Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Liker henne og bloggen hennes. Hun er på overtid og håper snart ventetiden er over ♥️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det vel ikke lenge til hun føder. Hun blir (er) lagt inn for å få fødselen i gang 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Nå er det vel ikke lenge til hun føder. Hun blir (er) lagt inn for å få fødselen i gang 😊

Jeg gleder meg veldig på hennes vegne! Sitter å oppdaterer SoMe hele tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til både mor og far. Håper barnet får den skjermede oppveksten det fortjener😍

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Speedmaster skrev:

Gratulerer til både mor og far. Håper barnet får den skjermede oppveksten det fortjener😍

Neppe, siden de deler allerede såå mye om de to barna de(hun) har...mye i undertøy og andre private stunder.. 😞

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men jeg ser nå at nyheten allerede har blitt delt på ulike nettaviser og sosiale medier. Til og med navnet nevnes i noen artikler… og vi som trodde vi skulle få fortelle det selv 😉 " - Jørgine, bloggen.

Ganske tydelig et stikk til disse som ikke klarer å holde kjeft om nyheter som ikke er deres. Tror noen besteforeldre må tåle litt kjeft der som ble sitert av flere medier på vei til sykehuset.

Endret av Høsta
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de lever av klikk og likes så blir det nok slik. De deler jo ekstremt selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Høsta skrev:

"Men jeg ser nå at nyheten allerede har blitt delt på ulike nettaviser og sosiale medier. Til og med navnet nevnes i noen artikler… og vi som trodde vi skulle få fortelle det selv 😉 " - Jørgine, bloggen.

Ganske tydelig et stikk til disse som ikke klarer å holde kjeft om nyheter som ikke er deres. Tror noen besteforeldre må tåle litt kjeft der som ble sitert av flere medier på vei til sykehuset.

Ja, i den første artikkelen som kom var det bekreftet at besteforeldrene. Jeg regnet med at det var med deres samtykke men tydeligvis ikke. 

13 minutter siden, Xstrella skrev:

Når de lever av klikk og likes så blir det nok slik. De deler jo ekstremt selv.

Ja, men nå gjorde de det for en gangs skyld ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Vinglass skrev:

Pinlig å «henge ut» besteforeldrene mellom linjene i media. 

Ja, det og. Jeg hadde blitt forbanna selv men tatt det direkten med de. 

Endret av Jolanda
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Femilie skrev:

Kanskje de får liten vekker av sin egen reaksjon på at andre deler ting om dem. 

Det hadde vært å håpe! Tenk om de klarte å se seg selv? Ønsker dem lykke til med barnet og håper de bestemmer seg for å gi barna privatliv i årene fremover. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan føles det å ikke kunne bestemme hva andre deler om deg, Funky? Tenk over det nestegang du legger ut bilder av barna dine (ofte i veldig lite klær) 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hege899 said:

Ja, hvordan føles det å ikke kunne bestemme hva andre deler om deg, Funky? Tenk over det nestegang du legger ut bilder av barna dine (ofte i veldig lite klær) 

Dette! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...