Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

3 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg er enig, hun er kjempeheldig som har truffet han. Rå kjekk, snill og omsorgsfull og en super bonusfar.

Han er med på eksponeringen av ungene på linje med kona, så jeg setter spørsmålstegn ved hvor omsorgsfull og snill han egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.12.2019 den 23.19, neiognei skrev:

Han skar nå av sin egen finger. Er nok litt i andre skalaen.. Litt for mye "surpriiiiiise!!!!" liksom. 

https://e24.no/naeringsliv/i/8waAJr/grundere-om-aa-gaa-paa-trynet-var-ikke-millionaer-da-han-fylte-30-aar-kuttet-av-seg-lillefingeren

Jeg lurer på hvor mye ekskonas suksess svir for ham? 🙊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2019 den 12.39, Korpsnerden skrev:

Jeg lurer på hvor mye ekskonas suksess svir for ham? 🙊

Antageligvis en del, men har han gjort noe for å stoppe eksponeringen hennes av hans barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, O.G. skrev:

Antageligvis en del, men har han gjort noe for å stoppe eksponeringen hennes av hans barn?

Han er jo oppmerksomhetssyk så det holder selv, så tviler på at han bryr seg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, neiognei skrev:

Når det gjeld eksmannen til Funky så klarer jeg ikke å sette fingeren på om han vil være i rampelyset eller ei. For ene øyeblikket så titter han fram og så i det andre så er han borte vekk. Om han mener at Funky skylder litt av suksessen sin til han så tar han rimelig feil. For det var nå tross alt han som var utro.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, neiognei skrev:

8 timer siden, Uglesjel skrev:

Når det gjeld eksmannen til Funky så klarer jeg ikke å sette fingeren på om han vil være i rampelyset eller ei. For ene øyeblikket så titter han fram og så i det andre så er han borte vekk. Om han mener at Funky skylder litt av suksessen sin til han så tar han rimelig feil. For det var nå tross alt han som var utro.

Vel, hun fikk ham rikskjent da hun satt der ganske gravid med Mortens barn og klaget på Kims utroskap og hele landet omtrent gav henne sympati for det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Vel, hun fikk ham rikskjent da hun satt der ganske gravid med Mortens barn og klaget på Kims utroskap og hele landet omtrent gav henne sympati for det....

Jøss.. Så rikskjent kan ha ikke være.. Har ikke hørt elle sett han før funkyfam

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Så rikskjent er ikke eksmannen hennes nei. Det er fortsatt utrolig mange som klør seg i hodet om hvem han er. Og hadde det vært tilfellet så ville det ha vært mer skriveri om han fra media, noe som det ikke har vært. Media har kun skrevet om at Funky har fortalt sin del om utroskap historien om han. Han har selv nektet og stå fram. Men han hindret ikke ekskona og snakka om det. Så hva går egentlig hånd i hånd da liksom.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Rikskjent er han ikke! Mange vet ikke hvem han er, det er bare noen fåtall i Ålesund området som vet hvem han er siden hun var gym lærer i Spjelkavika. Jeg har sett du har hatt mye hat til Funky, men slikt oppgulp er unødvendig!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Rikskjent er han ikke! Mange vet ikke hvem han er, det er bare noen fåtall i Ålesund området som vet hvem han er siden hun var gym lærer i Spjelkavika. 

Han er ikke så veldig kjent nei. Mange i Ålesund vet nok hvem han er fordi han har hatt diverse prosjekter i området. Han var jo en av de som startet opp Modo, og har også vært med på å starte opp firma for telefonsalg, kaffebar og mer. Men det eneste som egentlig har gått bra er vel Modo, som han gikk ut av for mange år siden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skrukketroll skrev:

Rikskjent er han ikke! Mange vet ikke hvem han er, det er bare noen fåtall i Ålesund området som vet hvem han er siden hun var gym lærer i Spjelkavika. Jeg har sett du har hatt mye hat til Funky, men slikt oppgulp er unødvendig!

Jeg har ikke noe hat for Jørgine overhodet og du bør holde deg for god til å komme med sånne påstander. Ellers da, jo, Kim er rikskjent. Hvis han presenterer seg så vil personen han snakker med fatte at det der er eksen til Jørgine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg har ikke noe hat for Jørgine overhodet og du bør holde deg for god til å komme med sånne påstander. Ellers da, jo, Kim er rikskjent. Hvis han presenterer seg så vil personen han snakker med fatte at det der er eksen til Jørgine.

Hvis de i det hele tatt vet hvem Jørgine er..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gjør stor lykke på boksignering sin, i hvert fall. 

Må svi litt for fru Rasmussen å se køene foran Funky. Det er tydelig at folk finner tid til å møte opp i denne travle førjulstid om produktet er bra nok. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Må svi litt for fru Rasmussen å se køene foran Funky. Det er tydelig at folk finner tid til å møte opp i denne travle førjulstid om produktet er bra nok. 

Hva skriver hun bok om?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gorilla skrev:

Hva skriver hun bok om?

Jeg følger ikke så godt med, men en kokebok sammen med faren, i hvert fall. Den andre boken aner jeg ikke, men sikkert noe med trening?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Kokebøker selges som oftest bedre enn sytende blogger som ikke har skjønt at hennes tid i rampelyset er over for lenge siden🤦‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anim92 skrev:

Hvis de i det hele tatt vet hvem Jørgine er..

Selv folk som ikke leser blogger har fått med seg hvem Jørgine er etter høsten 2019. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Selv folk som ikke leser blogger har fått med seg hvem Jørgine er etter høsten 2019. :Knegg:

Mulig, men langt i fra hvem eksen er 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...