli, skal til jordmor imorgen, så satser på å få et par råd av hun. 

Tenker også å prøve meg litt på terapibassenget de har her i kommunen, har hørt at vanlige svømmetak ikke er bra, men litt andre øvelser skal gjøre godt så må nesten bare teste og se hva som funker.. Kjenner jeg kommer til å gå på veggene om jeg må sitte stille og bevege meg minst mulig til hun er ute... 

Så håper jeg kan gjøre LITT, sålangt har jeg ikke merket noe til plagene under spinningtimene, men nå er det snart 1 uke siden sist jeg var der så spent på hvordan det er i morgen. 

Skikkelig klageinlegg idag! 

Stakkars mannen vet ikke hva han skal gjøre for å hjelpe... I tillegg har vi strålende vær her i dag og jeg har sååå lyst ut å gå på tur, men får heller sette meg på terrassen å nyte solen sammen med en bok... 

Skrevet

Isj :( Dette høres virkelig ikke noe godt ut. Skjønner det er frustrerende å ha vondt. God bedring :hug:

Skrevet

Har vert hos kiropraktor idag, han fant en låsing på høyre siden og at foten var litt kortere enn den andre, han masserte (ifølge han var det massasje, men alle andre plasser jeg har fått massasje før er jo det deilig, dette var ikke deilig :fnise: ). så klarte han å få på plass igjen høyresiden merket med engang at jeg klarer å reise meg bedre og at det ikke er fult så vondt å gå, så håper på bedring, skal tilbake over helgen for enda en behandling :) 

Satser på at jeg kanskje kan ta en rolig spinningøkt eller noe på mandag dersom formen tilsier det.. Kommer til å bli gal om jeg skal sitte hjemme de neste 5 ukene... 

Nå er det snart permisjonstid også, jeg har da 3-4 arbeidsdager igjen før permisjon HALLELUJA!!  har iløpet av disse mnd hvor jeg har tilrettelagt arbeid funnet ut at: 1. Kontorjobb er ikke noe for meg da jeg blir litt for rastløs.  2. At jeg overhodet ikke liker dagtidsjobbing, og gleder meg skikkelig til å begynne tilbake til skiftarbeid igjen :)  

Nå gleder jeg meg skikkelig til helg, denne helgen skal vi bort å sove på hotell. Skikkelig koselig med tur ilag med samboer, tenker at det sikkert blir den siste før frøkna kommer :D

Skrevet

Så bra at kiropraktoren fikk løsnet litt opp hos deg :) Må være verdt pengene! 

3-4 dager til permisjon!? Shit, hvor blir det av tiden  :bond: Har du noen prosjekter/planer for permisjonen da? Vi skiftarbeidere er ikke laga for dagtidsjobb :fnise: Mistenker jeg må gjøre det selv i deler av livet, men kommer nok alltid til å lande tilbake på skiftarbeid! Vi er noen rare dyr :) 

Kos dere masse på hotellweekend da, hørtes deeeilig ut :laugh:  

Skrevet

Håper du koser deg på hotell! :)

Kjente jeg ble misunnelig på de tre arbeidsdagene dine, jeg har nemlig ni igjen og syns det er kjempelenge! :ler:

Så fint at kiropraktor hjalp, jeg syns også det har hjulpet veldig bra! Surt å betale 450 kr timen når jeg må dit med jevne mellomrom, men det er absolutt verdt det for å ikke ha så vondt og for å få sove bedre om natta. :jepp:

Skrevet

På vei: 36 Uker

Igjen til termin: 30 dager  :danse: 
Neste kontroll: 7 September hos jordmor og 9 sept for ny vekstkontroll UL. 
Innkjøp: Nå har vi kjøpt alt jeg tror at jeg trenger, bestillte bilstol igår, vi gikk for maxicosi cabriofix med base, bra tilbud på den nå hos lilleprinsen.no 

Kjønn:        :babyjente: 
Utålmodig: Kjenner at NÅ er det helt greit om hun snart kommer. 

Vektøkning:  17-18 kg, kjenner jeg gleder meg ekstremt til etter fødsel og starte jobbingen med å komme tilbake til der jeg var før. Ikke kult å legge på seg så mange kg, jeg hadde ca 4-5 kg ekstra fra før så trenger vel strengt tatt ikke flere. Nå er det alikevel så kort tid igjen at det får bare stå til, så vi håper på fine dager før vinteren slår til slik at vi får mange gode trilleturer.   :vekt:     

Melk i brystene:  Nei, har lekket litt råmelk om natten. 
Strekkmerker: Nei, driver å smører magen med krem hver dag, ikke at jeg tror på slikt egentlig men greit å vertfall holde huden mest mulig fuktig :D 
Hodet ned: Hodet ligger godt ned i bekkenet men har ikke festet seg enda, vi får se på kontroll om en uke hva jordmor sier da. 

Tungt:  Kjenner det godt nå, har blitt 100 % sykemeldt pga hoften, sliter med låsing der og kiropraktor holder det i sjakk men legen mente det var best jeg bare slappet av den siste tiden nå slik at jeg ikke forverrer smertene. 
Matkick: Farris, hest med lime :D
Plager: Halsbrann,  det går mye melk i huset, det hjelper heldigvis endel.  

Humør:  Humøret er kanskje litt mer svingende, kjenner godt på det å ikke kunne trene og bevege meg på samme måten lengre. Heldigvis er samboer super tolmodig :D

Høygravid: JA :D: :D  
Fødselsforventninger: Tenker at det må jo bare gå    :P Hun må jo komme ut, veldig spent på hvordan jeg blir å takle riene. Har veldig lyst å prøve meg på badekar.

Skrevet

Permisjonen begynte plutslig 1 uke tidligere. 

Etter som hoften ikke vil bli noe bedre, og timene hos kiropraktor gjør at det ikke gjør like vondt hele tiden, så er jeg nå 100 % sykemeldt med streng beskjed om å ta det med ro og slappe masse av.. (ikke lett for en som er så rastløs som meg). Eneste formen for trening jeg kan gjøre nå blir korte turer til postkassen og litt bassengtrening i terapibasseng. Kjenner savnet etter spinningsykkelen allerede  :fnise:

Uansett planen for permisjonen blir som følger: 

1. Pakke fødebaggen, og handle det jeg trenger til den. (Gjøres denne uken) 

2. Vaske de siste klærne til frøkna samt vognposen. 

3. Holde huset renest mulig (jeg har støv på hjernen og er skikkelig nøye på at alt må være rent og pent tilfelle vi får besøk, kjenner jeg må fire litt på kravene fremover :laugh:, men vil helst at huset skal være ryddig til vi kommer hjem fra sykehuset med lille. 

4. Bake litt bollder og horn som skal fryses nes til evt barselbesøk

5. Sove lenge når jeg vil og se masse på husmortv og serier. 

6. Reise å besøke mine foreldre, de bor ca 2-3 timer unna så må nesten hjem å bli vartet litt opp, siden mannen jobber endel fremover så kan det blir litt kjedelig alene hjemme. 

Må nesten kjøre igang en tippeliste også så det er bare å fyre løs: 

Jeg tipper selv at hun kommer 29.9  

Skrevet (endret)

Wow for en plan! :tommel: Imponert over ditt energinivå og planlegging til tross for sviktende hofter altså  :laugh:  Tror jeg sender en stor tommel opp for siste punkt på lista. Det har du virkelig fortjent!  :blomst:

PS: Jeg tipper 4. oktober :)

Endret av siela
Skrevet

Jeg vil gjerne tippe 1. oktober! Syns det er en fin dato, selv om du håper hun kommer litt før :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...