Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Hmm....jeg har ikke hørt på disse salmene ennå jeg...hvor lenge skal de holde på?

Jeg trodde de var ferdige for lenge siden. Men neida. Her synges det i langsomt tempo.

Det er 991 sanger i denne boken, så de må vel holde på en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble et sent svar, har vært noen hektiske dager og jeg ville vente til jeg kunne bruke noe annet enn mobil før jeg svarte. Men ja, det første jeg tenkte var jo at det kanskje hørte brennevin hjemme i den, om ikke ville det jo vært et noe misvisende navn på kaken.

Og jeg mente ikke at jøder og negre ville bli støtt av en romkake, det henger jo ikke på greip i det hele tatt. Du vet hvordan diskriminering fungerer normalt sett da, ikke sant? Det har lite med rollemodeller med store rumper og slikt.

Hvem spesifikt er disse forresten, som er rasende på folk som sier Kardashian sin rumpe er fin, og som sier at damer med en slik rumpe blir sett på som overvektige og vulgære?

Jeg måtte lete litt før jeg fant igjen det jeg tenkte på.

Her står det litt :

http://thegrio.com/2011/09/30/do-black-women-have-a-kim-kardashian-complex/

http://thegrio.com/2014/11/12/kim-kardashian-butt/

Det siste der syns jeg faktisk var ganske intressant.

Men jeg må si, jeg syns det er verre med andre damer, som opererer rompa større for å ligne på Kim og som ikke har innsikt nok til å skjønne kritikken folk retter mot henne...

En annen ting er om kritikken faktisk er berettiget. Det er vel ikke hennes feil at hun har ei rompe som er like brei som ei låvedør...

-Å, nei. Der var jeg sexist og rasist mot svarte jenter... :rolleyes:

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra rampeideer, synd at jeg valgte å alternativet med senga.

Snakker om ski, her ser jeg rett bort på skianlegget hvis jeg går femti meter utenfor døra. Har allikevel ikke stått på ski på over ti år. Fjellskiene står hos mine foreldre, og leie på skianlegg er så forbasksa dyrt. Får man rabatt hvis man skaffer seg helgejobb i anlegget tro? Skal være godt betalt har jeg hørt.

Snakker om bakender. Vel , min er muligens brei som ei låvedør, trenger ikke bli påminnet om det, takk. Er nå ikke så mye å få gjort noe med, selv om vekten går nedover. Ei ræv er ei ræv!

God kveld forresten!

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er sexist og rasist mot svarte jenter, når jeg syns Kim Kardashian har ei lite tiltrekkende ræv (Spesielt etter at hun opererte den større...)

Er jeg samtidig rasist og sexist mot hvite jenter, når jeg poster en video av noen av dem i skibakken i svært lettkledd utgave?

(Spesielt hun med den neonfargede toppen var jo veldreid og fin, da..)

Er jeg?

Er man rasist fordi man liker en spesiell kvinne, mens man ikke liker en annen?

Drar disse fargede feminist-kvinnemenneskene offerrollen litt vel langt?

Eller har de faktisk et veldig godt poeng?

Hva med alle de formfulle, hvite jentene som også kalles for fete og stygge, uten å være svarte?

Kanskje lekkerhetsstempelet har med Kim og gjøre, og ikke med hudfargen hennes... Muligens. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bra rampeideer, synd at jeg valgte å alternativet med senga.

Snakker om ski, her ser jeg rett bort på skianlegget hvis jeg går femti meter utenfor døra. Har allikevel ikke stått på ski på over ti år. Fjellskiene står hos mine foreldre, og leie på skianlegg er så forbasksa dyrt. Får man rabatt hvis man skaffer seg helgejobb i anlegget tro? Skal være godt betalt har jeg hørt.

Snakker om bakender. Vel , min er muligens brei som ei låvedør, trenger ikke bli påminnet om det, takk. Er nå ikke så mye å få gjort noe med, selv om vekten går nedover. Ei ræv er ei ræv!

God kveld forresten!

Du skal ikke se bort fra at du får litt rabatt.

Man må selvsagt veie det opp mot at man kanskje ikke får tid til å stå på ski i det hele tatt, når man jobber der. Fordi man er på jobb, når man har fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er sexist og rasist mot svarte jenter, når jeg syns Kim Kardashian har ei lite tiltrekkende ræv (Spesielt etter at hun opererte den større...)

Er jeg samtidig rasist og sexist mot hvite jenter, når jeg poster en video av noen av dem i skibakken i svært lettkledd utgave?

(Spesielt hun med den neonfargede toppen var jo veldreid og fin, da..)

Er jeg?

Er man rasist fordi man liker en spesiell kvinne, mens man ikke liker en annen?

Drar disse fargede feminist-kvinnemenneskene offerrollen litt vel langt?

Eller har de faktisk et veldig godt poeng?

Hva med alle de formfulle, hvite jentene som også kalles for fete og stygge, uten å være svarte?

Kanskje lekkerhetsstempelet har med Kim og gjøre, og ikke med hudfargen hennes... Muligens. :opplyser:

Du får gå til Ottar og spørre. De vet sikkert. :laugh:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort fra at du får litt rabatt.

Man må selvsagt veie det opp mot at man kanskje ikke får tid til å stå på ski i det hele tatt, når man jobber der. Fordi man er på jobb, når man har fri.

Det er vel nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og god Adventssøndag!

I like måte.

Vi har tent et lys her, nå.

Det er lilla med små sølvstjerner på.

Også spiser jeg klementiner og pepperkake. Veldig julete. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva som skjer i verden etter at alle oss som lever nå er døde...hvor går verden hen? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte.

Vi har tent et lys her, nå.

Det er lilla med små sølvstjerner på.

Også spiser jeg klementiner og pepperkake. Veldig julete. :)

Åååå, satt og tenkte på og henge opp julegardiner og stjerne og stake. Nå må jeg vel nesten gjøre det. Har en gløgg fra ifjor og, i tillegg til en eplegløgg jeg kjøpte på ikea. På tide å knekke den snart vel. :nissevink:

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg er sexist og rasist mot svarte jenter, når jeg syns Kim Kardashian har ei lite tiltrekkende ræv (Spesielt etter at hun opererte den større...)

Er jeg samtidig rasist og sexist mot hvite jenter, når jeg poster en video av noen av dem i skibakken i svært lettkledd utgave?

(Spesielt hun med den neonfargede toppen var jo veldreid og fin, da..)

Er jeg?

Er man rasist fordi man liker en spesiell kvinne, mens man ikke liker en annen?

Drar disse fargede feminist-kvinnemenneskene offerrollen litt vel langt?

Eller har de faktisk et veldig godt poeng?

Hva med alle de formfulle, hvite jentene som også kalles for fete og stygge, uten å være svarte?

Kanskje lekkerhetsstempelet har med Kim og gjøre, og ikke med hudfargen hennes... Muligens. :opplyser:

Jeg tror de har et poeng, men jeg tror også at de overdriver det poenget og drar det så langt at folk mister interessen for det de sier.

En annen ting er at jeg ser for meg at disse lettkledde jentene på snowboard våknet med vondt i halsen og urinveisinfeksjon dagen etter. Det er en grunn til at man gjør som veninnen deres og tar på seg skibukser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, den skulle være hyggelig denne tråden - jeg skal skjerpe meg. :)

Litt alvor går nok greit. Må jo jevne ut litt fra julekrydderlukten. Er jo bare starten på advent enda. Lurer forresten på om jeg skal spandere på meg sånn tekalender i år. Sånn i tillegg til sjokkolanendern liksom hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som skjer i verden etter at alle oss som lever nå er døde...hvor går verden hen? :klo:

Det kan vi ikke vite. Mest sannsynlig fortsetter den framover og kanskje det blir en ny istid..

Kanskje det blir nye mammuter?

Ja til mammuter. :jepp:

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...