Klink Skrevet 7. januar 2021 #2421 Skrevet 7. januar 2021 O.G. skrev (31 minutter siden): Jeg stilte spørsmål, jeg kritiserte ikke. Får jeg lov å like høye menn? Ære være deg for det. Du kritiserte vel i et innlegg høyere opp eller ble det misforstått? Hva mente du i så fall? ja du har lov til å like høye menn , ulike preferanser er normalt. Takk for det . 2
Gjest O.G. Skrevet 7. januar 2021 #2422 Skrevet 7. januar 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Du kritiserte vel i et innlegg høyere opp eller ble det misforstått? Hva mente du i så fall? ja du har lov til å like høye menn , ulike preferanser er normalt. Takk for det . Hva skrev jeg du mener er kritikk av korte menn?
Gjest Twistdott Skrevet 7. januar 2021 #2423 Skrevet 7. januar 2021 O.G. skrev (3 timer siden): Flotte? Blir de ikke for små til det? Kan man ikke være flott om man ikke er lang? O.G. skrev (2 timer siden): Hmm, hvor lange er de? Rekker de opp til 1.70m? Siden du er virker opptatt av Funky og hennes gjeng, etter det jeg har sett av tråden her, så finner du nok ut av det - om det har stor betydning, da
Klink Skrevet 7. januar 2021 #2424 Skrevet 7. januar 2021 (endret) O.G. skrev (3 minutter siden): Hva skrev jeg du mener er kritikk av korte menn? Den hvor de ikke kunne være flotte fordi de er for små til det. Kall det hva du vil, men er en rar påstand. Så jeg lurer på hva du mente med det, eller om jeg misforsto? Endret 7. januar 2021 av Klink 9
Gjest O.G. Skrevet 7. januar 2021 #2425 Skrevet 7. januar 2021 Twistdott skrev (8 timer siden): Kan man ikke være flott om man ikke er lang? Det kan man sikkert. Klink skrev (8 timer siden): Den hvor de ikke kunne være flotte fordi de er for små til det. Kall det hva du vil, men er en rar påstand. Så jeg lurer på hva du mente med det, eller om jeg misforsto? Hvor skrev jeg eksagt at de ikke kunne være flotte hvis de var for små til det?
Klink Skrevet 7. januar 2021 #2426 Skrevet 7. januar 2021 O.G. skrev (28 minutter siden): Det kan man sikkert. Hvor skrev jeg eksagt at de ikke kunne være flotte hvis de var for små til det? Hva mente du med kommentaren da? Det var slik jeg tolket det. Jeg åpner opp for å ha tolket /lest feil. Hva mente du? 2
Gjest O.G. Skrevet 7. januar 2021 #2427 Skrevet 7. januar 2021 Klink skrev (4 minutter siden): Hva mente du med kommentaren da? Det var slik jeg tolket det. Jeg åpner opp for å ha tolket /lest feil. Hva mente du? Kom ikke med noe kommentar, jeg stilte et spørsmål.
Klink Skrevet 7. januar 2021 #2428 Skrevet 7. januar 2021 (endret) O.G. skrev (23 minutter siden): Kom ikke med noe kommentar, jeg stilte et spørsmål. For små til hva da? du har åpenbart ikke tenkt å forklare. Takk for meg. Endret 7. januar 2021 av Klink 4
Ellevill Skrevet 8. januar 2021 #2429 Skrevet 8. januar 2021 O.G. skrev (22 timer siden): Det kan man sikkert. Hvor skrev jeg eksagt at de ikke kunne være flotte hvis de var for små til det? Stå for det du sier. Det er ingen tvil om hva du mente. Idiotisk. 14
Gjest O.G. Skrevet 9. januar 2021 #2430 Skrevet 9. januar 2021 Ellevill skrev (13 timer siden): Stå for det du sier. Det er ingen tvil om hva du mente. Idiotisk. Bare fortsett med å lese meg som Fanden leser Bibelen.
Klink Skrevet 9. januar 2021 #2431 Skrevet 9. januar 2021 O.G. skrev (25 minutter siden): Bare fortsett med å lese meg som Fanden leser Bibelen. Forklar hva du mente da? Spiller ingen rolle om det var et spørsmål eller kommentar. 2
Gjest O.G. Skrevet 9. januar 2021 #2432 Skrevet 9. januar 2021 Klink skrev (2 timer siden): Forklar hva du mente da? Spiller ingen rolle om det var et spørsmål eller kommentar. Hvorfor skal jeg forklare et spørsmål?
Klink Skrevet 9. januar 2021 #2433 Skrevet 9. januar 2021 O.G. skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal jeg forklare et spørsmål? Hvis du vil ha svar på det så er det lurt å forklare hva du mener. Og siden du ikke vil stå inne for det jeg og flere fikk ut av spørsmålet, samt at vi ifølge deg tolket spørsmålet feil, så er det lurt å forklare hva du mente så vi forstår. 2
Gjest O.G. Skrevet 9. januar 2021 #2434 Skrevet 9. januar 2021 Klink skrev (2 timer siden): Hvis du vil ha svar på det så er det lurt å forklare hva du mener. Og siden du ikke vil stå inne for det jeg og flere fikk ut av spørsmålet, samt at vi ifølge deg tolket spørsmålet feil, så er det lurt å forklare hva du mente så vi forstår. Var det deg jeg stilte spørsmålet?
Klink Skrevet 9. januar 2021 #2435 Skrevet 9. januar 2021 O.G. skrev (46 minutter siden): Var det deg jeg stilte spørsmålet? Ok, beklager.
Pæddan Skrevet 11. februar 2021 #2436 Skrevet 11. februar 2021 For å spørre om noe annet jenter, er dama gravid eller har jeg drømt det? Mener jeg så en snap hvor hun stod over WC og virket dårlig ( fått i seg noe hun ikke har tålt )
L'amie Skrevet 11. februar 2021 #2437 Skrevet 11. februar 2021 Pæddan skrev (8 minutter siden): For å spørre om noe annet jenter, er dama gravid eller har jeg drømt det? Mener jeg så en snap hvor hun stod over WC og virket dårlig ( fått i seg noe hun ikke har tålt ) Hun ble utfordret til å ha hodet i doskåla mens mannen satte på vannet.
Pæddan Skrevet 11. februar 2021 #2438 Skrevet 11. februar 2021 L'amie skrev (Akkurat nå): Hun ble utfordret til å ha hodet i doskåla mens mannen satte på vannet. Ahhh akkurat 😄
Orly Skrevet 11. februar 2021 #2439 Skrevet 11. februar 2021 O.G. skrev (På 7.1.2021 den 9.05): Flotte? Blir de ikke for små til det? Selvsagt ikke, tåpelig spørsmål. Flott lan mam være samme hvilken høyde man har 5
Gjest eeyore83 Skrevet 9. mars 2021 #2440 Skrevet 9. mars 2021 Fantastisk innlegg på bloggen i dag på kvinnedagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå