Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne ønske jeg var slank med normale pupper. Har en stor en liten, en i den fasongen og i den fasongen.

Anonymous poster hash: 180e3...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du med det mener sånn ostegratinert paprika med kjøttdeig og ris i, så er det dødslenge siden jeg smakte sånne. Husker jeg syntes det ble litt mye paprika, og bestemte meg for heller å lage det som gryterett neste gang. :)

Hvordan laget du dine?

Ja, det var sånn ostegratinert paprika jegb spiste! Nam.

Jeg valgte å ha risen på siden, for paprikaen var veldig liten. Ellers fylte jeg den med karbonadedeig, rødløk, fersk hvitløk, salt, pepper, litt matfløte, cherrytomater og litt ost på toppen :sikle:

Men det er jo viktig å gratinere paprikaen til den er helt myk, ellers er det ikke noe godt.

Jeg er veldig glad i paprika, så for meg gjør det ikke noe at det blir litt mye :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt litt henfallen til matprogram på tv i det siste og tror at jeg muligens hadde laget litt mere godsaker

hvis kjøkkenet mitt hadde vært større, lysere, mere velutrustet og med ti meter benkflate til å kna deigen ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert: ...jaha... Nå hadde jeg tenkt å si noe, men fikk bilder i hodet mitt av noe helt annet.

Verdensveven har gjort sånn at det du mumlet for deg selv i enerom, nå kan offentliggjøres til et evigvarende gravminne for takt, tone og god folkeskikk. :jepp:

Jeg har blitt litt henfallen til matprogram på tv i det siste og tror at jeg muligens hadde laget litt mere godsaker

hvis kjøkkenet mitt hadde vært større, lysere, mere velutrustet og med ti meter benkflate til å kna deigen ut på.

Du behøver blott plassen til et A4-ark til en elteklo eller brødmaskin. Med en meter og litt kreativitet, kan de lekreste retter trylles frem, og den beste motivator er en diger fryseboks. Jeg har hatt alt fra en meter hybelkrok til timeteren, og alle størrelser imellom, og det ble alltid mat og gjærbakst av det.

Du får kjøpe løse benkeplater, om du synes plassen blir for liten. De kan hengsles fra vegg, eller tres over oppvaskservant og komfyr, eller settes løs på lister festet i veggen, og fjernes/slås ned etter bruk.

Lysere kjøkken ordner du med en malerkost og billige LED-striper fra clasern og de.

Jeg ønsker meg en kjæreste

Si det til reddharen, når han lurer på hva du ønsker deg til jul. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdensveven har gjort sånn at det du mumlet for deg selv i enerom, nå kan offentliggjøres til et evigvarende gravminne for takt, tone og god folkeskikk. :jepp:

Du behøver blott plassen til et A4-ark til en elteklo eller brødmaskin. Med en meter og litt kreativitet, kan de lekreste retter trylles frem, og den beste motivator er en diger fryseboks. Jeg har hatt alt fra en meter hybelkrok til timeteren, og alle størrelser imellom, og det ble alltid mat og gjærbakst av det.

Du får kjøpe løse benkeplater, om du synes plassen blir for liten. De kan hengsles fra vegg, eller tres over oppvaskservant og komfyr, eller settes løs på lister festet i veggen, og fjernes/slås ned etter bruk.

Lysere kjøkken ordner du med en malerkost og billige LED-striper fra clasern og de.

Si det til reddharen, når han lurer på hva du ønsker deg til jul. :fnise:

Han hadde aldri turt å spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da så lite :hug:

Huffda, ikke noe hyggelig...

Nei, ikke noe hyggelig, men det finnes jo verre ting...

Synes det er dumt at denne muligheten blir så mye dyrere. Tenk på de som har mistet skolegang p.g.a. f.eks. sykdom og som likevel vil fullføre på normert tid. Da blir det mye dyrere enn det burde vært.

I tillegg tenker jeg at det kan være at flere vil droppe helt ut av vgs når muligheten for å ta opp fag blir for kostbart. Da er det lettere å gi helt opp, enn å risikere stryk og dertil 2000,- i ekstrautgifter for å få vitnemål.

(beklager avsporingen siden dette ikke er "hyggelig" småprat) :frown:

Anonymous poster hash: 1c700...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke noe hyggelig, men det finnes jo verre ting...

Synes det er dumt at denne muligheten blir så mye dyrere. Tenk på de som har mistet skolegang p.g.a. f.eks. sykdom og som likevel vil fullføre på normert tid. Da blir det mye dyrere enn det burde vært.

I tillegg tenker jeg at det kan være at flere vil droppe helt ut av vgs når muligheten for å ta opp fag blir for kostbart. Da er det lettere å gi helt opp, enn å risikere stryk og dertil 2000,- i ekstrautgifter for å få vitnemål.

(beklager avsporingen siden dette ikke er "hyggelig" småprat) :frown:

Anonymous poster hash: 1c700...ac9

Ja det er helt forferdelig. De skal stadig ta vekk eller øke priser på slike ting. Jeg fatter ikke hvorfor de absolutt må. Verdens rikeste land, in my ass!

Skjønner godt frustrasjonen din! Du har min fulle støtte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble VIP medlem av Møteplassen nå i går. Latterlig kjedelig der, tviler på at det er noe for meg der inne! Noen som har erfaringer med nettdating? Err jo så himlan mange som ikke kan lese meldinger der at jeg blir gal...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...