Gå til innhold

Hverdagen med lille V <3, trening & kosthold.


ShiningStar

Anbefalte innlegg

10+3 idag og middagen med jobben er om et par timer, spent på spørsmålene og hvordan jeg kommer til å reagere.. Håper det går bra ;)

Ellers har jeg saumfart klesskapet idag etter noe passende å ha på.... Skjørt var uaktuelt da det faktisk såg ut som jeg var gravid eller bare hadde lagt på meg... :fnise:

Så vi kjører bukse med høyt liv og en løs topp over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til på middag! Gleder meg til å høre om du har like frekke kolleger som meg (som spør rett ut), eller om de er smarte nok til å holde mistankene sine for seg selv! Håper uansett det blir en hyggelig kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koste deg masse og slapp alle de ubehagelige spørsmålene :)

Jeg har kommet til samme konklusjon ang. finklær i disse tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koste deg masse og slapp alle de ubehagelige spørsmålene :)

Jeg har kommet til samme konklusjon ang. finklær i disse tider ;)

Hvordan gikk det på middagen? :popcorn:

Lykke til på middag! Gleder meg til å høre om du har like frekke kolleger som meg (som spør rett ut), eller om de er smarte nok til å holde mistankene sine for seg selv! Håper uansett det blir en hyggelig kveld! :)

God fredag alle :laugh:

Middagen igår gikk overraskende greit.. Tror det var to stk som sporte, svarte nei, og heldigvis ble samtalen sporet over på noe annet ;)

Merket at de var endel blikk og sikkert flere som hadde lyst å spørre, men heldigvis holdt de mistankene sine for seg selv. Så egentlig en vellykket kveld, så regner eg med at ingen blir ovverrasket når jeg forteller det til de etter å ha vært på UL...

Eneste som var typisk var at igår av alle dager da var jeg kvalm så klarte ikke spise så mye av den gode maten, det ble heldigvis bedre utover kvelden, og hadde ingen problemer med å spise desserten... varm brownie og vaniljeis :danse:

Måtte alle ha en fin fredag og fantastisk helg.. :)

Bare 3 dager til tidlig UL, og to dager til date med veninner og fifty shades på kino :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra middagen gikk bra :) og så spennende med tidlig ul. Det er kjempegøy og se lille spira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 UKER og tidlig UL idag :danse::danse:

Timen er ikke før kl:18 idag så må smøre meg med mye tolmodighet i 5 timer til...

Dagen startet tiiidelig idag, var sent hjemme igår pga kino med veninner. Sov dårlig inatt, sikkert fordi jeg er nervøs, spent og et helt hav av andre følelser, hadde gjort seg med en liten strekk på sofaen nå :ler:

Hadde første kontroll hos legen idag også, fikk egentlig ikke så mye utav timen utenom å fylle ut det bereømte skjemaet, bestille OUL og masse blodprøver og blodtrykk... Heldigvis hadde jeg helt fint blodtrykk,

Etter timen var jeg entur på trening.. Ble lett jogging i 15 min idag også styrketrening etterpå. Prøver å legge inn endel hofte/bekken og ryggøvelser på slutten av øktene :)

..... Skulle egentlig vaske hus idag også, meeeen tror vi utsetter det til imorgen da har jeg litt bedre tid..

Ha en fin mandag alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

En frisk og meget aktiv liten krabat viste seg frem for oss

Så stas, mannen satt bare med et søtt smil hele tiden...

I følge UL er jeg akkurat 11 uker idag så termin ble 31.9...

Nå venter nystekte rundstykker og varm kakao med IS.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en frisk og aktiv liten baby! Gleder meg til det er min tur igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en frisk og aktiv liten baby! Gleder meg til det er min tur igjen! :)

Jaa, skikkelig stas, gleder meg allerede til neste, synd det ikke er før i Uke 18-19

Må le, 31.9 finnes jo ikke haha.. så regner med at termin da fremdeles er 1.10...

aaah gleder meg til å fortelle til svigers og de nærmeste imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lage meg en ticker jeg også.. Har liksom ikke turd før nå, men nå har vi jo sett lille minien sprelle som en gal i magen så da senkes skuldrene 10 hakk... Gleder meg veldig til å kjenne bevegelser :D

Idag har husmoren i meg vasket huset, merker at vi har fått større plass ca dobbelt så stort som vi hadde før. Tar jo så lang tid å vaske, tror jeg må dele det opp i to dager fremover 1 etg av gangen ;), men nå er nå hele huset rent og pent, jeg har saumfart internett etter babyutstyr osv, ooh gleder meg til shopping.

aah senere skal vi på besøk til svigers og fortelle nyheten :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ikke har samme energinivået som før. Er mer sliten etter jobb nå, men det skal vel være slik :P

Håper energien kommer seg litt utover dagen, så får jeg kanskje lurt samboer med på en liten treningsøkt senere :)

Fikk innkalling til OUL idag også om litt over 6 uker så det gleder jeg meg veldig til, satser på at vi får vite kjønnet da :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 UKER :danse::danse::danse::bolledeig:

Endelig!

Det føles deilig å endelig kommer frem til denne milepælen, nå satser vi på at ukene fremover blir bra.. Formen er rimelig grei, litt trøtt og trenger mer søvn, men ellers OK.

Prøvde å bestille jordmortime idag, men kom ikke gjennom på telefonen, prøver igjen imorgen, har ikke mulighet til å få time før i uke 14 så håper det er ledig da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :D nå er vi nådd en stor milepæl ;)

Når tenker du å fortelle kollegaene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :D nå er vi nådd en stor milepæl ;)

Når tenker du å fortelle kollegaene? :)

Ja er lettet for at vi endelig har kommet dit :D

Kollegaene fikk vite det i slutten av forrige uke :) De fleste hadde nok skjønt det allerede, siden jeg ikke har jobbet nattskift og ikke drakk alkohol på middagen.

Hvordan er formen din nå? Ser at du har reist ut igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med 12 uker! Så godt å være over den grensen :bolledeig:

Gratulerer til deg også, og lykke til på UL imorgen :D :DV

Gratulerer med 12 uker! :strix:

Ikke lenge igjen så er du her du også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh dette har til nå vært en SUPER start på Onsdagen..

Dagen startet med 45 min med spinning og 30 min med styrketrening etterpå...

Idag stemte alt og jeg følte meg som før på treningen, ingen prøblem med å ligge opp mot 85-90 % av makspuls på pulsdragene :laugh::laugh:. Følelsen etterpå er magisk skikkelig endorfinrus :D

Fikk også snakket litt med hun som er PT'en min og hun gav tips til endel øvelser som jeg kan bruke fremover når andre øvelser ikke går lengre :)

Nå venter jobb i dag og imorgen så har jeg påskeferie i neeesten 3 uker... Må nyte den, etter dette blir det dagtidsjobbing frem til jeg går ut i permisjon :)

Måtte alle ha en SUPER onsdag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...