Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
9 minutter siden, duplexx skrev:

Jeg har digget funky og gjengen, syns de har vært rå og ærlige, og ikke lagt noe i mellom. Hun har skilt seg ut på en positiv måte i lang tid.
Men nå ble jeg bare skuffa, klarer ikke se gleden lenger... jævla trist.

Hva skjer?

Skrevet

Funky er ikke så aktiv av seg lengre på IG eller Snap. Det er svært lite man ser fra henne for tiden. Kanskje det er like greit siden vi alle fikk en heftig ufrivillig boost av henne med både SVD og serien.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Noen som vet hva som EGENTLIG skjedde mellom Funkygine og Lasse Tufte? Funky sier bare at vennskapet deres vokste fra hverandre, men stemmer det? 🧐 Funky følger Lasse på IG, men Lasse følger ikke Funky.. 

Bare litt nysgjerrig.. 😆

Endret av Marioposa
  • Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, Marioposa skrev:

Noen som vet hva som EGENTLIG skjedde mellom Funkygine og Lasse Tufte? Funky sier bare at vennskapet deres vokste fra hverandre, men stemmer det? 🧐 Funky følger Lasse på IG, men Lasse følger ikke Funky.. 

Bare litt nysgjerrig.. 😆

Det har jeg også lurt på.. plutselig var han bytta ut med Vegard..

Har alltid likt Jørgine..

men nå er jeg også blitt lei av at familien alltid er med på absolutt alt. Spesielt de to brødrene 🧐

Og såner det bare reklame.. orker ikke.

• Liker 15
Skrevet

Syns hele innlegget om Lasse var bare rart.

• Liker 2
Skrevet

Hun har nå nettopp hatt et prosjekt med Tufte. Så jeg er like forvirret som dere andre💫

• Liker 2
Skrevet

Trenger vel ikke være noe drama selv om han har trukket seg tilbake. Han skal vel gifte seg og er nok opptatt med sist. Tragisk at samfunnet anser noe som drama bare fordi en eller annen har forsvunnet fra noen SoMe kanaler......

• Liker 7
Skrevet
På 11.2.2020 den 16.14, lillesnøfnugg skrev:

Hva skjer?

Hva mener du?

• 2 uker senere...
Skrevet

Gøy, vittig dame, bare synd hun er blitt en levende reklameplakat. Alt hun foretar seg nå er i forbindelse med et produkt, egenreklame ol, følge henne er blitt lite interessant. 🙂

• Liker 14
Skrevet
20 minutter siden, Detei skrev:

Gøy, vittig dame, bare synd hun er blitt en levende reklameplakat. Alt hun foretar seg nå er i forbindelse med et produkt, egenreklame ol, følge henne er blitt lite interessant. 🙂

Helt enig! Egen reklame er ok, hun skal jo ha betalt for jobben hun gjør som alle andre, men orker ikke mer av alt det andre!

• Liker 6
Skrevet
10 hours ago, Detei said:

Helt enig og det er ikke treningsrelatert engang, hun er virkelig den værste av de værste når det kommer til reklame. Det finnes ikke innhold uten reklame lenger, på noen kanaler

• Liker 6
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Det har vært mye diskusjoner av hjelmbruk hos voksne i CBE-tråden. I dag la Funky ut film av minste på sparkesykkel uten hjelm.. Er det bare hos oss vi bruker hjelm på alt som har med sykkel og små barn å gjøre? 

• Liker 9
Skrevet
27 minutter siden, FruByråkrat skrev:

Det har vært mye diskusjoner av hjelmbruk hos voksne i CBE-tråden. I dag la Funky ut film av minste på sparkesykkel uten hjelm.. Er det bare hos oss vi bruker hjelm på alt som har med sykkel og små barn å gjøre? 

Ikke bare hos dere. Men svært mange gir faan. 

• Liker 3
Skrevet
På 3.5.2020 den 19.36, FruByråkrat skrev:

Nei dere er ikke de eneste.

Men så er vi så heller ikke influencere som lever av å påvirke andre rundt oss.
Vi ønsker bare å ha god innflytelse på barna våre og minimere risikoen for kraniebrudd... Da er det helt naturlig med hjelm. 

• Liker 11
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Inocybe skrev:

Nei dere er ikke de eneste.

Men så er vi så heller ikke influencere som lever av å påvirke andre rundt oss.
Vi ønsker bare å ha god innflytelse på barna våre og minimere risikoen for kraniebrudd... Da er det helt naturlig med hjelm. 

Du får skrive en mld til henne om kraniebrudd... har inntrykk av at de er veldige flinke på hjembruk og sikkerhet. Sparkesykkel er vi ikke alltid flinke med hjelm til her heller. Du får be barna dine om å la være å se på bloggen da vettu..

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Maydis8 skrev:

Du får skrive en mld til henne om kraniebrudd... har inntrykk av at de er veldige flinke på hjembruk og sikkerhet. Sparkesykkel er vi ikke alltid flinke med hjelm til her heller. Du får be barna dine om å la være å se på bloggen da vettu..

Selv om du/dere ikke alltid bruker hjelm med sparkesykkel betyr jo ikke at det ikke er viktig. Og kanskje spesielt når det er så små barn som bruker sparkesykkelen. Tror nok ikke barnet mitt på 2 år følger funky på IG, men dette handler om inntrykket de gir når de lar minste på 1,5 år sparke uten hjelm. 

• Liker 6
Skrevet

Funkygine er vel det beste eksempelet på hvor langt det kan gå når en først får litt oppmerksomhet.
Fra å være en dyktig og respektert treningsprofil til å desperat forsøke å tjene penger på å lage pinlige youtubevideoer som ikke har noen ting med yrket hennes å gjøre, samt å ukritisk reklamere for alt mellom himmel og jord. Jeg blir oppriktig trist av å se hvordan det har gått med Jørgine.

• Liker 15
Skrevet
9 timer siden, FruByråkrat skrev:

Selv om du/dere ikke alltid bruker hjelm med sparkesykkel betyr jo ikke at det ikke er viktig. Og kanskje spesielt når det er så små barn som bruker sparkesykkelen. Tror nok ikke barnet mitt på 2 år følger funky på IG, men dette handler om inntrykket de gir når de lar minste på 1,5 år sparke uten hjelm. 

Du lager det her til en vanvittig stor greie. Må være slitsomt. Har du hjelm på når du går tur. Du kan snuble å få kraniebrudd der også. Har som sagt kun sett at de er veldig flinke med hjelm. Om de leker litt utenfor med sparkesykkel uten hjelm et øyeblikk er ingen sak.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Nutz skrev:

Funkygine er vel det beste eksempelet på hvor langt det kan gå når en først får litt oppmerksomhet.
Fra å være en dyktig og respektert treningsprofil til å desperat forsøke å tjene penger på å lage pinlige youtubevideoer som ikke har noen ting med yrket hennes å gjøre, samt å ukritisk reklamere for alt mellom himmel og jord. Jeg blir oppriktig trist av å se hvordan det har gått med Jørgine.

Da er du i så fall den eneste. Hun ler hele veien til banken, mens du er trist..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...