Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Disse brødrene hennes, hva er de kjent for? Aldri hørt om de før, men står at de er offentlige personer på insta. Hvem er de? Og hvorfor går de alltid rundt i bar overkropp? Også når de spiser sen middag i midten av september? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Kosemose skrev:

Disse brødrene hennes, hva er de kjent for? Aldri hørt om de før, men står at de er offentlige personer på insta. Hvem er de? Og hvorfor går de alltid rundt i bar overkropp? Også når de spiser sen middag i midten av september? 

De har vel egentlig bare blitt kjent som brødrene til Funkygine. Men nå har de fått så mange «fans» at de har vel fått en del avtaler selv også. 

Når det gjelder bar overkropp så virker det som det gjelder hele familien. De har nok et helt naturlig forhold til kropp og er ofte i undertøy eller bar overkropp når de er hjemme eller hos andre i familien. Jeg har fulgt med på bloggen til Jørgine mange år før hun ble kjent i Norge, allerede fra før hun giftet seg med eksmannen, og det har alltid vært slik. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, fruaasen skrev:

Kjøpte ikke hun hus for veldig lenge siden?

Jo de har kjøpt hus, men det er vel ikke ferdig enda. Var det ikke rundt nyttår de skulle flytte?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2018 den 10.25, Kosemose skrev:

Disse brødrene hennes, hva er de kjent for? Aldri hørt om de før, men står at de er offentlige personer på insta. Hvem er de? Og hvorfor går de alltid rundt i bar overkropp? Også når de spiser sen middag i midten av september? 

Jeg synes det er maks kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.9.2018 den 10.04, Mrs O'Donell skrev:

Jeg følger henne ikke og ser bare små glimt på insta, men jeg syns ikke hennes eksponering kan sammenlignes med villapaprika, mamma'n eller CBE - selv om all eksponering selvsagt burde unngått. 

Hennes barn blir vist i naturlige settinger uten å bli fremhevet som hverken redning eller små reklamedukker. 

Men hva er det med at alle hannkjønn tydligvis vrenger av seg klærne så snart de kommer innforbi døren 🙈 bror på besøk, så vips sitter han i baris og spiser kake 😂

Barna blir brukt som reklame. Kledd opp i bodyer og brukt som reklame for POP, der til og med minstemann - før han fantes utenfor mors mage - også ble brukt i reklamen, da det lå en body der til han og. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor brødrene der? De er med på ca alt av bilder. Oppriktig nysgjerrig, følger ikke blogg eller denne tråden, men insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:

Det er jo ikke et naturlig forhold til kropp, men et ekstremt eksponeringsbehov.

Helt uenig.  Vår familie er også ganske lik, og har et helt naturlig forhold til kropp og aktivitet. Mine brødre kan rusle rundt i boxeren,  de er godt trente, men legger likevel skjelden ut bilder på SoMe.  Så vil si at jeg tror det føles heøt naturlig for familien til Funky også, men at det blir tatt bilder i settinger der det kanskje ikke blir tatt bilder hos andre som ikke er bloggere 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:

Det er jo ikke et naturlig forhold til kropp, men et ekstremt eksponeringsbehov.

Helt enig

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kriska skrev:

Helt uenig.  Vår familie er også ganske lik, og har et helt naturlig forhold til kropp og aktivitet. Mine brødre kan rusle rundt i boxeren,  de er godt trente, men legger likevel skjelden ut bilder på SoMe.  Så vil si at jeg tror det føles heøt naturlig for familien til Funky også, men at det blir tatt bilder i settinger der det kanskje ikke blir tatt bilder hos andre som ikke er bloggere 

Kler brødrene dine av seg, og går i boxeren når de er på besøk hos andre familiemedlemmer, eller bare når de er hjemme hos seg selv?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.9.2018 den 10.04, Mrs O'Donell skrev:

Men hva er det med at alle hannkjønn tydligvis vrenger av seg klærne så snart de kommer innforbi døren 🙈 bror på besøk, så vips sitter han i baris og spiser kake 

Haha, lurte jeg også på.

De ringer på døren ved midnatt fullt påkledd med jakke fordi det er kaldt ute. Fem min seinere sitter han i baris og spiser. Spesielt og kle av seg alt før man skal spise i grunn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig forhold til kropp eller ei - det er ikke naturlig å kle av seg borte hos andre,og ihvertfall ikke utenfor sommersesongen.. (menn i baris)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jørgine veldig godt, men det er så mye reklame at jeg ikke orker å følge henne lenger. I går var jeg en tur innom for å se om hun hadde lagt ut noe gøy, men det var bare reklame for noe gnagsår plaster. Hun har ingen terskel for hva hun reklamerer for, hun vil bare ha penger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Nutz skrev:

Jeg liker Jørgine veldig godt, men det er så mye reklame at jeg ikke orker å følge henne lenger. I går var jeg en tur innom for å se om hun hadde lagt ut noe gøy, men det var bare reklame for noe gnagsår plaster. Hun har ingen terskel for hva hun reklamerer for, hun vil bare ha penger.

Er derfor hun ikke er så likandes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den gnagsårplaster reklamen var bare for obvious. Penger. Har ingen tro på at ALLE skoene hennes er for små. Og Compeed trenger da virkelig ikke å reklameres for. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Viking-girl skrev:

Ja, den gnagsårplaster reklamen var bare for obvious. Penger. Har ingen tro på at ALLE skoene hennes er for små. Og Compeed trenger da virkelig ikke å reklameres for. 

Ikke sant. Compeed kjøper man når man trenger det. Hvis man gang på gang kjøper for små sko så gå opp en strl da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...