Gå til innhold

Folk over 25 år vet ikke hvordan man googler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hvis du googler en problemstilling og finner en link til et forum hvor spørsmålet tas opp så har du gjort det du skulle, men om du stiller samme spørsmålet selv på nøyaktig samme forum så er du skikkelig teit? Hvor er logikken der? :klo:

Dessuten, hvis jeg henger masse på f.eks. klær, sko og mote-delen av KG og har funnet ut at det er mange folk der med god peiling og en smak som matcher godt til min, er det ikke da like greit å stille et spørsmål om kjolevalg til julebordet der enn å bare google vilt og få ørti treff med klær som jeg ikke liker i det hele tatt?

Smak og behag er vanskelig å google. Alt som ikke har rene faktasvar er egentlig noe man må finne ut på egenhånd.

Anonymous poster hash: bf97c...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muligens jeg er litt ignorant nå- men med all den informasjonen overalt på nettet tilgjengelig- og så klarer mange ikke å finne ut noe selv, men må gå på et forum for å spørre? O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er vel bare oppgitt over ts`s påstand og påpeker at google ikke akkurat er noen ny oppfinnelse som bare de helt unge kjenner til.

Blir nysgjerrig på om du selv er over eller under 25 siden det kan gi deg bitter smak i munnen.

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

Under, selvfølgelig. Og jeg googler som en gud. ;)

Tror hun er i 30 åra

Oi, DU ble veldig bitter plutselig! Føler du deg truffet? :fnise:

Muligens jeg er litt ignorant nå- men med all den informasjonen overalt på nettet tilgjengelig- og så klarer mange ikke å finne ut noe selv, men må gå på et forum for å spørre? O_o

Akkurat det samme lurer jeg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under, selvfølgelig. Og jeg googler som en gud. ;)

Oi, DU ble veldig bitter plutselig! Føler du deg truffet? :fnise:

Akkurat det samme lurer jeg på...

Hahaha det er du som er bitter her unge dame ;) Jeg er 23 og er mer enn nok ekspert på google

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha det er du som er bitter her unge dame ;) Jeg er 23 og er mer enn nok ekspert på google

Så hvorfor virker det som at du føler deg veldig truffet da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan spørre deg om det samme ;)

:klo: nnnei? Du kan jo ikke det? Jeg er jo enig med TS, og det eneste du har antydet til om meg er at jeg er over 30... Jeg er 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: nnnei? Du kan jo ikke det? Jeg er jo enig med TS, og det eneste du har antydet til om meg er at jeg er over 30... Jeg er 18.

Jeg syns det er rart du er enig fordi folk som er 26 for eksempel er jo født i 1988 som betyr at dem vokste opp med internett og google, hvordan kan en 26 åring da ikke være god på internet? Det er det jeg lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart du er enig fordi folk som er 26 for eksempel er jo født i 1988 som betyr at dem vokste opp med internett og google, hvordan kan en 26 åring da ikke være god på internet? Det er det jeg lurer på :)

Det er jo akkurat det samme jeg spør meg selv når jeg ser emner på KG der det spørres om ting som er SUPER-ÅPENBART etter ett google-søk, som ikke åpner til diskusjon, som det bare finnes et faktasvar på. Jeg river meg i håret, faktisk! Det er et veldig godt spørsmål!

Derfor kommer jeg bare fram til at det MÅ være idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bli stående på min mening, det er ikke det at mange folk over 25 ikke kan å google men dem er late :)

Beklager, men logikken i at det er latskap eksisterer ikke, du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men logikken i at det er latskap eksisterer ikke, du tar feil.

Nei det kan være latskap, folk orker ikke å søke og lete etter forskjellige linker og svar så dem lager en tråd slik andre kan gjøre arbeidet for dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er gamlingene som er dårlig i google

Hvor gammel er disse gamlingene da?

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er disse gamlingene da?

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

Dette lurer jeg også på...

Og jeg husker jo godt når den store asteroiden slo inn i kloden vår og alle dinosaurene daua som fluer rundt meg. Men google kan jeg :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er disse gamlingene da?

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

Det får hver og en bestemme ;) Folk har forskjellige definisjoner på hva som er gammelt og ikke

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får hver og en bestemme ;) Folk har forskjellige definisjoner på hva som er gammelt og ikke

Hva er din definisjon, da? Det var tross alt du som skrev det.

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...