Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Det er fordi vedkommende også drømte om deg og at dere fikk en direktekobling i søvnen. :jepp: Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

Det var veldig spesielt!

Så navnet i hodet om og om og om og om igjen... Var skrevet ovet alt. Vibeke.

Googlet navn betydning Vibeke, det betyr visst "krig og strid" :o

Det er fordi vedkommende også drømte om deg og at dere fikk en direktekobling i søvnen. :jepp: Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepper-rotekopp! Pepperrot ga sausen akkurat rett snert, uten å bli vulgær. Og nå, halvtimen etter at den persillesmørstekte torsken ble mellomlagret i mellomgolvet, bølger pepperrotens ettersvie sivilisert langs tunga, og minner om gaffelens tur i brokkoliskogen, mellom gulrutstammer og riskorn, vadende gjennom provencekrydret saus med yoghurt, som såvidt ble berget fra å skille seg. Glemt er kjøkkenets sausedrama. Med ryggen mot sofaputene, nytes en stille stund på KG. I hvertfall til jeg begynner å rote meg bort på youtube.

Lurer på om der er mer vaniljeis i fryseren? Å, hvor lange de tretti meterne ut til kjøkkenet plutselig ble.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder spiselige ting som heter noe med "rom"....med smaken av romdråper.

Har ingenting med nasjonalitet å gjøre, men smakstilsetningen i form av dråper i deig eller glasur.

Jepps. Det kalles for rom-essens. :)

Hvis noen bare kunne forklare meg hvordan jeg greide å bli drukket under bordet av min kjære her, nuh, så hadde det vært greit...

Wtf hendte..? :skaal: Også på en vanlig torsdag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal jeg kjøpe inn mat til Thanksgiving dinner som jeg skal lage imorgen. ^^,

Da blir det stuffing og potetmos fra bunnen av og litt sånt annet digg. Nammeh! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaow!

Rest assured, miss Antibiotics. There wouldn't be anything left for anyone to sweap up... :P

Still not scared, I crush bacterias for a living. I'm a viking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal jeg kjøpe inn mat til Thanksgiving dinner som jeg skal lage imorgen. ^^,

Da blir det stuffing og potetmos fra bunnen av og litt sånt annet digg. Nammeh! :strix:

Tørki, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avlyst jula, beklager men det blir ingen jul på dere i år! Jeg fikk nok når Meny ikke hadde flere pepperkaker :kjempesinna:

:fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, hvor lange de tretti meterne ut til kjøkkenet plutselig ble.

Sånn er det med folk som bor på Skaugum. Vi andre bare snur oss på stolen, så er vi på kjøkkenet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med folk som bor på Skaugum. Vi andre bare snur oss på stolen, så er vi på kjøkkenet. :)

Så, når du skal modernisere boligen din, er alt som skal til en snurrbar stol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørki, eller?

Ja. :3 Kalkun er allerede kjøpt inn. Dvs kalkunbryst. Orker jo ikke en hel kalkun. O_o

Men greia er at jeg skal lage mat! :strix:

Og stuffingen blir så god at jeg helst bare vil spise den alene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...