Gå til innhold

Folk over 25 år vet ikke hvordan man googler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er man her, hvis ikke det er for å skravle? Dette er et diskusjonsforum, ikke informasjonsforum.

Anonymous poster hash: 68e82...db3

Poenget til TS er jo de som bruker det ikke for å diskutere, men for å få informasjon de lett kunne funnet frem til selv.

Anonymous poster hash: 88430...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er akkurat det jeg er god på, å skille gode kilder fra dårlige kilder. Jeg har over 8 år høyere utdanning så å finne, vurdere og bruke alle slags kilder kan jeg faktisk.

Lurer forresten på hvordan du har lært deg absolutt alt i verden uten noen gang å søke opp informasjon...

Anonymous poster hash: e186e...5f1

o.O

Anonymous poster hash: bbd35...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange bitre 25+-åringer som prøver hardt å overbevise andre om at de er en kløpper på google.com!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange bitre 25+-åringer som prøver hardt å overbevise andre om at de er en kløpper på google.com!

Hele denne tråden er en spøk, det er folk i 20 åra og yngre som er best i google, gamlinger kan ikke en skit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne tråden er en spøk, det er folk i 20 åra og yngre som er best i google, gamlinger kan ikke en skit...

jeg vet ikke om det er noen spesiell aldersgruppe som er best, men det er nok av tråder på KG som får meg til å facepalme.

"Hvor lenge er kiwi oppe på søndager?"

"Hvilken sang er dette?"

"Hvor kjøper man linser?"

Skriv inn akkurat det samme i google, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke om det er noen spesiell aldersgruppe som er best, men det er nok av tråder på KG som får meg til å facepalme.

"Hvor lenge er kiwi oppe på søndager?"

"Hvilken sang er dette?"

"Hvor kjøper man linser?"

Skriv inn akkurat det samme i google, liksom.

Det betyr ikke at dem ikke har kunskap om google, det betyr at dem er late. Det er en forskjell :) Jeg er så og si 25 og jeg kan alt med google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr ikke at dem ikke har kunskap om google, det betyr at dem er late. Det er en forskjell :) Jeg er så og si 25 og jeg kan alt med google

Hæ, late? Virkelig? Koster det ikke mer krefter å lage et emne på KG enn det gjør å skrive inn spørsmålet i adresselinja og la browseren gjøre resten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, late? Virkelig? Koster det ikke mer krefter å lage et emne på KG enn det gjør å skrive inn spørsmålet i adresselinja og la browseren gjøre resten?

Det får du spørre dem om, jeg vil ihvertfall ikke bli kalt uerfaren på google fordi noen er for late til å bruke det...

Som sagt, hele denne tråden er latterlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du spørre dem om, jeg vil ihvertfall ikke bli kalt uerfaren på google fordi noen er for late til å bruke det...

Som sagt, hele denne tråden er latterlig...

men den har 5 sider, da. så underholdende var den visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange bitre 25+-åringer som prøver hardt å overbevise andre om at de er en kløpper på google.com!

Bitre???

Hva er bittert med svarene?

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitre???

Hva er bittert med svarene?

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

Omtrent alle svarene lyder jo "hæ, JEG er kjempegod i google, så DET så! det er faktisk ungdommene som er dårlig i google, hmpf! for en teit tråd!"

Får bitter smak i munnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alle svarene lyder jo "hæ, JEG er kjempegod i google, så DET så! det er faktisk ungdommene som er dårlig i google, hmpf! for en teit tråd!"

Får bitter smak i munnen!

Det er gamlingene som er dårlig i google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lite med alder å gjøre, etter min oppfatning. Eller latskap - det er ikke noe mindre "jobb" å skrive spørsmålet på et forum! En del lært hjelpeløshet, en del ønske om "ekspertsvar"/diskusjon/utfyllende svar, en del forglemmelse, er vel ikke noe vanskeligere enn det...

Endret av Pringle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite med alder å gjøre, etter min oppfatning. Eller latskap - det er ikke noe mindre "jobb" å skrive spørsmålet på et forum! En del lært hjelpeløshet, en del ønske om "ekspertsvar"/diskusjon/utfyllende svar, en del forglemmelse, er vel ikke noe vanskeligere enn det...

og en god dæsj idioti :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omtrent alle svarene lyder jo "hæ, JEG er kjempegod i google, så DET så! det er faktisk ungdommene som er dårlig i google, hmpf! for en teit tråd!"

Får bitter smak i munnen!

Folk er vel bare oppgitt over ts`s påstand og påpeker at google ikke akkurat er noen ny oppfinnelse som bare de helt unge kjenner til.

Blir nysgjerrig på om du selv er over eller under 25 siden det kan gi deg bitter smak i munnen.

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er vel bare oppgitt over ts`s påstand og påpeker at google ikke akkurat er noen ny oppfinnelse som bare de helt unge kjenner til.

Blir nysgjerrig på om du selv er over eller under 25 siden det kan gi deg bitter smak i munnen.

Anonymous poster hash: cf4b9...6fe

Tror hun er i 30 åra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange lar være å google selv, ikke fordi de ikke kan, men fordi de ønsker å ha noen å diskutere hva enn de lurer på med. F.eks. om en nå leter etter plus size julebord kjoler, så er det jo ikke bare det å finne en nettside som selger dem, men kanskje de ønsker å høre hva andre synes, hva som passer seg til julebord, tilbehør, sminke, hår og whatnot. For å få litt annen input enn hva en ville fått hos venner og familie. Det er nå min teori. Hallo, min mor på 60 som ikke kan engelsk og tok i en pc for første gang for 6mnd siden kan google:P



Anonymous poster hash: 49e24...da8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Det er i hvertfall oppfatningen min etter et år på kvinneguiden.

Hvorfor er det sånn at det bare er omtrent 20 % av dere som tenker på å google "[nettbutikk] svindel" eller "plus size prom dress" før dere lager et emne her?

Anonymous poster hash: bd79f...cf7

Men hva så da? Hvis man, uansett alder, ikke vil eller kan google, men heller spørre her, hvorfor skulle ikke det være greit da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...