Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Ble to glass rødvin, masse tullprat og til og med en invitasjon til alle i borettslaget.

I morgen er det helg, juhuu :vin:

Så koselig!

Ja, gleder meg :) Må bake noen flere smørkringler før jul (det var visst veldig populært.. spesielt på jobben til samboer) og rydde og vaske litt om jeg er i form til det tenker jeg :)

Hehe, jeg som var oppe litt før 5 i dag er blitt trøtt nå, så kjenner at det blir ikke mange timer til det er natta her i huset :P

Anonymous poster hash: 8d75f...6db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal gi det et forsøk, og se om det blir julebonus ut av det! :fnise::danse:

haha

jeg fikk Julebonus i fjor. Gavekort på Vinmonopolet på 1 tusen kr. Pluss en kommentar om at jeg burde drikke de opp timen før neste firmajulebordet. Jeg var jo så kjedelig, som han sa. Ramla jo bare to ganger sist gang.

Spenna på skoen min hengte seg fast i frakken til en i køen når vi skulle inn. Hadde no chance in hell :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Ja, gleder meg :) Må bake noen flere smørkringler før jul (det var visst veldig populært.. spesielt på jobben til samboer) og rydde og vaske litt om jeg er i form til det tenker jeg :)

Hehe, jeg som var oppe litt før 5 i dag er blitt trøtt nå, så kjenner at det blir ikke mange timer til det er natta her i huset :P

Anonymous poster hash: 8d75f...6db

Aah, smart. Alle elsker hun på kontoret her som baker og tar med. Man blir glad i henne:) Er det deg? hoho

Julevaska er no herk, jeg begynner på søndag.

Sov så godt, og husk i år vil jeg bestille krumkaker på kontoret også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser lakris-is som er brunlig, men jeg syns nok heller at den smakte enda litt bedre da den var gråsort-ish. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha

jeg fikk Julebonus i fjor. Gavekort på Vinmonopolet på 1 tusen kr. Pluss en kommentar om at jeg burde drikke de opp timen før neste firmajulebordet. Jeg var jo så kjedelig, som han sa. Ramla jo bare to ganger sist gang.

Spenna på skoen min hengte seg fast i frakken til en i køen når vi skulle inn. Hadde no chance in hell :rodme:

Likte den siste setningen :fnise: Ser det for meg! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte den siste setningen :fnise: Ser det for meg! :skaal:

Bena ble dratt vekk under meg når han med frakken begyndte å gå. Lå paddeflat. I det jeg har reist meg igjen, reiste han seg også, og da datt jeg forover ned trappen. Kjolen skled opp og de andre i følge måtte dekke meg til, mens jeg knallrød i trynet og illsint kjeftet på den mannen på Dansk. Huff så flau jeg ble etterpå.

jaja, jeg fikk det jo gøy allikevel. Mannen med frakken sendte tom over et glass champagne til meg. Ble endel vittigheter på min bekostning, men sånt er faktisk en skikkelig isbryter for alle, meg sev inkludert.

Litt får man da by på haha:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bena ble dratt vekk under meg når han med frakken begyndte å gå. Lå paddeflat. I det jeg har reist meg igjen, reiste han seg også, og da datt jeg forover ned trappen. Kjolen skled opp og de andre i følge måtte dekke meg til, mens jeg knallrød i trynet og illsint kjeftet på den mannen på Dansk. Huff så flau jeg ble etterpå.

jaja, jeg fikk det jo gøy allikevel. Mannen med frakken sendte tom over et glass champagne til meg. Ble endel vittigheter på min bekostning, men sånt er faktisk en skikkelig isbryter for alle, meg sev inkludert.

Litt får man da by på haha:)

Det er som du sier viktig å by på seg selv! :vin::hoho:

Du står virkelig for underholdningen min i dag! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg spiser lakris-is som er brunlig, men jeg syns nok heller at den smakte enda litt bedre da den var gråsort-ish. :jepp:

Oops mente ikke á trykke den like'n, men sá ble det trykket sjólv om jeg mente á bare quote det du sa. ;) Men du kan godt fá et ekstra poeng i fra meg siden du er sá trivelig person sánn ellers.

Men lakris-is er bare lekkert! :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er i et byggefelt i en by, men hverken jeg eller naboene har bil fast. så det er ikke blitt kjørt opp. I tillegg kom det snø oppå is før noen fikk strødd noe særlig. Naboene tror jeg aldri strør, og jeg fikk bare slengt på litt salt under varmeværet. :laugh: Men fant heldigvis noen grusflekker under, og posten(så takk til dem) har kjørt opp litt, og så lenge en kommer metern utpå selve veien, så er det strødd. YOLO! :buss:

Har heldigvis julegavehandlingen nogenlunde under kontroll. :sjokkert:

Hm, føler et behov for te. Og behov bør vel tilfredstilles er de rimelige nok? Jah, det tror jeg. :danse:

Naboene tar feil da tydeligvis! ;):laugh:

Neida, men det er jo litt forståelig for hvorfor det ikke blir strødd så mye rundt da når ingen har en bil fast. Det er uansett hyggelig å høre at det gikk fint da. Eller, at det gikk som forventet, kan man vel kanskje si? :)

Og å ha julegavehandlingen under kontroll må jo være kjekt da. Bestilte du noen av dem på nettet? Vurderer å gjøre det litt sådan til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser lakris-is som er brunlig, men jeg syns nok heller at den smakte enda litt bedre da den var gråsort-ish. :jepp:

Brunlig lakrisis. :sikle: Lakrisis generelt= :strix:

Ble fortalt av moren min at da jeg var liten så hadde jeg en gang spist svart lakrisis, og rundt hele munnen var jeg svart. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

I natt så tok jeg smertestillende (må det av og til om natta) og da blir jeg alltid litt borte vekk så jeg lå i senga da og synes at jeg hadde så utrolig vondt i leppa og så tok det sånn ca 1 minutt før jeg skjønte at det var fordi jeg lå og kløyp meg selv i leppa med hånda :laugh::fnise:

Jeg er så rar av og til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboene tar feil da tydeligvis! ;):laugh:

Neida, men det er jo litt forståelig for hvorfor det ikke blir strødd så mye rundt da når ingen har en bil fast. Det er uansett hyggelig å høre at det gikk fint da. Eller, at det gikk som forventet, kan man vel kanskje si? :)

Og å ha julegavehandlingen under kontroll må jo være kjekt da. Bestilte du noen av dem på nettet? Vurderer å gjøre det litt sådan til neste år.

Nja, de er mer flittige til å måke enn meg ihvertfall. Kom akkurat igjen fra første biltur(sjekket forholdene igår), så I'M ALIVE! :hoho:

Vurderte å bestille, men ble ikke noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også den haugen med oppvask som står på kjøkkenet. :daane: Neiiii, kan vente litt. :Nikke:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Brunlig lakrisis. :sikle: Lakrisis generelt= :strix:

Ble fortalt av moren min at da jeg var liten så hadde jeg en gang spist svart lakrisis, og rundt hele munnen var jeg svart. :ler:

Du var nok ei sót lita tulle da. ;):)

ps: tulle i den meningen jeg mener har samme betydningen som lita jente, bare pá litt sánn gammeldags norsk.

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiser lakris-is som er brunlig, men jeg syns nok heller at den smakte enda litt bedre da den var gråsort-ish. :jepp:

Dette må du utdype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, de er mer flittige til å måke enn meg ihvertfall. Kom akkurat igjen fra første biltur(sjekket forholdene igår), så I'M ALIVE! :hoho:

Vurderte å bestille, men ble ikke noe av.

Gjør de det, ja da var jo ikke den så hysterisk i grunn. Og de første kjøreturene på snø og glatt føre pleier som regel å være litt shaky da med mye nerver, men etter den første turen er unnagjort pleier det jo å gå mye bedre. Ihvertfall når en overlever den første turen da.

Litt som årets første tur ned en skibakke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lakris-is er bare lekkert!

Velkommen i vår KG-klubb. Vi er noen kvalitetsiskjennere/spisere som liker lakris her inne. :jepp:

Dette må du utdype.

Det er psykisk tror jeg. Lakris er for min del ikke brun, men sort.

Brun is er hjemmelaget med pepperkakesmak i seg.

Forresten: Pepperkaker har også livets rett! :opplyser:

GingerbreadStorySequence.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Velkommen i vår KG-klubb. Vi er noen kvalitetsiskjennere/spisere som liker lakris her inne. :jepp:

Det er psykisk tror jeg. Lakris er for min del ikke brun, men sort.

Brun is er hjemmelaget med pepperkakesmak i seg.

Forresten: Pepperkaker har også livets rett! :opplyser:

GingerbreadStorySequence.jpg

Sjokolade er ogsá brunt, eller kanskje det er mer mórkebrunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...