Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

På 8.9.2018 den 17.24, Gjest Truka skrev:

De skal jo være med i Bloggerne, men menger seg aldri med de andre på fest. Ære være dem for det.

Hva er da vitsen med å være på festen hvis de ikke skal snakke med de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.9.2018 den 17.24, Gjest Truka skrev:

De skal jo være med i Bloggerne, men menger seg aldri med de andre på fest. Ære være dem for det.

 

På 9.9.2018 den 20.26, O.G. skrev:

Hva er da vitsen med å være på festen hvis de ikke skal snakke med de andre?

Det Trunka mente er at de ikke prioriterer å dra på fest. De var ikke på høstlanseringen til TV2, som resten av bloggerne, og de var ikke på festen til Pilotfrue og mannen (og vi vet jo ikke om de var invitert heller, men det er naturlig å tro da andre fra Bloggerne, som Stina og Anne Brith, var der). Hun mente ikke at de ikke menger seg med andre når de er på fest 🙂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 2ney skrev:

Hvordan var første episode med Jørgine og familien? 😍

De har ikke dukket opp i serien ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Korpsnerden skrev:

 

Det Trunka mente er at de ikke prioriterer å dra på fest. De var ikke på høstlanseringen til TV2, som resten av bloggerne, og de var ikke på festen til Pilotfrue og mannen (og vi vet jo ikke om de var invitert heller, men det er naturlig å tro da andre fra Bloggerne, som Stina og Anne Brith, var der). Hun mente ikke at de ikke menger seg med andre når de er på fest 🙂

Ok, sånn ja. Dog vil jeg ikke si jeg synes de er likere enn de andre bloggerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker funky best av alle i serien... og CBE. De virker å ha litt i topplokket, smiler og har fine familieforhold. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger serien Funkygine og Vegard har sammen. De får meg alltid til å smile, og det er lite eksponering av barn. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, skruf skrev:

Må innrømme jeg ble blank i øynene da hun spurte Vegard om han ville være fadder til lillemann 💕

Jeg også 💖 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funky har vært med på og forandre livet til Vegard med tanke på trening, kosthold og et genuint vennskap som går begge veier. Ble svært rørt selv da han ble så rørt over og bli spurt om å være fadder. Hvorfor noen av dere ikke har troa på at vennskapet er ekte og at de kommer til og holde kontakten er greit, da får vi være enige om å være uenige.  Er overbevist om at Vegard kommer til å ta fadderoppgaven meget seriøst. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Funky har vært med på og forandre livet til Vegard med tanke på trening, kosthold og et genuint vennskap som går begge veier. Ble svært rørt selv da han ble så rørt over og bli spurt om å være fadder. Hvorfor noen av dere ikke har troa på at vennskapet er ekte og at de kommer til og holde kontakten er greit, da får vi være enige om å være uenige.  Er overbevist om at Vegard kommer til å ta fadderoppgaven meget seriøst. 

Å lære opp barnet i den kristne tro? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, mindfulness skrev:

Å lære opp barnet i den kristne tro? 

Skal ikke gå inn på en debatt om hvor teit jeg synes dåp og konfirmasjon er... Men tror ikke Vegard er noe bedre/dårligere enn andre faddere i vårt langstrakte land.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Skal ikke gå inn på en debatt om hvor teit jeg synes dåp og konfirmasjon er... Men tror ikke Vegard er noe bedre/dårligere enn andre faddere i vårt langstrakte land.

Enig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Hummingbird2 skrev:

Skal ikke gå inn på en debatt om hvor teit jeg synes dåp og konfirmasjon er... Men tror ikke Vegard er noe bedre/dårligere enn andre faddere i vårt langstrakte land.

Nei, det var egentlig sagt litt på spøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, CecilieX skrev:

Funkygine har nå så mange bein å stå på at det MÅ være mulig å slutte å bruke ungene som innhold på bloggen. 

100% enig. Barna er jo bare rekvisitter. Det er ikke barna som er hennes "plattform", men trening og livsstil. Det burde hun klare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne ikke og ser bare små glimt på insta, men jeg syns ikke hennes eksponering kan sammenlignes med villapaprika, mamma'n eller CBE - selv om all eksponering selvsagt burde unngått. 

Hennes barn blir vist i naturlige settinger uten å bli fremhevet som hverken redning eller små reklamedukker. 

Men hva er det med at alle hannkjønn tydligvis vrenger av seg klærne så snart de kommer innforbi døren 🙈 bror på besøk, så vips sitter han i baris og spiser kake 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Men hva er det med at alle hannkjønn tydligvis vrenger av seg klærne så snart de kommer innforbi døren 🙈 bror på besøk, så vips sitter han i baris og spiser kake 

Det lurte jeg på å..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...