Gå til innhold

Hverdagen med lille V <3, trening & kosthold.


ShiningStar

Anbefalte innlegg

18 Uker idag, og 1!! dag til OUL :danse::danse::bolledeig:

Kjenner jeg er skikkelig spent på å se på mini igjen, og spent på om det er en liten gutt eller jente som gjemmer seg der inne.

Mannen tipper forøvrig jente, det gjør også resten av familien min så det blir spennende å se ;)

Nå skal vi straks avgårde for å se på bil, må jo ha en større bil så vi skal kikke litt idag ;)

Etter det blir det spinning og styrketrening. Satser på at dagen flyr unna med alle planene så morgendagen kommer fort :D

Ha en fin uke alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende! Vet ikke om du har tippeliste, men jeg tipper på jente :babyjente: Håper dere får et klart svar i morgen, husk å oppdatere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen, ikke lenge igjen nå :D Vet ikke om jeg har tippa på deg tidligere, men tipper også jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg føler også jente på deg, men får tippe gutt for å få litt spredning her da. :)

Heldiggris som skal dit allerede i morgen, jeg syns det er SÅ lenge til neste onsdag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah tippeliste notert:

:babyjente:

Mannen

*lilly*

Frøkenanonym

så godt som hele min familie

:babygutt:

Juliane

Et par på jobben

Jeg derimot har ingen aning! SÅ gleder meg masse.. Oppdaterer dere senere idag, timen er ikke før i ettermiddag så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OUL gjennomført, der viste en skikkelig aktiv baby seg.

Alt var kjempe fint og lille vokser helt etter normalen :biggrin:

Inne i magen gjemmer det seg en liten :hjerte::babyjente::hjerte:

For en lykkelig følelse, vi gleder oss så til å treffe hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner på en skikkelig lykkefølelse siden igår, føler jeg svever på en rosa sky. Håper tiden frem til vi får møte hun går fort :D :D

Nå gleder jeg meg til å starte på innkjøpene, og å innrede barnerommet.

Det eneste vi har av utstyr sålangt er:

-Barnevogn (Emmaljunga Mondial Deluxe)

-Bilstol

-Pluss jeg har kjøpt diverse kremer og salver til meg selv og baby når hun vokser til, måtte slå til når det først var så gode tilbud..

Tenker å sette opp en liste over hva vi trenger iløpet av neste uke..

Måtte alle ha en fin dag i denne nydlige solen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med liten jente på vei :bolledeig::lillesky: Hvordan reagerte din kjære?

Du har jo fått kjøpt et par viktige ting da ;) Jeg har ikke kjøpt noenting enda :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med liten jente på vei :bolledeig::lillesky: Hvordan reagerte din kjære?

Du har jo fått kjøpt et par viktige ting da ;) Jeg har ikke kjøpt noenting enda :o

Tusen takk :D

Han hadde jo tippet på jente hele tiden så han sa så fint at nå blir han i mindretall xD, men han gleder seg veldig mye..

Han var rimelig *høypåsegselv* når han fant ut at det var jente fordi et par mannlige kollegaer hadde sagt at gode elskere lager jentebabyer, hmmm tulling...

Vi har nå veldig god tid enda til å gjøre innkjøpene før en ny sjef kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+3 idag. Snart halvveis jo :hakeslepp: Det stemmer som de sa at etter uke 12 går plutselig tiden mye fortere, godt er nesten det så vi snart får møte lille. Hun kan holde seg inne i magen en stund til så vi får gjort alt klart, tenker å begynne på barnerommet i juni så nå følger jeg ivrig alle barnerom interiør sider på insta :D :D Har sett for meg hvordan det skal bli, så gleder meg til å begynne.

I helgen skal jeg til en jeg kjenner som har MYE babyklær til jente som hun skal kvitte seg med :D

Vi har handlet noe men ikke nok. Tipper vi får MYE MYE MYE klær i gave, men satser på at det går greit :D

Hadde også mitt andre besøk hos jordmoren idag, glad for at hun er så hyggelig og lett å prate med, ligger rett under gjennomsnittet på SF målet, så er spent på hvordan det utvikler seg. Ellers kan jeg skryte på meg en vektoppgang på 7-8 kg siden før svangerskapet *grøss* Hadde vel kanskje litt ekstra å ta av fra før men tenker at så lenge jeg trener tilnærmet likt som før mellom 4-6 ganger i uken så har jeg vertfall bedre grunnlag til å komme tilbake i form etter fødsel *håper*

Undertrykket mitt har blitt litt lavere også nå 55/118, merker det litt dersom jeg reiser meg for fort osv så må bare passe på fremover :)

Nok masing nå, imorgen har jeg FRI skal bli godt, da blir det ukens 4 treningsøkt med styrketrening også litt rolig jogging etterpå, etter en hviledag idag er jeg skikkelig klar for morgendagen med fulle karbolagre :D :D

Huset må vel også få sin helgevask imorgen, tok overetasjen idag og byttet på sengen, elsker følelsen av å legge seg i rent sengetøy :D

Ha en fortsatt fin uke folkens og HELG :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+1 idag og HALVEIS :danse::danse::danse:

Begynner å kjenne mer nå, masse av disse *boblene som sprekker* spesielt på kveldene. :rodmer:

Har fått skikkelig redebyggingsfølelse hihi, kanskje litt tidelig men har så lyst å kjøpe alt mulig.

Idag kom nyeste tilskuddet til lillejenta en helt nyydelig leandervugge. Fant den på finn, nesten ikke brukt, med ny madrass og lammeskinn gleder jeg meg til lille skal sove der.. :D

Da har vi faktisk en vugge nede i stuen, en vugge/bedsidecrib på vårt soverom så skal vi kjøpe en sprinkelseng til soverommet hennes...

åååå nesten så jeg håper Juni skal komme nå, da skal jeg begynne malingen på rommet og innredet :D

Har forresten fått helt dilla på Ebay, funnet så mye fint til gi bort priser så helt greit om noe ikke har helt tipptopp kvalitet når det er så billig....

Treningen går fremdeles bra, 4 økter forrige uke, hvor en av de var en skikkelig god lang tur.

Planen er 4 økter denne uken, dersom formen tillater det, trøttheten har kommet tilbake så merker energien på kveldene ikke er tilstede.. Idag har jeg også sovet på ettermiddagen, men kunne fint ha sovet 12 timer til :P

Nok mas nå, måtte alle ha en fantastisk uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God 16 mai alle :blomst:

Her startet ikke dagen før klokken 11 idag, leenge siden vi har sovet så lenge, så føler jeg har ultra overskudd med energi idag :danse:

Har funnet frem dressen til mannen og et mulig kjolevalg til meg til imorgen, orker ikke bunaden iår, usikker på om jeg hadde klart å stappe meg inn i den... :daane:

Satser på det blir en hyggelig dag imorgen uansett, vi skal på besøk til hans familie, spise rømmegrøt og kaker mmmmhm....

Idag har jeg også bestillt masse greier på ebay... tror totalt det kom på 800 kr for 10 forskjellige greier:

*Wallstickers, cottonlights, kjempefin karusell med hester på *perlekleshengere + håndduker, fleeceteppe og et par vanlige tepper... Gleder meg til å få i posten, og håper at vertfall noe av det er bra kvalitet på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, rømmegrøt hørtes supergodt ut! Men nå kom jeg på at jeg ikke hadde kunnet spise spekemat til, så da kan det egentlig være det samme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag :danse:

21 uker idag :rodmer: i helgen har jeg hatt skikkelig redebygge bonanza. En hel haug av små saker er bestillt på Ebay. En ordre på div interiør til barnerommet, litt oppbevarings bokser og et super fint klesstativ fra kidsconcept tenker at perlekleshengerene fra ebay passer fint der :)

Idag bestilte jeg babynest fra lilleverden *smelt* Kjenner jeg gleder meg til juni, da skal det gjøres storinrykk på IKEA og barnashus ++ det neste på innkjøpslisten over småting blir en uro tror jeg, har skikkelig lyst på denne:

http://www.miinto.no/p-403267-obaby-uro-til-sengen-med-musikk-cream

Litt stiv pris, men skikkelig fin.

Nå venter ukens første trening spinning og styrke. Kjenner det skal bli godt etter en helg med mye god mat og is.

Ha en fin uke alle :D :D

*edit skrivefeil

Endret av ShiningStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 uker :hoppendeglad:

Oi, tar helt avgårde på interiørfronten - hørtes ut som mye spennende du har bestilt :) Koster perlekleshengerene mye?

Hvordan går det med dagtidsjobbinga for tiden? :)

Flink du er til å trene ;) Ha en fin uke du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 uker :hoppendeglad:

Oi, tar helt avgårde på interiørfronten - hørtes ut som mye spennende du har bestilt :) Koster perlekleshengerene mye?

Hvordan går det med dagtidsjobbinga for tiden? :)

Flink du er til å trene ;) Ha en fin uke du også!

Ja, blir kanskje litt mye :fnise: , men nå er jeg veldig veldig interresert i interiør så det henger vel kanskje sammen der.. Har liksom sett for meg siden jeg fant ut at jeg var gravid hvordan rommet skulle innredes enten det var gutt eller jente :biggrin:

Tror jeg betalte rundt 100 kr ca for 6 perlekleshengere så syns absolutt det er billig. Har sett at de selges på nett i norge for 400 kr for 10 stk. Tenker at jeg hiver inn en bestilling på 6 til dersom de jeg får nå er bra kvalitet på. (Kjenner noen som har kjøpt fra samme selger på ebay så regner med at de er ok kvalitet på).

Dagtidsjobbingen, ja hva skal man si, syns det er uvant å måtte jobbe hver bidige dag, føler liksom jeg aldri har fri.... Satser på at litt ferie i sommer 1-2 uker gjør at jeg klarer å motivere meg de siste mnd... Nå har jeg mulighet til å jobbe litt lengre enkelte dager så fredagen bruker jeg å gå mye tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag og for min del kun en arbeidsdag igjen før helg :fnise: Tar rett og slett fri på fredag, er ikke så mye arbeidsoppgaver på jobb som jeg kan gjøre, så regner med at det blir kontorjobbing nå frem til jeg går ut i permisjon. Kjenner at jeg gruer meg skikkelig til det å måtte sitte på kontor hele dagen, føler jeg blir mer sliten av det, har ikke mye energi til andre ting enn jobb. :dry:

Idag blir det en lang treningsøkt på nesten 2 timer, satser på at det kan gi litt mer overskudd til en ny dag på jobb imorgen.

Over til noe mer gøyt. Har hentet to ulike pakker nå som jeg har bestilt til lillemor

-Klesstativ fra kidsconcept samt vegghylle

-Oppbevaringsbokser

-Noen rosa små trelekebiler

Begynner å fylle seg opp med ting nå så må kanskje lage en liste over innkjøp vi må gjøre å hva vi har :D

Ha en fin onsdag alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag og helgen har startet for min del :laugh:

Fikk to av pakkene mine fra Ebay idag den ene en wallsticker, ser skikkelig bra ut så gleder meg til den skal opp på veggen på barnerommet.

Legger ved bilde: Verdt å nevne at jeg betalte rundt 50 kr for denne på Ebay og billigste jeg har funnet i Norge var vel rundt 400 ++ kr. Så mye penger spart :)

Den andre pakken var en skikkelig søt rosa karusell med hester på :)

Treningsøkten igår ble en fjelltur med begge mine søstre på rundt 1t og 40 min, idag blir det hviledag før en ny fjelltur igjen imorgen, tungt som fy i oppoverbakkene men følelsen etterpå er så god :D :D

post-34533-0-77778900-1432815394_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det var en nydelig wallsticker, hvor stor er den :hjerte::) Mulig å se bilde av karusellen med hestene på? Ser ut som du koser deg med interiørbiten altså ;) Blir rett og slett inspirert!

Håper treningsøkta gav deg mer overskudd da, ikke noe gøy med dagtidsjobb på kontor og rævva konsentrasjon :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...