Gå til innhold

Hvorfor er menn så obsessed med vekt på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ganske lik er den. Hun er da verken hamster eller skilpadde. Mennesker har menneskeforbrenning med mindre det er noe alvorlig galt.

Anonymous poster hash: 54885...4f3

Det er ikke så enkelt. Folk har ulikt stoffskifte. Noen kan tom ha stoffskiftesykdommer som påvirker og
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er jo like fordomsfulle. Personlig liker jeg alle typer kvinner. Bortsett fra bitchy kjerringer, men det går på personlighet og ikke utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så enkelt. Folk har ulikt stoffskifte. Noen kan tom ha stoffskiftesykdommer som påvirker og

Sykdom = noe alvorlig galt. Ellers er det stort sett muskelmasse og kroppsvekt som avgjør stoffskifte.

Anonymous poster hash: 54885...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Har man timeglassfigur hjelper det å ha brede skuldre. Men det er bryst og hofter som skal ha samme omkrets. Midjen skal være 2/3 av hofter og byste i omkrets. Ex. har man 100 cm byste og hofter skal midjen være 70 cm. Ikke så lett å oppdrive disse målene nå tll dags fordi vi spiser mer og beveger oss langt mindre enn for bare 30 år siden. Jeg er noe sånt som hofter 99, midje 74 og byste 97 Så jeg er ikke en ekte timeglass selv om jeg får høre at jeg er det. 90/60/90 var idealmålene på 50 og 60 tallet men de er som sagt sjeldne å oppdrive i 2014.

*fap, fap, fap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke menn som er besatt av vekten på kvinner. Det er kvinner. Menn vet lite om (og bryr seg enda mindre om) tall rundt figuren til en kvinne. Omtrent like mye som vi bryr oss nevneverdig om han er spinkel eller en tanke for kraftig, bare han har det som gjør at de kjemiske forbindelsene i hjerte/hjerne/vulva danser sammen. All fokuset rundt kropp, som har fått kvinner til å slanke seg til dødsens rand, og menn til å pumpe jern så biceps sprekker....er fokus i feil retning. Det er bare det at det betyr så veldig mye i sosiale media, og i det perfekte samfunnet som, la oss innse det, ikke finnes.

Bare slapp av, folkens. Dere er gode nok - akkurat som dere er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hva jeg gjør. jeg forholder meg til hva du skriver.

Nei, det gjør du ikke. Og hvis du hadde gjort det så hadde du ikke behøvd å stille meg det spørsmålet du gjorde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurgemeie

Hah, så mange rare kommentarer.

Vel, jeg har datet både tynne og mindre tynne menn i mitt liv. Akkurat nå dater jeg en som passer meg helt perfekt, og som jeg tenner helt vilt på. Han er ganske kraftig, men ikke tjukk, langt fra tjukk. Men det er liksom det trygge jeg føler når han legger armene rundt meg som gjør at jeg føler meg liten og beskyttet, og det er jo deilig. Men, jeg har følt det sånn med en mann som er slank også! Kanskje ikke i like stor grad, men det er jo for øvrig ikke snakk om selve kroppsbyggingen til mannen, men det at han utstråler trygghet og stabilitet.

Jeg har ei venninne som er tynn (jeg mener, sånn her tynn) og hu drar menn som ingen andre! Hu er en så utrolig sprudlende jente, og hu har så inmari god sosial intelligens at menn blir automatisk veldig tiltrukket av henne. Også er det meg, som er mer sånn her (med litt mindre armer og litt større pupper :fnise: ), og jeg dater en mann som tenner like mye på meg som jeg gjør på han. Han er litt sånn her (han til venstre i bildet, bare min kar har større brystkasse. Ja, det er vanskelig å finne helt identiske kroppsbilder på google!).

Så preferanser, preferanser, preferanser. Alt handler om det. Hva og hvem du syns er attraktivt, er jo helt opp til deg!

Endret av Gurgemeie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd ikke flere er "obsessed" på det norske språket.



Anonymous poster hash: 78ec7...981
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdom = noe alvorlig galt. Ellers er det stort sett muskelmasse og kroppsvekt som avgjør stoffskifte.

Anonymous poster hash: 54885...4f3

Fortell logikken med to personer med ulik vekt har likt akTivitetsnivå og kosthold...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell logikken med to personer med ulik vekt har likt akTivitetsnivå og kosthold...

De har ikke det.

Anonymous poster hash: 54885...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som vi har mat i overflod så er det å være tynn et statussymbol og siden menn bryr seg veldig mye om hva kameratene deres tenker om dama deres, så er det viktig for dem at hun kan "vises frem".

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...