Gå til innhold

Hverdagen med lille V <3, trening & kosthold.


ShiningStar

Anbefalte innlegg

Altså, jeg er så imponert over deg! Skulle tro du hadde vært mamma i hundre år, klarer ikke å skjønne at vi fikk barn samme dag! Det virker jo som om du får til alt! Husarbeid mens du er hjemme alene (how?!), trening, babysvømming og at du klarer å rive deg løs lenge nok til en skikkelig date med mannen. :pls: 

I går måtte jeg støvsuge og dra over badet fordi vi fikk besøk av ei lita ei på 10 mnd, og det brukte jeg hele dagen før de kom på. Og da var jeg helt utslitt etterpå. :sjenert: Trening orker jeg ikke tenke på engang, jeg blir fremdeles sliten i beina etter å ha gått en litt ekstra lang trilletur. Mistet virkelig alt av både muskler og kondis av å ikke bevege meg i ni måneder. Og jeg har ikke vært lenger borte enn et kvarter på butikken, jeg ligger til og med med ørene på stilk når jeg skal sove litt på dagen og frøkna koser seg med pappaen sin. :roll: Jeg hadde bursdag i går, og vi skal feire med en romantisk takeaway-middag for tre i dag. Sushi til oss voksne og smokk til S. :fnise: Hadde sikkert hatt SÅ godt av et par timer for meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg er så imponert over deg! Skulle tro du hadde vært mamma i hundre år, klarer ikke å skjønne at vi fikk barn samme dag! Det virker jo som om du får til alt! Husarbeid mens du er hjemme alene (how?!), trening, babysvømming og at du klarer å rive deg løs lenge nok til en skikkelig date med mannen. :pls: 

I går måtte jeg støvsuge og dra over badet fordi vi fikk besøk av ei lita ei på 10 mnd, og det brukte jeg hele dagen før de kom på. Og da var jeg helt utslitt etterpå. :sjenert: Trening orker jeg ikke tenke på engang, jeg blir fremdeles sliten i beina etter å ha gått en litt ekstra lang trilletur. Mistet virkelig alt av både muskler og kondis av å ikke bevege meg i ni måneder. Og jeg har ikke vært lenger borte enn et kvarter på butikken, jeg ligger til og med med ørene på stilk når jeg skal sove litt på dagen og frøkna koser seg med pappaen sin. :roll: Jeg hadde bursdag i går, og vi skal feire med en romantisk takeaway-middag for tre i dag. Sushi til oss voksne og smokk til S. :fnise: Hadde sikkert hatt SÅ godt av et par timer for meg selv...

Nå ble jeg skikkelig rørt her altså, så snill du er :hug:.. 

Nå er jeg bortskjemt med en fryktelig snill baby da, hun elsker å ligge for seg selv  enten i vuggen, sengen eller vippestolen. Idag løste jeg det ved å legge henne midt i dobbelsengen vår, satt på musikk å der satt hun blid og fornøyd å pludret helt til støvsugeren kom på, da sovner hun som en stein, virker som hun liker lyden godt. 

Jeg føler meg ekstremt heldig som hadde et så lett svangerskap, da jeg vet at det ikke er slik for alle og det at jeg kom meg så raskt etter fødsel, er overbevist om at siden jeg kunne trene så mye når jeg var gravid, så var det lettere å komme tilbake også.. 

Ang det å være borte fra henne var skikkelig tøft i starten, selv om det bare var for en time så klarte jeg nesten ikke tenke på noe annet enn henne, vet jo at hun har det helt supert med pappen, men merket at det måtte gradvis tilvenning til.. Så evt så må du bare prøve deg frem litt og litt, for det er også fryktelig deilig med litt tid for seg selv omså bare en liten tur på butikken :) 

Gratulerer så mye med overstått...Ble misunnelig på dere som skal spise sushi :) Det er så digg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er også veldig enkel, men klager litt når hun har ligget litt alene. Det holder egentlig at jeg sitter i sofaen ved siden av når hun ligger i nestet, men hun begynner å rope etter meg med en gang jeg går på do eller for å lage meg noe mat. Veldig sosial rett og slett! :fnise: Støvsuging har gått bra de gangene jeg har prøvd det da, hun sovner ikke av det, men er nok en litt hypnotiserende lyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god torsdag :) 

Denne uken har flydd forbi, selv om lille V har hatt et par dager med magevondt, det toppet seg på tirsdag med 5 timer med skriking, stakkars lille. Vurderte et nanosekund når det pågikk som værst å sende hun i retur men fant ut det ville blitt litt vanskelig.. 

Nå har vi kjøpt inn minifom og i går var det ingen skriking. Passer også på å rape masse og sykle med bena så hun får alt ut. Virker som det hjelper for i går var det ingen skriking og frøkna sovnet klokken 20:30 og sov til 08:00 med to matinger imellom så fornøyd med det. Håper hun får en god kveld i dag og :) Ikke lett når de små har vondt. 

 

Treningen går strålende og merker stor fremgang på kondisjonen så det er veldig gøyt. Styrken kommer seg sakte men sikkert, merker at jeg er svakest i korsryggen og  bekken men det er vel å forvente. 

Imorgen skal vi til fysio med lille pga hun helst vil ligge på en side så greit å få det sjekket ut. Vi skal også på ultralyd av hjertet til lille mtp bilyden de fant på 6 ukers kontroll, håper det ikke er noe galt og at alt er i skjønneste orden med lille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, ikke noe særlig når de små har vondt altså :( 

Så flink du er til å trene! Som Juliane skriver så virker du jo som super-mom :ler:  Skjønner ikke at du rekker alt jeg, men flott at du er så fin i formen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere? :klem: 

Dårlig på å oppdatere i min egen dagbok ja... 

Det går veldig bra lille frøkna er nå 10 uker shiiit tiden går så fort... 

Vi har hatt et par dager med skikkelig magevondt på frøkna, det viser seg at hun reagerer på erstatningen. Vi brukte Hipp i begynnelsen og det gikk veldig bra, så plutslig når hun passerte 6 uker begynte magevondten, prøvde da nan og semper uten særlig bedring, prøvde også minifom og å kutte ut tran, uten at det hjalp.. Nå kan vi kun bruke NAN H.A fra apoteket denne reagerer hun heldigvis ingenting på å vi har fått en helt ny baby som legger seg for kvelden mellom 19-20 og sover til 10 dagen etterpå med 2 matinger imellom der. NAN H.A er skikkelig dyrt da 180 kr på apoteket for 1 pakke og den holder i 4 dager, men betaler gladlig de pengene for at frøkna skal ha det bra.. 

Vi har fått legetime til hun så vi kan undersøke om hun har noe form for allergier og da evt få erstatning på blå resept. :) 

Ellers har vi vert på ultralyd av hjertet mtp bilyden de fant på 6 ukers kontrollen. Hun har et lite hull på hjertet men ingenting å uroe seg for, da det mest sannsynlig vil gro sammen før hun er 1 år, så vi skal tilbake da for ny sjekk, men så lenge hun legger på seg greit er det ingen grunn til bekymring :) 

Hun var 5 kg for en uke siden og hele 59 cm så hun vokser masse heldigvis.. Skikkelig vemodig å pakke vekk alle klærne i de små størrelsene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god onsdag :) 

Føler dagene går stort sett i det samme, soving, mating, leking, bleie *repeat repeat* men det er så koselig og jeg ville ikke byttet det mot noe :) 

Lille har fått seg en skikkelig rutine nå noe som er helt fantastisk. 

Vi starter kveldsstell rundt 19:30-19:45 ca da bades hun, vi bader hver dag da lille frøken gulper som en helt så her trengs det en vask. Nå liker hun også veldig godt å bade så det er en skikkelig kosestund. Jeg og pappaen bytter på det at vi bader henne annenhver dag, etter dette får hun flasken sin inne på soverommet (her også tar vi annenhver dag, den som ikke bader den mater og legger). Syns pappaen vireklig har stått opp i det siste og tar masse ansvar. Det er sikkert mer stas nå når hun gir mer respons :P Hun sovner heldigvis veldig greit i armene mine mens jeg synger eller nynner til henne, så legges hun i sengen sin. Noen kvelder må vi opp å gi tutten igjen men hun sovner heldigvis greit. Da sover hun til alt mellom 2-04:30 før hun fåt mat igjen og sover til rundt 6-8 før mat og evt litt soving dersom hun våkner klokka 6. Dagene starter mellom 8-9. Da står vi opp å leker litt sammen i babygymmen før hun får mat igjen i 10 tiden. Etter dette begynner hun å bli rimelig trøtt så rundt 10:30-11 så sovner hun og sover i 2,5 timer ca. Etter dette har hun bare smådupper på rundt 20-40 min utover dagen før kvelden starter.. Hun har fremdeles litt vondt i magen sin stakkars men det er ikke så mye nå som vi bruker NAN H.A og sykler masse med bena så går det heldigvis over. 

Stakkars frøkna har også blitt litt skeiv i hodet sitt så etter råd fra fysio har vi bestillt en babydorm pute på nettet. Har lest masse om den og håper den kan hjelpe oss litt da det sålangt ikke har nyttet å snu hodet og alle andre triks så nå krysser vi fingre for at puten til svimlende 650 kr gjør susen :P 

Nå må jeg gå her, kjenner en skikkelig stinkebleie som nettop gjorde sin ankomst... 

Måtte alle ha en fin onsdag... :)  Bare 15 dager igjen til jul og vi gleder oss masse til det i år.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og ny uke :D 

Lille V sliter litt med magevondt om kvelden, eller jeg tror det er magevondt, ikke alltid like lett å tolke de små. Hun skrek i går nesten sammenhengende fra rundt 21-23 ca stakkars sikkert helt utslitt, det er så rart for hun er verdens blideste baby på dagen før på kveldene så begynner skrikingen. Sikkelig sårt for mammahjertet og ikke vite hva vi skal gjøre. Håper det bedrer seg når hun passerer 3 mnd, vi skal til legen idag så jeg skal høre. Håper ikke det er mme'en hun får at det kanskje er melkeallergi men hun reagerer ikke på de tidligere måltidene så ikke lett å vite hva en skal gjøre. 

Ellers vokser hun masse og er såklart verdens herligste så vi får bare stå i disse kveldene, det blir jo bedre tilslutt. 

Hun sover også godt på natten så jeg føler meg vertfall uthvilt :P 

Måtte alle ha en fin  uke :D :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Skikkelig dårlig på å oppdatere i min egen dagbok ja... 

Frøkna har nå passert 3 mnd og på kontroll på tirsdag var hun 5890 g og 61,5 cm, ei lita å nett frøken men hun ligger rett på gjennomsnittet og følger sin egen kurve helt fint :)  Det var også tid for vaksine, stakkars lille syns ikke det var noe særlig men det gikk heldigvis fort over... Den dagen så sov hun fra 12-15:30, 16-20, 20:30 til 23 og så til 02:00, hun hadde da en våkenperiode med endel sutring og hadde vondt, målte feber til ca 38,5 og hun fikk da en paracet, hun måtte sove inntil meg den natten men heldigvis så gikk det veldig bra og hun sov helt til 09:00.  

Ellers har hun en grei døgnrytme, hun bare småsover på kveldene enda og sovner ikke for natten før en plass mellom 21-23 vi klager ikke for hun sover faktisk natten gjennom uten oppvåkninger, igår fikk hun mat klokken 22:00 og sovnet en plass mellom 22:30-23:00 og sov helt til klokken 08:00 idag. Håper såklart at hun etterhvert sovner tidligere på kvelden, kanskje etter vi starter opp med grøt ;) 

Lille snuppa er også under utredning for melkeallergi pga mye magevondt og styr når vi gikk på den vanlige mme'en. Hun får nå kun spesial erstatning fra apoteket helt fri for melkeproteiner. Etter vi begynte på denne har vi ikke hatt en eneste skrikeperiode og ingen magevondt. Vi skal nok videre på time på barneklinikken og får da mest sannsynlig dette på blå resept. Det er svindyrt nå når vi må legge ut for dette, men vi får antagligvis det meste tilbakebetalt dersom det viser seg at hun har allergi. 

Veide meg også idag, vekten som hadde stoppet helt opp har nå sakte men sikkert begynt å krype nedover, jeg gikk faktisk ned i julen :P Har ca 7 kg så er jeg tilbake til der hvor jeg var før jeg ble gravid. Nå skal jeg også begynne med PT timer og første time er allerede i dag grugleder meg men satser på at styrken kommer tilbake :) 

Måtte alle ha en fin uke og et helt nytt år står foran oss :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering fra deg! :)

Høres ut som dere har det ganske så harmonisk og fint, godt at dere har funnet noe som funker mot magevondten til Vesla. :Nikke:

Bare 7 kg unna før-gravid vekt etter 3 måneder, det er godt jobbet av deg. :jepp: Med litt PT-hjelp tar det sikkert ikke lang tid før resten er borte heller.

Er det mulig å få en rapport fra deg på hva du har hatt bruk for av utstyr denne første tiden? :nigo: Jeg har så vidt begynt å planlegge innkjøpene, men er veldig usikker på hvor mye vi skal kjøpe inn på forhånd og hva vi skal vente med og heller se an etter hvert. Det er virkelig en jungel av babyutstyr! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 kg er jo barnemat! Eller kanskje ikke, det er vel de siste kiloene som er hardest? Men respekt som tar såpass tak i det å skaffer PT! Hvordan gikk det i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kokos skrev:

Koselig med oppdatering fra deg! :)

Høres ut som dere har det ganske så harmonisk og fint, godt at dere har funnet noe som funker mot magevondten til Vesla. :Nikke:

Bare 7 kg unna før-gravid vekt etter 3 måneder, det er godt jobbet av deg. :jepp: Med litt PT-hjelp tar det sikkert ikke lang tid før resten er borte heller.

Er det mulig å få en rapport fra deg på hva du har hatt bruk for av utstyr denne første tiden? :nigo: Jeg har så vidt begynt å planlegge innkjøpene, men er veldig usikker på hvor mye vi skal kjøpe inn på forhånd og hva vi skal vente med og heller se an etter hvert. Det er virkelig en jungel av babyutstyr! :daane:

Ja det nermer seg sakte men sikkert men  de siste kg er de vanskligste men det skal nok gå :) 

Ang baby utstyr så har vi jo kjøpt en HEL masse rææl som vi overhodet ikke trenger, av de jeg er ALLER mest fornøyd med er nyfødtsete til badekar når du skal bare, for herrefred det er faktisk ganske tung å holde den lille klumpen mens du skal vaske. Da er det mye lettere med dette setet for da har vi begge hendene fri. ;) 

Vi har en skikkelig storgulper her da så kluter får vi aldri nok av. Dersom du skal ha noen flasker liggende men det trenger du nok kanskje ikke kjøpe før etter fødsel så anbefaler jeg Dr Browns eller Medela Calma sine, disse må baby jobbe mer for maten og får mindre luft i magen av.  Jeg har veldig lyst på den stokke tripp trapp stolen som vi kan feste newborn setet på. Vi har vanlig vippestol men skulle likt å hatt hun i samme høyde som oss når vi spiser middag uten at vi må sette hele vippestolen på bordet :P 

Anbefaler dere også å kjøpe Maxi cosi cabriofix bilstol jeg syns den er aller best og den er av de letteste i vekt også :) Den har også kommet bra ut i tester pluss du får den somregel alltid på tilbud til rundt 2500 inkludert basen :) 

4 timer siden, Weebs skrev:

7 kg er jo barnemat! Eller kanskje ikke, det er vel de siste kiloene som er hardest? Men respekt som tar såpass tak i det å skaffer PT! Hvordan gikk det i dag? :)

Ja håper de siste kg forsvinner snart de også :P  

Timen gikk greit, akkurat der og da hadde jeg vel mest lyst å grave meg ned, men skikkelig deilig følelse etterpå såklart :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ShiningStar skrev:

Ja det nermer seg sakte men sikkert men  de siste kg er de vanskligste men det skal nok gå :) 

Ang baby utstyr så har vi jo kjøpt en HEL masse rææl som vi overhodet ikke trenger, av de jeg er ALLER mest fornøyd med er nyfødtsete til badekar når du skal bare, for herrefred det er faktisk ganske tung å holde den lille klumpen mens du skal vaske. Da er det mye lettere med dette setet for da har vi begge hendene fri. ;) 

Vi har en skikkelig storgulper her da så kluter får vi aldri nok av. Dersom du skal ha noen flasker liggende men det trenger du nok kanskje ikke kjøpe før etter fødsel så anbefaler jeg Dr Browns eller Medela Calma sine, disse må baby jobbe mer for maten og får mindre luft i magen av.  Jeg har veldig lyst på den stokke tripp trapp stolen som vi kan feste newborn setet på. Vi har vanlig vippestol men skulle likt å hatt hun i samme høyde som oss når vi spiser middag uten at vi må sette hele vippestolen på bordet :P 

Anbefaler dere også å kjøpe Maxi cosi cabriofix bilstol jeg syns den er aller best og den er av de letteste i vekt også :) Den har også kommet bra ut i tester pluss du får den somregel alltid på tilbud til rundt 2500 inkludert basen :) 

Herlig, gode tips! :tommel: Bilsete har jeg nettopp begynt å lese om så det er helt supert med tips. :jepp: Hva slags vogn har dere? Og er du fornøyd?

Så deilig med overstått PT-time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Kokos skrev:

Herlig, gode tips! :tommel: Bilsete har jeg nettopp begynt å lese om så det er helt supert med tips. :jepp: Hva slags vogn har dere? Og er du fornøyd?

Så deilig med overstått PT-time!

Vi har en emmaljunga mondial deluxe med deluxe understell store hjul.  Jeg synes vognen er helt SUPER og elsker å bruke den på trilleturer osv.

Det som er minus er at vognen er stor og tar mye plass i bilen, Vi har en bil med stooor bagasjeromsplass, men alikevel tar vognen sågodt som hele plassen.  

Vi kjøpte vår ny og den er relativt stiv i prisen tror vi betalte ca 11 000 med stelleveske. Så et tips er å sjekke ut finn, der selges de masse vogner som ser helt nye ut.   

Men uansett det er dyrt med alt som skal handles inn til baby.... 

Og ja ikke tenkt på å kjøp de søte badebaljene som de har på f.eks ikea vi har en sånn og nå når frøkna er 3 mnd så syns jeg den blir litt liten, og mesteparten av vannet havner alle veier når hun spreller med bena.  Har sett en litt større balje på europris med propp i gummi i bunn av baljen å den virker helt SUPER :D 

 

Vi kjøpte stellebord og seng på IKEA syns de hadde så mye fint der. Det er ofte salg på kid på babyutstyr så vi kjøpte dyne til vogn og dyne til sprinkelsengen på 40 % pluss de selger masse fint sengetøy og håndduker til baby.... 

Noe som jeg bruker på stellebordet mitt er at jeg har stellematten en baby håndduk oppå der også har jeg slike (tissematter eller hva de heter, kjøper på apoteket som jeg legger en oppå håndduken igjen. Veldig kjekt dersom det plutslig kommer tiss og bæsj når bleien er av, slepper å vaske hele stellematten :)  

Bare å spørre om det er noe mer du lurer på så skal jeg svare etter beste evne og 3 mnd med baby erfaring :P  

PS! Ammeinnlegg i ULL er et must, og såklart salve for såre brystvorter, nå håper jeg du slipper unna det verste men altså...  i begynnelsen når jeg ammet så var det amming masse lufttørking så smøring og på med ull :) 

PS2!!  Kiwi, div apotek, rimi osv osv har masse gratis babypakker som du kan få bare å sjekke på nett. Samt du får gratis bleiebøtte på barnashus :) 

Har jo skrevet en hel stil til deg nå, så om du har falt av så er det helt greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser jeg er fryktelig dårlig på å oppdatere dagboken min :P 

Så her kommer sikkert en stil da jeg har mye på hjertet idag. 

Dagens hurra er at jeg har siden nyttår gått ned ca 5 kg :):):) målet er ned 9 kg til da er jeg tilbake der jeg var et par mnd før jeg ble gravid. (la på meg et par kg noen mnd før jeg ble gravid). Heldigvis så vet jeg veldig godt hva som skal til både i matveien og med treningen så jeg tenker at de kiloene de kommer til å forsvinne, ikke stresser jeg så mye med det heller, sålenge jeg spiser og trener bra så går jeg ned :) 

Frøkna er nå straks 4 mnd (hvor har det blitt av lille babyen min). Hun ruller nå fra rygg til mage dersom jeg dytter henne litt i stumpen, så det er vel like før hun ruller rundt på gulvet her.

Hun har fått en skikkelig rutine på kveldene nå. Hun er i seng alt mellom 19:30-20:30 stort sett sovner hun rundt 20. Hun sover da til 5, får mat og sover videre til mellom 7-8, idag sov hun helt til klokka 09 :ohmy:

Vi har jo hatt en lang utredning med lille V med tanke på melkeallergi, vi har gått på nutramigen i 4 uker da var magen hennes kjempe fin og hun hadde ingen ubehag. Så måtte vi over på vanlig mme igjen for å se om hun nå tålte dette, det gikk bra i rundt 4 dager så fikk hun masse luft i magen, men det virket som hun fikk det ut uten noe ubehag, hun begynte å storgulpe igjen, og natt til lørdag så toppet det seg med 4 bæsjebleier på dagen og rundt 5 på natten, hun fikk plutslig feber også rundt 39,6 grader. Sa til samboer da at NÅ gir vi hun nutramigen. Altså etter rundt 2 flasker med dette forsvant nesten alt av gulpingen og feberen gikk rett ned igjen og hun ble sitt gamle jeg igjen. 

Nå mener jeg at vi har prøvd nok og provosert med vanlig mme, så nå skal jeg kreve henvisning til barneklinikken slik at vi kan få dette på blå resept. Stakkars lille, det er sårt for mammahjertet når hun ikke har det bra. Så vi håper på litt fortgang nå når vi har holdt på med dette i 2 mnd. 

Jeg fikk et lite utbrudd til samboer i går å gråt mine modige tårer for frøkna som ikke kunne få softis eller kuleis, samboer bare lo, uansett så vil hun mest sannsynlig vokse dette av seg etterhvert. 

Så nå har jeg lest meg opp å funnet mange sider hvor jeg kan lage mat til henne uten melk. 

Nå gleder vi oss til å se personligheten hennes komme frem og til alt det spennende som vi har i vente. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooi, du hadde gått ned mye siden nyttår ja! :P Ikke tenk på vekta da ihvertfall, når det går så fort unna! Men du som er så flink å trene, det er nok en grunn til at du får dette til ^^

Så herlige soverutiner! Slik hadde vi det i natt, for første gang! Det var deilig å kunne se en film på kvelden uten å trøste henne :D 

Får håpe hun vokser av seg melkeallergien :) Søstera mi hadde det samme. Hun klarer seg heeelt fint og har fortsatt litt melkeallergi. Hun drikker faktisk Biola da, for å få gode magebakterier. Har gjort det i 15 år nå ;) 

Går dere på noen babyrelaterte aktiviteter, babysang,svømming, trening,massasje etc? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frøkenanonym skrev:

Ooi, du hadde gått ned mye siden nyttår ja! :P Ikke tenk på vekta da ihvertfall, når det går så fort unna! Men du som er så flink å trene, det er nok en grunn til at du får dette til ^^

Så herlige soverutiner! Slik hadde vi det i natt, for første gang! Det var deilig å kunne se en film på kvelden uten å trøste henne :D 

Får håpe hun vokser av seg melkeallergien :) Søstera mi hadde det samme. Hun klarer seg heeelt fint og har fortsatt litt melkeallergi. Hun drikker faktisk Biola da, for å få gode magebakterier. Har gjort det i 15 år nå ;) 

Går dere på noen babyrelaterte aktiviteter, babysang,svømming, trening,massasje etc? :) 

Ja det er skikkelig deilig når rutinen endelig kommer på plass :) De timene på kvelden syns jeg er så deilige bare slappe av i sofaen å kose oss :) 

Vi går på babysang og babysvømming, har litt lyst å prøve ut massasje også har du prøvd det? evt erfaringer? 

Ja de sier at de fleste vokser av seg allergien når de blir eldre så vi håper det er tilfelle her også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...