Gå til innhold

Hvorfor er menn så obsessed med vekt på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om du vanligvis ikke tenner på overvektige damer, så kan det jo hende du fortsatt tenner på kjæresten din om hun hadde gått opp i vekt, rett og slett fordi hun er hun - kvinnen du elsker! Mamma var mye tynnere når hun og pappa traff hverandre for 30 år siden, så kan tenke meg at pappa da likte tynne damer, men de lever et lykkelig ekteskap i dag, selv om mamma ikke er så tynn som hun var da de traff hverandre:)

Anonymous poster hash: cf917...55f

Det er vel slik med de aller fleste kvinner. Man forandrer seg ganske mye fra man er 20 til man er 50. Menn også for den saks skyld. Men til tro mennesker på 50 likevel har sex med hverandre..

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun mener vel omkretsen rundt bh en :) Ikke lett å ha smal midje og store pupper når E str har 70 som minste str rundt i vanlige klesbutikker. Og ofte finnes ikke den heller her jeg bor iallefall :P Sliter selv med å finne bh av samme grunn .

Jeg synes ikke 65E er noe stort ihvertfall :) Har det selv. Ser helt normal ut. Jeg er ikke akkurat noen stor jente heller :)

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme inntrykket. Her vil alle kvinner ha store bamser med bollemage. Har en del venninner som sier de ikke kunne vært sammen med en tynn mann, for da ville de selv ha følt seg tykk. Jeg foretrekker selv slanke menn.

Slank og tynn er to vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

går jo ikke bare på at innholdet i maten er sunn. Går jo og på om man spiser små og hyppige måltider eller om man spiser sjeldent men store porsjoner. Gjør man sistnevnte går man iallefall ikke ned. Og spesielt ikke om man hopper over frokost eller legger seg sulten. Det fucker jo opp forbrenninga

Jeg spiser 2-3 ganger om dagen, og da superstore måltider. Det er ingenting galt med min forbrenning. Grunnen til man skal spise ofte er for å ikke bli så sulten at man fråtser i usunne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank og tynn er to vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

Det er vel en definisjonssak. Jeg ser det som samme sak. Men om det var noen tvil så foretrekker jeg da altså tynne menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser 2-3 ganger om dagen, og da superstore måltider. Det er ingenting galt med min forbrenning. Grunnen til man skal spise ofte er for å ikke bli så sulten at man fråtser i usunne ting.

Jamen kjære vesen. Folk har jo ulik forbrenning. Jeg og kan spise hva jeg vil. Er mange ganger jeg spiser drittmat. ikke trener jeg særlig heller, men likevel blir ikke jeg noe større. Samtidig har jeg noen venninner med helt likt kosthold som meg, som ikke går ned, og da må de jobbe mer for at forbrenninga skal gå raskere og da må de tilpasse spisevanene sine etter det. Er en grunn for at ulik livsstil og kosthold passer for ulike personer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen kjære vesen. Folk har jo ulik forbrenning. Jeg og kan spise hva jeg vil. Er mange ganger jeg spiser drittmat. ikke trener jeg særlig heller, men likevel blir ikke jeg noe større. Samtidig har jeg noen venninner med helt likt kosthold som meg, som ikke går ned, og da må de jobbe mer for at forbrenninga skal gå raskere og da må de tilpasse spisevanene sine etter det. Er en grunn for at ulik livsstil og kosthold passer for ulike personer.

Ok. Men å si at å spise sjelden ødelegger forbrenningen er feil. Man kan spise én gang om dagen eller 10 ganger om dagen, det er antall kcal inn og ut som har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men å si at å spise sjelden ødelegger forbrenningen er feil. Man kan spise én gang om dagen eller 10 ganger om dagen, det er antall kcal inn og ut som har noe å si.

nei det er ikke feil, fordi hopper man over måltider kommer kroppen i lagremodus. Dessuten spiser man sjelden blir man mer sulten og da stapper man automatisk i seg mer når man først spiser for å klare å bli mett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke feil, fordi hopper man over måltider kommer kroppen i lagremodus. Dessuten spiser man sjelden blir man mer sulten og da stapper man automatisk i seg mer når man først spiser for å klare å bli mett.

Kroppen min har aldri vært i lagremodus. Ei heller de jeg kjenner som spiser på samme måte. Ja, folk har en tendens til å fråtse når de blir for sulten. Men da spiser de jo faktisk for mye, det har ingenting med forbrenningen å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det folk tror om forbrenning er nettopp tro. Det skal mye til for å endre stoffskiftet, og det tar lang tid. Overvektige har stort sett alltid også langt høyere forbrenning enn tynne, ikke lavere. Altfor mange som sjekker avstand på øyemål på globus i fylla, fremfor å faktisk måle.



Anonymous poster hash: 54885...4f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har falt for alt mulig, foretrekker kvinner med slank kroppsbygning og gjerne litt pupper og rumpe. Overvekt er overraskende nok ganske uattraktivt, men har dama andre kvaliteter så kan det være at jeg faller for henne alikevel. Men man skal jo tenne på dama, så hvis hun er overvektig så må hun være veldig pen på andre måter. Overvekt er jo noe man kan gjøre noe med da, så er egentlig ikke noe å grine over.



Anonymous poster hash: 15c12...eb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en definisjonssak. Jeg ser det som samme sak. Men om det var noen tvil så foretrekker jeg da altså tynne menn.

Så du foretrekker en kropp som dette foran alt annet?

stock-photo-tall-thin-man-with-hands-on-

Jeg må si jeg liker slanke menn. Altså menn med muskler, men gjerne ikke så tynne at de har sixpack. Fint med en liten kosemage :)

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min har aldri vært i lagremodus. Ei heller de jeg kjenner som spiser på samme måte. Ja, folk har en tendens til å fråtse når de blir for sulten. Men da spiser de jo faktisk for mye, det har ingenting med forbrenningen å gjøre.

Det som er problemet med å spise få ganger er at du da må spise mye på en gang for å få i deg nok kcal på en dag. Når du spiser så mye mat at du blir stappmett utvider magesekken din seg slik at du må ha mer og mer mat for å føle deg mett. Derfor er det mye smartere å spise lite og ofte. Det er også lurt for tarmsystemet sin del sier da en tarmspesialist jeg nylig var hos :)

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du foretrekker en kropp som dette foran alt annet?

stock-photo-tall-thin-man-with-hands-on-

Jeg må si jeg liker slanke menn. Altså menn med muskler, men gjerne ikke så tynne at de har sixpack. Fint med en liten kosemage :)

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

Ja, jeg ser ingenting galt med den kroppen der. :)

Det som er problemet med å spise få ganger er at du da må spise mye på en gang for å få i deg nok kcal på en dag. Når du spiser så mye mat at du blir stappmett utvider magesekken din seg slik at du må ha mer og mer mat for å føle deg mett. Derfor er det mye smartere å spise lite og ofte. Det er også lurt for tarmsystemet sin del sier da en tarmspesialist jeg nylig var hos :)

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

Hvordan tarmen min har det skal jeg ikke si noe på, for det vet jeg ikke. Men jeg har spist sånn som jeg gjør så lenge jeg kan huske og jeg har aldri hatt noen problemer. Jeg spiser ikke mer og mer, og har ingen problemer med å føle meg mett. Folk er forskjellige, men man endrer ikke forbrenning eller noe sånt ved å spise ofte eller sjelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det som er problemet med å spise få ganger er at du da må spise mye på en gang for å få i deg nok kcal på en dag. Når du spiser så mye mat at du blir stappmett utvider magesekken din seg slik at du må ha mer og mer mat for å føle deg mett. Derfor er det mye smartere å spise lite og ofte. Det er også lurt for tarmsystemet sin del sier da en tarmspesialist jeg nylig var hos :)

Anonymous poster hash: cd7b4...ee9

Nei, det er bare tull. Jeg spiser selv bare 2 ganger dagen. Så lenge du spiser det du skal så har det INGENTING å si om du spiser ett måltid eller seks om dagen! Har dere ikke fulgt med i timen. Det der er noe an trodde på før i tiden. Forbrenningen din går ikke ned ved så spise sjeldent. Det har de testet ut.

http://fitnessbloggen.no/3-myter-om-mange-sma-maltid/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min har aldri vært i lagremodus. Ei heller de jeg kjenner som spiser på samme måte. Ja, folk har en tendens til å fråtse når de blir for sulten. Men da spiser de jo faktisk for mye, det har ingenting med forbrenningen å gjøre.

din kropp er din kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

din kropp er din kropp.

Ja, men min kropp er ikke et medisinsk vidunder som ikke legger på meg. Jeg er helt normal. Kroppen min fungerer som de fleste andres. Om man spiser 1 gang eller 10 har altså nada å si. Med mindre man faktisk har en alvorlig sykdom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

din kropp er din kropp.

Ja, men min kropp er ikke et medisinsk vidunder som ikke legger på meg. Jeg er helt normal. Kroppen min fungerer som de fleste andres. Om man spiser 1 gang eller 10 har altså nada å si. Med mindre man faktisk har en alvorlig sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men min kropp er ikke et medisinsk vidunder som ikke legger på meg. Jeg er helt normal. Kroppen min fungerer som de fleste andres. Om man spiser 1 gang eller 10 har altså nada å si. Med mindre man faktisk har en alvorlig sykdom.

herregud. din kropp er da ikke lik alle andres. jeez.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud. din kropp er da ikke lik alle andres. jeez.

Ganske lik er den. Hun er da verken hamster eller skilpadde. Mennesker har menneskeforbrenning med mindre det er noe alvorlig galt.

Anonymous poster hash: 54885...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...