Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

3 mill?

For å finne ut at ender liker seg i vann...

Ok, jeg bytter jobb.

Heretter er jeg forsker.

(Eeeh, trengs det at man har sin egen doktorgrad først, før man kan få bli forsker? For i tilfelle må jeg skaffe meg en sånn først.)

Jeg tror det er sånn ca 7 år på skole etter videregående, men jeg er ikke sikker og har ikke sjekket :fnise: Det er mist 5 vet jeg hvertfall :) Huffameg, skulle vært lettere å bli forsker, jeg vil forske på om fugler trives med å fly :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg setter selvfølgelig pris på forskere, bare har det litt morsomt med disse enkelttilfeller :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er første desember allerede, men det har bare gått akkurat like lang tid som det gjør hvert år siden sist gang. Og det er jo bare starten på desember, den siste måneden av enda et år.

Hvorfor har du lyst å stoppe tiden litt, Cordelia? Ligge under dyna og ta en pause fra hele livet? :(

Fordi det går altfor fort rett og slett. Føler meg ikke klar for jul enda. For nå som det er advent, så kommer det til å gå sinnsykt fort, også er den over.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det går altfor fort rett og slett. Føler meg ikke klar for jul enda. For nå som det er advent, så kommer det til å gå sinnsykt fort, også er den over.

indeed. Om det er noen trøst vil tiden føles som den bare går fortere etterhvert som vi blir eldre, i følge mine besteforeldre hvert fall.

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

indeed. Om det er noen trøst vil tiden føles som den bare går fortere etterhvert som vi blir eldre, i følge mine besteforeldre hvert fall.

Haha, ja de har et poeng. Hvis det detr går såpass fort etter tredve så er det bare å nyte turen. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft kitty

warm kitty

little ball fur

happy kitty, sleepy kitty

Pur pur pur.. ZzzzzzzZz

So soft, very kitty

Much warm, such kitty

Very little ball of fur

Such happy kitty, so sleepy kitty

Many Pur .. ZzzzzzzZz

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du kunne ikke i det minste prøvd å tolke hvor interessert jeg virket før du begynte å skrive en oppsummering da?

For min del...? :) Ikke meningen å være slem altså, eller å spørre om noen tilgivelse, jeg gidder bare ikke å bruke noe særlig tid og energi på det, ting om Kim Kardashian og hennes tilhengerskare altså.

Og historien inneholder slaveri i Afrika lenge før noen hvite begynte å dra dem med hjem til USA for øvrig. De hvite skapte ikke slavehandel og -bruk på noen måter. Og piratvirksomheten var ganske stor på 16-1800 tallet og mange europeere som seilte i området ble tatt til fange og brukt som slaver, deriblant tusenvis av nordmenn og mer spesifikt flest fra Bergen. Og millioner av disse som ble tatt døde der nede i fangeskap. Dette er riktig nok ikke en del av pensumet på skolene så det er noe som færre har fått det med seg.

Forresten, hvis du tolket det som at jeg mente at den lesningen var kjempeinteressant når jeg sa den var kjempeinteressant, så beklager jeg for det, jeg kunne nok ha vært mindre ironisk og tydeligere der.

Jeg trodde du mente det var kjempeinteressant... :sjenert:

Ironiflagg er en bra ting.

De har sarkasmeflagg her også.

Men jeg skjønner at du ikke var så engasjert, fordi slaveriet var det minst betydningsfulle av hele greia. Saken var svarte jenters bakende. Og hvorfor de har blitt fortalt at den er vulgær.

Pensum på skolen har jeg ikke lest særlig mye av. Jeg har ikke lært det jeg kan der.

Forøvrigens trodde jeg damer var intressert i Kim Kardashian.

Men jeg tok visst feil.

De er ikke intressert i Fotballfruen, heller. Det vil si, de er ikke intressert før noen nevner noe "feil" hun har gjort... :skravle:

Men, for all del. Jeg skal ikke øse av min u-uttømmelige kilde til visdom ut over dere stakkarer på Kg.

Dere skal få slippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jao, så ho dær Kardæshen assa........

Herregud, så fort dagen går. Over ni allerede. Og første Desember allerede. Egentlig har jeg mest lyst til å leggge meg under dyna og få tiden til å stoppe litt. :sjokkert:

Du kan låne fortet mitt :)

Det ble veldig fint.

Litt lite. Men hunden fikk fint plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan låne fortet mitt :)

Det ble veldig fint.

Litt lite. Men hunden fikk fint plass. :)

Takk, kanskje jeg i det minste stikker hodet inne om det skulle bli for ille. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føkkings risengrynsgrøt er ikke sååå godt...

Føkkings risengrøt er overhode ikke godt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, kanskje jeg i det minste stikker hodet inne om det skulle bli for ille. :fnise:

Jeg kan legge inn noen tegneblyanter og et ark, hvis du har lyst til å tegne noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge inn noen tegneblyanter og et ark, hvis du har lyst til å tegne noe :)

Takk, det kan jo bli noen zombienisser utover natta. :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle "faste" til kirurgering i morgen, fra klokka 00.00.

Men så glemte jeg meg akkurat og drakk litt te.

Er der fare for at sykehuset blir irriterte?

Jeg drakk bare litt, før jeg plutselig husket det med fastingen, igjen...

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle "faste" til kirurgering i morgen, fra klokka 00.00.

Men så glemte jeg meg akkurat og drakk litt te.

Er der fare for at sykehuset blir irriterte?

Jeg drakk bare litt, før jeg plutselig husket det med fastingen, igjen...

:flau:

Overlever nok.

OMFG!! :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...