Fibonacci Skrevet 23. mars 2015 #181 Del Skrevet 23. mars 2015 Det er veldig dårlig at de ikke svarer! Da jeg sendte ut mail til ulike forlag fikk jeg da svar - rimelig raskt, til og med! De fleste var jo avslag, men høflige sådanne - og mange hadde råd og tips til hvordan jeg kunne gå frem. Så det er kanskje litt ymse i den bransjen? Ønsker deg og dine en god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. august 2015 #182 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg blåser bort noen hybelkaniner og skriver noen ord her, i stedet for å overta stakkars Grastusta sin dagbok. Skitt - jeg beklager å ha glemt bort lille smitt. Det var sånn det var, du hadde dagbok om å bli fembarnsmor da du gikk gravid med smule . Minnet mitt er ikke lenger hva det var og kan vel best sammenlignes med en hamster. Heldige arbeidsplassen som skal ha meg om bord når jeg blir gravid igjen (skriver når, for nå må det vel snart skje). Da oppstår det vel en kortslutning i hjernen antar jeg og er "midlertidig ute av stand" frem jeg karrer meg ut av ammetåka en gang i 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. august 2015 #183 Del Skrevet 31. august 2015 til jubilanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. august 2015 #184 Del Skrevet 31. august 2015 Gratulerer med dagen, Mafalda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 31. august 2015 #185 Del Skrevet 31. august 2015 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vmbarbie Skrevet 13. januar 2016 #186 Del Skrevet 13. januar 2016 Kjempefint program i kveld, asså! Morsomt å se deg på "ordentlig" 😄 Håper du er fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå