Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Det tristeste jeg ser på en julaften er barn, uansett alder, som er ville i blikket og river av papir...

ser hva som er i pakken (så vidt) og kaster seg over neste. Hysterisk glupskhet er fælt å se på. :(

Faren min var på en Bat Mitzvah og presangen fra faren min var noen øredobber i gull med diamanter i. Hun hadde åpnet presangen, kastet ett blikk på innholdet og kastet presangen bort til en haug andre presanger som tydeligvis ikke var fine nok. :blink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mhm.. Jeg er enig jeg. :)

Høres fornuftig ut. :) Er dette laangt ute på landet eller?

Og julegavestyr da! Må jo gå rundt i butikker i timesvis. :(

Det i tillegg til et travelt nok liv da som trenger tilsyn og koordinering stadig vekk. Hvor fint ville ikke livet ha blitt da, om en kunne ha ryddet timeplanen sin fullstendig slik at en kunne sitte hjemme og fjase på KG hver eneste dag?

Neida, det er i et byggefelt i en by, men hverken jeg eller naboene har bil fast. så det er ikke blitt kjørt opp. I tillegg kom det snø oppå is før noen fikk strødd noe særlig. Naboene tror jeg aldri strør, og jeg fikk bare slengt på litt salt under varmeværet. :laugh: Men fant heldigvis noen grusflekker under, og posten(så takk til dem) har kjørt opp litt, og så lenge en kommer metern utpå selve veien, så er det strødd. YOLO! :buss:

Har heldigvis julegavehandlingen nogenlunde under kontroll. :sjokkert:

Hm, føler et behov for te. Og behov bør vel tilfredstilles er de rimelige nok? Jah, det tror jeg. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tristeste jeg ser på en julaften er barn, uansett alder, som er ville i blikket og river av papir...

ser hva som er i pakken (så vidt) og kaster seg over neste. Hysterisk glupskhet er fælt å se på. :(

Er ikke det det fleste barn gjør? Gjorde det selv når jeg var liten en god del ganger :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at du bor sammen med en likestilt kvinne?

Hun går til verktøykassen din og tar ut en enkelgradet ansatsfil og fikser neglene, før hun vasker av den med neglebørsten, tørker den med kjøkkenkluten og legger den på plass.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min var på en Bat Mitzvah og presangen fra faren min var noen øredobber i gull med diamanter i. Hun hadde åpnet presangen, kastet ett blikk på innholdet og kastet presangen bort til en haug andre presanger som tydeligvis ikke var fine nok. :blink:

Han burdte gått sånn litt nonsjalant forbi bordet og ubemerket snappet til seg presangen og tatt de diamantene med hjem igjen.

Barn som ikke skjønner hva de får på Bath Mitzvahen sin og bare slenger vekk gaven, har fått nok ting og trenger ikke flere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jaja.. Og da var jeg lys våken. Er det mulig å skulle stå opp nå liksom. Vil gjerne sove til klokken 9 ihvertfall siden jeg har fri!!

Og naboen over oss la seg nå hørte jeg :P Er DET mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Og da var jeg lys våken. Er det mulig å skulle stå opp nå liksom. Vil gjerne sove til klokken 9 ihvertfall siden jeg har fri!!

Og naboen over oss la seg nå hørte jeg :P Er DET mulig..

Jeg har enda ikke gått å lagt meg jeg. Foreldra mine reiste til hytta i dag, og er litt husredd når de er borte :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Og da var jeg lys våken. Er det mulig å skulle stå opp nå liksom. Vil gjerne sove til klokken 9 ihvertfall siden jeg har fri!!

Og naboen over oss la seg nå hørte jeg :P Er DET mulig..

Jeg ble lys våken fordi brøytebilen kom og bråkte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble lys våken fordi brøytebilen kom og bråkte...

Jeg sto opp 0700, dusjet gjorde meg klar for jobb, og i gangen på vei ut, kom jeg på at jeg har fridag i dag.

Så da sitter jeg her da, og glor ut vinduet med tekoppen min.

Utenfor står to tiggere og krangler om noe. Litt slossing, så noe underhodning har jeg jo:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto opp 0700, dusjet gjorde meg klar for jobb, og i gangen på vei ut, kom jeg på at jeg har fridag i dag.

Så da sitter jeg her da, og glor ut vinduet med tekoppen min.

Utenfor står to tiggere og krangler om noe. Litt slossing, så noe underhodning har jeg jo:/

Uj, da...

Jau, jau. Sånn går no dagan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn som ikke skjønner hva de får på Bath Mitzvahen sin og bare slenger vekk gaven, har fått nok ting og trenger ikke flere.

Ja. Jenta hadde en bestemor som hadde vært på overnattingsbesøk hos foreldrene mine her i Oslo og så hadde hun sett en bok jeg hadde kjøpt i statene om religioner. Og den ville hun ha, for jeg kunne bare kjøpe en ny en, jeg hadde jo nok penger. :blink: At hun kunne bruke noen av de millionene hun selv hadde ville hun ikke, det var jo mye enklere å bare ta min. :blink:

I tillegg så hun noen gamle amerikanske bøker i en bokhylle og var i gang med å pakke dem ned i kofferten da jeg så henne og sa fra til faren min som sa at dette var totalt uakseptabelt. :glare:

Dessverre så levde hun da veldig opp til stereotypen man kan ha om jøder. >_<

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Ja. Jenta hadde en bestemor som hadde vært på overnattingsbesøk hos foreldrene mine her i Oslo og så hadde hun sett en bok jeg hadde kjøpt i statene om religioner. Og den ville hun ha, for jeg kunne bare kjøpe en ny en, jeg hadde jo nok penger. :blink: At hun kunne bruke noen av de millionene hun selv hadde ville hun ikke, det var jo mye enklere å bare ta min. :blink:

I tillegg så hun noen gamle amerikanske bøker i en bokhylle og var i gang med å pakke dem ned i kofferten da jeg så henne og sa fra til faren min som sa at dette var totalt uakseptabelt. :glare:

Dessverre så levde hun da veldig opp til stereotypen man kan ha om jøder. >_<

Skjónte ikke helt det der. Eller mener du máten de tenker pá ná til dags siden andre verdens krig? Fordi fór den stereotypen kom opp sá har mange jóder blitt sett pá som hyggelige mennesker. Naturligvis har det ogsá vaert mennesker i blant dem som har oppfórt seg dumt, men de finnes jo i alle andre folkeslag ogsá. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg sto opp 0700, dusjet gjorde meg klar for jobb, og i gangen på vei ut, kom jeg på at jeg har fridag i dag.

Så da sitter jeg her da, og glor ut vinduet med tekoppen min.

Utenfor står to tiggere og krangler om noe. Litt slossing, så noe underhodning har jeg jo:/

Hehe, den tabben har jeg også gjort :P Men en ting som er rart er at når jeg enten har fri eller er syk så er jeg tidenes A-menneske, men når jeg skal noe så er jeg tidenes B-menneske. Klarer ikke bli helt klok på det der :P
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den tabben har jeg også gjort :P Men en ting som er rart er at når jeg enten har fri eller er syk så er jeg tidenes A-menneske, men når jeg skal noe så er jeg tidenes B-menneske. Klarer ikke bli helt klok på det der :P

hahaha nettopp sånn er det her også:)

Får vertfall ikke sove nå, men nyter i allefall å ikke gjøre en damn shit hihi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto opp 0700, dusjet gjorde meg klar for jobb, og i gangen på vei ut, kom jeg på at jeg har fridag i dag.

Så da sitter jeg her da, og glor ut vinduet med tekoppen min.

Utenfor står to tiggere og krangler om noe. Litt slossing, så noe underhodning har jeg jo:/

Jeg våkna klokka 7:30, tok meg en dusj og lufta hunden, la meg godt til rette på sofaen og sovna. Bråvåkna igjen klokka 8:40 i vill panikk. Jeg har IKKE fri i dag! At det er mulig å være så bortreist om morran?! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

hahaha nettopp sånn er det her også:)

Får vertfall ikke sove nå, men nyter i allefall å ikke gjøre en damn shit hihi

Hehe ja :) Er kanskje litt greit å stå opp tidlig også da så får man med seg de få timene som er av dagslys også :) Og så snur man ikke døgnet helt heller :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkna klokka 7:30, tok meg en dusj og lufta hunden, la meg godt til rette på sofaen og sovna. Bråvåkna igjen klokka 8:40 i vill panikk. Jeg har IKKE fri i dag! At det er mulig å være så bortreist om morran?! :P

Fortell sjefen din at det tross alt koster å ta seg såpass godt ut som deg, og at han (sikkert en han;) bør belønne din skjønnhetssøvn med en bedre julebonus :ler:

Gjelder å snu dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja :) Er kanskje litt greit å stå opp tidlig også da så får man med seg de få timene som er av dagslys også :) Og så snur man ikke døgnet helt heller :)

Vel, skulle gjort.

Nå ringte kona til borettslagsformann her. Vi skulle visst snakke julebordet i dag. Får logge av, sette på mer te, og rydde som bare f.

Søren :sjokkert:

Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell sjefen din at det tross alt koster å ta seg såpass godt ut som deg, og at han (sikkert en han;) bør belønne din skjønnhetssøvn med en bedre julebonus :ler:

Gjelder å snu dette:)

Haha, den likte jeg!! Kom meg heldig vis på jobb til klokka 9 (når jeg starter), dog uten sminke og med bustete vått hår :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...