Gå til innhold

Vi kommer oss jo aldrig inn på boligmarkedet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snodig da at jeg en annen AB-kode i dag enn jeg hadde i går...

Anonymkode: 4042a...055

Du har samme AB-kode i en tråd, men ulike AB-kode fra tråd til tråd.

Anonymkode: c4207...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har samme AB-kode i en tråd, men ulike AB-kode fra tråd til tråd.

Anonymkode: c4207...5f9

Såpass ja! Da har man lært noe nytt i dag også. 

Anonymkode: 4042a...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du har samme AB-kode i en tråd, men ulike AB-kode fra tråd til tråd.

Anonymkode: c4207...5f9

Men det har også blitt fremhevet av ledelsen i tråder om dette at det kan skje at AB skifter kode i samme tråd også. Var i en av de evinnelige diskusjonene om AB burde tillates eller ikke. 

Anonymkode: a1bf6...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som er Ts, altså. Jeg vet ikke hvorfor det er forskjellige koder. Jeg har hatt flere brukere, men trodde ikke ab-koden skulle bytte navn ved at jeg endrer navn?

Anonymkode: e9a7e...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/13/2017 at 9:05 AM, AnonymBruker said:

Det er jo ikke slik at IP-adressen alltid forblir den samme for alltid. Om jeg bruker mobilen (med mobilnettet) til å skrive her så får jeg en annen IP-adresse hver gang mobilnettet slås av/på. Om jeg starter på nytt igjen modemet får jeg en ny IP-adresse da også. 

Anonymkode: 4042a...055

Ikke bare det, men de fleste har byttet bruker og laget ny konto flere ganger på de siste 5årene. 

Det er nesten litt urovekkende at folk tror at en annonymkode MÅ være samme for samme bruker. Sier litt om nivået til folket! Hurra for naivitet!

Anonymkode: c55ab...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som er Ts, altså. Jeg vet ikke hvorfor det er forskjellige koder. Jeg har hatt flere brukere, men trodde ikke ab-koden skulle bytte navn ved at jeg endrer navn?

Anonymkode: e9a7e...807

Jeg lurer på noe jeg, ts.. 

1. Var den økonomiske situasjonen en bidragsyter til bruddet? Isåfall, var det verdt det å gå 3000 i minus når dere kunne flyttet og fått orden på økonomien? 

2. Hvordan bor du nå?

3. Benytter du anledningen til å jobbe alt du kan, for å komme deg ut av den økonomiske situasjonen? 

Anonymkode: 297bc...ac5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på noe jeg, ts.. 

1. Var den økonomiske situasjonen en bidragsyter til bruddet? Isåfall, var det verdt det å gå 3000 i minus når dere kunne flyttet og fått orden på økonomien? 

2. Hvordan bor du nå?

3. Benytter du anledningen til å jobbe alt du kan, for å komme deg ut av den økonomiske situasjonen? 

Anonymkode: 297bc...ac5

1. Ja, økonomien var definitivt en faktor. Det viste seg at hans økonomiske situasjon var mye være enn antatt. Masse gjeld jeg ikke visste noe om. 

2. Jeg bor fremdeles på Vestli ( slik at barna slapp å bytte skole)  men mindre leilighet. 

3. Det er veldig begrenset hvor mye ‘ekstra’ jeg kan jobbe nå som jeg er alene i hverdagen....

 

ts

Anonymkode: e9a7e...807

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Jobber du 100% som frisør?

Du kunne tjent mye mer på å jobbe som ufaglært på et sykehjem. Hvis du er villig til å ta det du får av kveldsvakter, nattevakter og helgevakter. Høytidsdager er også lukrativt, da kan du plusse 133,5% på timelønna.

Anonymkode: 350c0...88c

Hville stillinger har man da som ufaglært?

Er uten jibb akkurat nå og i stillingsannonsen er 50% av stillingene innen helse, mest sykepleier og helsesekretær. Og dem trenger fagbrev. Så lurer på hvilke stillinger du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev:

1. Ja, økonomien var definitivt en faktor. Det viste seg at hans økonomiske situasjon var mye være enn antatt. Masse gjeld jeg ikke visste noe om. 

2. Jeg bor fremdeles på Vestli ( slik at barna slapp å bytte skole)  men mindre leilighet. 

3. Det er veldig begrenset hvor mye ‘ekstra’ jeg kan jobbe nå som jeg er alene i hverdagen....

 

ts

Anonymkode: e9a7e...807

Er du helt alene har du rett på en del stønader da.

Anonymkode: efac6...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...