Gå til innhold

Hverdagen med lille V <3, trening & kosthold.


ShiningStar

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Sjela skrev:

Hvor er du @ShiningStar ? Alt vel? :) 

Skikkelig dårlig å skrive i min egen dagbok.. Er innom å leser i alle andres sin, så glemmer jeg helt bort min egen. :P 

Men ja her kommer oppdatering først om lille V <3

Hun har nå rukket å bli hele 9 mnd, og er dermed ikke så liten lengre. På kontroll for ca 2 uker siden var hun 8 kg og 70 cm. Hun vokser bra og ligger akkurat på gjennomsnitt på alle kurver :) 

Hun krabber som en helt, og reiser seg opp alle veier. Idag så slapp hun seg også :ohmy: og stod helt i ro på gulvet før hun datt ned igjen på rumpen, så hun er vel litt tidlig ute motorisk, blir spennende å se fremover altså :) 

Både hun og jeg har vert forkjølet den siste uken så litt lite søvn men heldigvis er mannen også hjemme slik at vi har delt litt på det ;) 

Har ikke fått trent den siste uken og kjenner hele kroppen er skikkelig rastløs, har sikkert ikke hatt godt av all nei maten heller, men ny uke nå :) Det er to uker til vi reiser til Kroatia så håper at jeg klarer å gå ned minst 1 kg helst litt mer, da er jeg tilbake til startvekt før fødsel. 

Nå er det også bare 4 uker til jeg begynner i jobb igjen. SHIT!! kjenner jeg er klar men samtidig så blir det veldig skummelt og ikke minst rart, men pappaen gleder seg til å tilbringe tid med snuppa så tenker det blir koselig for de to :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det var tidlig å stå helt alene! Ikke verst :) 

Hvor lenge skal pappaen har permisjon? Blir det barnehage etter det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Weebs skrev:

Oi, det var tidlig å stå helt alene! Ikke verst :) 

Hvor lenge skal pappaen har permisjon? Blir det barnehage etter det? 

Ja enig at det er litt tidlig, men ifølge min mamma var vi søskene også tidlig ute. Ene søsteren min begynte å gå når hun var rundt 10 mnd. Nå blir det endel knall og fall, men det hører vel med.

Pappaen skal ha gradert uttak av permisjonen sin, han skal kun vere hjemme når jeg jobber. Så da klarer vi å strekke permisjonen hans litt lengre (fordelen med at jeg jobber skift :) ) Vi har barnehageplass fra august, men vi har tenkt oppstart i oktober. Hun elsker andre unger da og er egentlig veldig sosial. Hun har jo vert mye med meg på trening (der har de lekepark) så hun har fått lekt masse med andre unger, så hun virker vertfall klar for å starte i barnehage egentlig :P, bare mor som vil ha hun hjemme lengst mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det virker som hun er klar! Jeg ble litt skremt da en i familien til mannen som har en datter født i januar fortelle at "jeg er så glad hun er født tidlig på året, fordi hun er MYE mer moden enn de andre, merker godt at de som er født sent på året sleit mer da de begynte i 1. klasse". Og jeg bare "æææ, jeg har termin i slutten på november, stakkars jenta mi!" :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flink hun er som både står og til og med slipper seg! :sjokkert: Her har hun ikke kommet lenger opp enn på knærne, men i går begynte hun å sette ene foten i bakken mens hun satt sånn, så hun begynner vel å tenke tanken på å reise seg. Men blir nok lenge til hun slipper seg. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...