Gjest 2ney Skrevet 30. september 2018 #821 Del Skrevet 30. september 2018 44 minutter siden, TulleJenny skrev: Å herregud, slapp av. Kanskje det er en intern greie? Hehe.. Jeg tar det helt avslappa... 😂 Bare lurte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 30. september 2018 #822 Del Skrevet 30. september 2018 Tror hun er så voldsom. Har jo lagt ut video av at hun klappet til Morten også. Hun har så mange brødre 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 30. september 2018 #823 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) 41 minutter siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev: Tror hun er så voldsom. Har jo lagt ut video av at hun klappet til Morten også. Hun har så mange brødre 😉 Jeg har 3 brødre, 1 eldre og 2 yngre enn meg selv, men vi klapper ikke til hverandre.... Synes ikke man bør være så voldsom.. Uansett.. Men folk er forskjellige.. Endret 30. september 2018 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. september 2018 #824 Del Skrevet 30. september 2018 1 time siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev: Tror hun er så voldsom. Har jo lagt ut video av at hun klappet til Morten også. Hun har så mange brødre 😉 Jeg synes hun prøver å virker mandig i vendingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 30. september 2018 #825 Del Skrevet 30. september 2018 Nå følger jeg ikke så mye med på CBE eller FG. Men jeg synes det er mye verre å få innsyn i barns private hverdagsøyeblikk enn at barn fremstilles som utstillingsdukker. Eksponering av barn er ikke greit, og jeg håper på et snarlig regelverk som skjermer de små. Foreldrene er jo ikke i stand til det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 30. september 2018 #826 Del Skrevet 30. september 2018 7 timer siden, 2ney skrev: Jeg har 3 brødre, 1 eldre og 2 yngre enn meg selv, men vi klapper ikke til hverandre.... Synes ikke man bør være så voldsom.. Uansett.. Men folk er forskjellige.. Nei, og hadde vegard klappet til henne, hadde det iallefall blitt rama-skrik!! Man skal ikke slå, samma om man er dame eller mann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 30. september 2018 #827 Del Skrevet 30. september 2018 Instastorien hennes.. reklamerer med alle barna samtidig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 1. oktober 2018 #828 Del Skrevet 1. oktober 2018 Eksponering av barn på instastory; full fotoshoot av henne og sine 3 med Polarn O Pyretc🙄 @Asti 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. oktober 2018 #829 Del Skrevet 1. oktober 2018 8 timer siden, Viking-girl skrev: Eksponering av barn på instastory; full fotoshoot av henne og sine 3 med Polarn O Pyretc🙄 @Asti Håper du dokumenterer dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 2. oktober 2018 #830 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg klarer ikke å grave frem et fnugg av sympati når hun roper, kjefter og griner fordi hun har fått mage i svangerskapet. Greit at det ikke er noe gøy å legge på seg, men hun ser jo fortsatt fabelaktig ut. Jeg går opp _mye_ i vekt når jeg er gravid, men trøster meg med at det er midlertidig, og er fornøyd hvis jeg får bære barnet frem til termin og han eller hun er frisk. Synes han mannen hennes virker veldig fin. Da hun undergravde hans autoritet fullstendig foran barna sa han ikke et ord, og han trøstet så godt han kunne da hun raget over speilbildet hennes. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. oktober 2018 #831 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) 45 minutter siden, Daisy_B skrev: Jeg klarer ikke å grave frem et fnugg av sympati når hun roper, kjefter og griner fordi hun har fått mage i svangerskapet. Greit at det ikke er noe gøy å legge på seg, men hun ser jo fortsatt fabelaktig ut. Jeg går opp _mye_ i vekt når jeg er gravid, men trøster meg med at det er midlertidig, og er fornøyd hvis jeg får bære barnet frem til termin og han eller hun er frisk. Synes han mannen hennes virker veldig fin. Da hun undergravde hans autoritet fullstendig foran barna sa han ikke et ord, og han trøstet så godt han kunne da hun raget over speilbildet hennes. Det blir litt samme situasjonen når min syltynne venninne satt og klaget over og ha lagt på seg fem kilo og viste frem sin flate mage til meg som var 25 kg overvektig. Hun hadde ikke lagt på seg et gram heller, de smører på og skryter rett og slett. Endret 2. oktober 2018 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 2. oktober 2018 #832 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Må innrømme at jeg møter meg selv og dobbeltmoralen min litt i døra i denne tråden. Jeg syns eksponeringen av barna til andre bloggere som CBE og Anne Brith er forkastelig. Samtidig tar jeg meg selv i å ikke se på Funkygine på samme måte, og jeg vet egentlig ikke hvorfor! Det virker så mye mer naturlig og "koselig", selv om hennes barn selvfølgelig ikke burde bli eksponert heller. Det er vel gjerne derfor hun slipper unna mye av kritikken også. Det er hakket mer "folkelig" enn disse andre? Endret 2. oktober 2018 av Puffin 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. oktober 2018 #833 Del Skrevet 2. oktober 2018 7 timer siden, Daisy_B skrev: Jeg klarer ikke å grave frem et fnugg av sympati når hun roper, kjefter og griner fordi hun har fått mage i svangerskapet. Greit at det ikke er noe gøy å legge på seg, men hun ser jo fortsatt fabelaktig ut. Jeg går opp _mye_ i vekt når jeg er gravid, men trøster meg med at det er midlertidig, og er fornøyd hvis jeg får bære barnet frem til termin og han eller hun er frisk. Synes han mannen hennes virker veldig fin. Da hun undergravde hans autoritet fullstendig foran barna sa han ikke et ord, og han trøstet så godt han kunne da hun raget over speilbildet hennes. Virkelig en utrolig fin mann hun har! Veldig veldig søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 2. oktober 2018 #834 Del Skrevet 2. oktober 2018 Enda mer eksponering av barn i dagens episode (14): https://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/bloggerne/ (abonnement). Funkygine og Tv2/Egmont bør skamme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 2. oktober 2018 #835 Del Skrevet 2. oktober 2018 4 timer siden, Puffin skrev: Må innrømme at jeg møter meg selv og dobbeltmoralen min litt i døra i denne tråden. Jeg syns eksponeringen av barna til andre bloggere som CBE og Anne Brith er forkastelig. Samtidig tar jeg meg selv i å ikke se på Funkygine på samme måte, og jeg vet egentlig ikke hvorfor! Det virker så mye mer naturlig og "koselig", selv om hennes barn selvfølgelig ikke burde bli eksponert heller. Det er vel gjerne derfor hun slipper unna mye av kritikken også. Det er hakket mer "folkelig" enn disse andre? Jeg kjenner ikke bloggeren Funkygine noe særlig, så kan ikke uttale meg om måten hun eksponerer barna sine på. Når det er sagt mener jeg det ikke spille noen rolle om barn eksponert folkelig eller som dukker. Barn har rett til privatliv, og lage sin egen digitale personlighet når den tid kommer. Om man utleverer barna sine på en folkelig måte (litt usikker på hva definisjonen her er) så vil det kunne føles like inntrengende og vanskelig å håndtere som eldre, at hele barndommen din, dine tanker, ditt intime soner ble spredd ut til mange tusen ukjente mennesker - og ikke minst foreviget for all fremtid. Det er barnas mulige opplevelse av det. En annen fare er hva andre kan tenke å gjøre med disse bildene: du vet aldri hvilke bilder (folkelige eller ei) som havner i feil hender og som blir misbrukt på det groveste. Ei heller hva gale mennesker kan finne på å gjøre med all informasjonen du gir om eget barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 2. oktober 2018 #836 Del Skrevet 2. oktober 2018 På 1.10.2018 den 4.24, Viking-girl skrev: Eksponering av barn på instastory; full fotoshoot av henne og sine 3 med Polarn O Pyretc🙄 @Asti Yngstemann reklamerte for nevnte Polarn O. Pyret før han i det hele tatt var født. Tidlig krøkes tatt til et nytt nivå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 2. oktober 2018 #837 Del Skrevet 2. oktober 2018 32 minutter siden, Newroz said: Jeg kjenner ikke bloggeren Funkygine noe særlig, så kan ikke uttale meg om måten hun eksponerer barna sine på. Når det er sagt mener jeg det ikke spille noen rolle om barn eksponert folkelig eller som dukker. Barn har rett til privatliv, og lage sin egen digitale personlighet når den tid kommer. Om man utleverer barna sine på en folkelig måte (litt usikker på hva definisjonen her er) så vil det kunne føles like inntrengende og vanskelig å håndtere som eldre, at hele barndommen din, dine tanker, ditt intime soner ble spredd ut til mange tusen ukjente mennesker - og ikke minst foreviget for all fremtid. Det er barnas mulige opplevelse av det. En annen fare er hva andre kan tenke å gjøre med disse bildene: du vet aldri hvilke bilder (folkelige eller ei) som havner i feil hender og som blir misbrukt på det groveste. Ei heller hva gale mennesker kan finne på å gjøre med all informasjonen du gir om eget barn. Jeg er selvfølgelig enig med deg i alt dette, og det er jo derfor jeg reflekterer litt rundt egen dobbeltmoral. Uttrykket/stilen på eksponeringen burde ikke ha noe å si, men det kan tyden på at den har det i praksis mtp hvem som får kritikk og ikke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 2. oktober 2018 #838 Del Skrevet 2. oktober 2018 7 minutter siden, Puffin skrev: Jeg er selvfølgelig enig med deg i alt dette, og det er jo derfor jeg reflekterer litt rundt egen dobbeltmoral. Uttrykket/stilen på eksponeringen burde ikke ha noe å si, men det kan tyden på at den har det i praksis mtp hvem som får kritikk og ikke. Det kan det være, eller hvem som er kjent for de som frekventerer på forumet her eller i media også? Jeg er som sagt ikke noe særlig kjent med denne bloggen, og har ikke tenkt å stifte nærmere bekjentskap heller, men de gamle traverne som er godt kjent er det lettere å holde seg orientert om syns i hvert fall jeg. Jeg kjenner merittlisten rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. oktober 2018 #839 Del Skrevet 3. oktober 2018 22 timer siden, Daisy_B skrev: Synes han mannen hennes virker veldig fin. Da hun undergravde hans autoritet fullstendig foran barna sa han ikke et ord, og han trøstet så godt han kunne da hun raget over speilbildet hennes. Jeg synes han virker totalt balleløs der han lar Jørgine kujonere seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 3. oktober 2018 #840 Del Skrevet 3. oktober 2018 Greit å være hormonell når du er gravid..... men som PT burde hun roe ned "Jeg er så feit" når hun ser seg i speilet som gravid..... Hun hadde jo erfaringer fra tidligere svangerskap og hun viste jo at hun kom til å gå ned igjen..... Forstår at det kan være tøft, men dette var jo helt vilt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå