Gå til innhold

Det rareste ungen din har blitt sint for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg åpna bildøra for henne. Total krise. Ikke nok at jeg lukka døra slik at hun skulle få åpne den selv, men vi begge måtte "starte helt fra starten av", og gå rundt og litt bort fra bilen og deretter gå sammen til bilen igjen, slik at hun kunne åpne bildøra selv.

Anonymous poster hash: ba3ef...210

Haha, dette skjedde med oss i dag også. Herregud, for en hylekonsert for at døra ble lukket opp, og at jeg ikke lukket den igjen og gikk tilbake til huset. Godt at jeg hadde god tid i dag, for da fikk hun stå og hyle seg ferdig. Hun er forresten 3 år hun også.

Anonymous poster hash: 062c4...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min på 3-4 forlangte å få en forklaring på hvordan nabojenta kunne ha den samme mannen sittende inne i tv-en som vi hadde.

Men det nyttet ikke, hun ble rasende på meg fordi jeg ikke hadde noen god forklaring som hun forsto, det var i følge henne ikke mulig å være på to steder samtidig.



Anonymous poster hash: 07746...737
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen i huset er sint på meg fordi jeg er opptatt av sunn mat og serverer mye sunt og lite usunn mat.

Han får alltid f.eks pannekaker , vafler , grøt osv til middag hos kameraten sin ( jeg har forstått at de ikke har tid til å lage god og næringsrik mat og det går mye i "enkel" middag)

Håper sønnen min takker meg en dag når han blir eldre :blomst:



Anonymous poster hash: 762a9...453
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke barn selv, men var ganske spesiell selv når jeg var liten :fnise:

Jeg tisset på gulvet fordi jeg ville ha yoghurt rett før middag og vi ikke hadde den "riktige yoghurten", jeg skulle ha med jordebær smak, tenk! Og da var det galskap at mamma ikke gadd å gå i butikken.

Jeg prøvde å stikke av til byen i høyhelte rosa plastikksko - uten bukser- fordi jeg så besteveninnen min og moren kjøre den veien! Kom dessverre bare litt lenger ned i gata før jeg ble oppdaga, da var det full bæling og skrik :laugh:

Hadde sånne "perioder" hvor jeg kun spiste et pålegg av gangen, f.eks prim. Men plutselig engang var det fullt raseriannfall, mamma måtte jo forstå at jeg var drittlei av prim nå!

Og best av alt..Som 1 åring hadde jeg en veldig trassen kveld hvor jeg nektet å legge meg, struttet unna alt jeg kunne når mamma forsøkte å legge meg i senga! Og siden jeg var så sint, og også hadde problemer med at jeg skiftet l og v, så jeg sa "guvlet og evle" presterte jeg med å skrike av full hals, knallrød i trynet "FAEN I HEVLETE MAMMA JEG VILLE IKKE LEGGE MEG" :grine: " :hoho: Da stod broren min (som jeg hade hørt banne tidligere) i stua og lo seg i hjel... :fnise:

Lenge leve trassalderen!



Anonymous poster hash: 28aa4...a79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebroren min skrek i bilen på vei hjem fra ferie: "Jeg vil ha campingvogn, jeg vil ha campingvogn, jeg vil ha caaaampiiiiiingvogn"... det gikk i ett smæla i mange-mange-mange timer. Det ble stopp innimellom, men så fikk han se en campingvogn og da var det på'n igjen.



Anonymous poster hash: 2fe47...194
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og best av alt..Som 1 åring hadde jeg en veldig trassen kveld hvor jeg nektet å legge meg, struttet unna alt jeg kunne når mamma forsøkte å legge meg i senga! Og siden jeg var så sint, og også hadde problemer med at jeg skiftet l og v, så jeg sa "guvlet og evle" presterte jeg med å skrike av full hals, knallrød i trynet "FAEN I HEVLETE MAMMA JEG VILLE IKKE LEGGE MEG" :grine: " :hoho: Da stod broren min (som jeg hade hørt banne tidligere) i stua og lo seg i hjel... :fnise: Lenge leve trassalderen! Anonymous poster hash: 28aa4...a79

En 1 åring sa det?

Anonymous poster hash: 6287e...a89

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke barn selv, men var ganske spesiell selv når jeg var liten :fnise:

Jeg tisset på gulvet fordi jeg ville ha yoghurt rett før middag og vi ikke hadde den "riktige yoghurten", jeg skulle ha med jordebær smak, tenk! Og da var det galskap at mamma ikke gadd å gå i butikken.

Jeg prøvde å stikke av til byen i høyhelte rosa plastikksko - uten bukser- fordi jeg så besteveninnen min og moren kjøre den veien! Kom dessverre bare litt lenger ned i gata før jeg ble oppdaga, da var det full bæling og skrik :laugh:

Hadde sånne "perioder" hvor jeg kun spiste et pålegg av gangen, f.eks prim. Men plutselig engang var det fullt raseriannfall, mamma måtte jo forstå at jeg var drittlei av prim nå!

Og best av alt..Som 1 åring hadde jeg en veldig trassen kveld hvor jeg nektet å legge meg, struttet unna alt jeg kunne når mamma forsøkte å legge meg i senga! Og siden jeg var så sint, og også hadde problemer med at jeg skiftet l og v, så jeg sa "guvlet og evle" presterte jeg med å skrike av full hals, knallrød i trynet "FAEN I HEVLETE MAMMA JEG VILLE IKKE LEGGE MEG" :grine: " :hoho: Da stod broren min (som jeg hade hørt banne tidligere) i stua og lo seg i hjel... :fnise:

Lenge leve trassalderen!

Anonymous poster hash: 28aa4...a79

Har særdeles liten tro på at en 1-åring sa det.... en 1-åring klarer ikke å formulere så lange setninger.

Anonymous poster hash: 991ed...3f7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var morgen. Jeg skulle på jobb og ungene skulle til barnehage. Var sent ute og stressa. Da det gikk opp for min lille frøken at hun yndlingsprinsesskjolen var våt og hang til tørk slo hun seg fullstendig vrang. Belja og skreik, sparket og vridde seg på gulvet. Ingen andre plagg kunne brukes!

I min desperasjon etter å bli ferdige og komme oss av gårde tok jeg en avledningsmanøver og lokket henne med et drops som "kompensasjon og plaster på såret" mot at hun måtte ta på seg et annet antrekk. Skeptisk godtok hun tilbudet, men ikke før hun hadde fått dropset i hånda pælmet hun det i gulvet slik at det knustes til småbiter. Da var det ny hylerunde, nå over at dropset hadde gått i stykker.



Anonymous poster hash: 2b094...c61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var morgen. Jeg skulle på jobb og ungene skulle til barnehage. Var sent ute og stressa. Da det gikk opp for min lille frøken at hun yndlingsprinsesskjolen var våt og hang til tørk slo hun seg fullstendig vrang. Belja og skreik, sparket og vridde seg på gulvet. Ingen andre plagg kunne brukes!

I min desperasjon etter å bli ferdige og komme oss av gårde tok jeg en avledningsmanøver og lokket henne med et drops som "kompensasjon og plaster på såret" mot at hun måtte ta på seg et annet antrekk. Skeptisk godtok hun tilbudet, men ikke før hun hadde fått dropset i hånda pælmet hun det i gulvet slik at det knustes til småbiter. Da var det ny hylerunde, nå over at dropset hadde gått i stykker.

Anonymous poster hash: 2b094...c61

Da hadde jeg kledd på henne noe annet og dratt henne med meg så fikk hun bare hylt hele veien til barnehagen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg kledd på henne noe annet og dratt henne med meg så fikk hun bare hylt hele veien til barnehagen

Jada, jada! Dette var vel kanskje den ene gangen jeg ikke gjorde akkurat det. Kanskje hadde jeg en dårlig dag der jeg ikke var den pedagogisk perfekte mamma. Må jeg skrive det? Skal du ikke i samme slengen føye til at det feil av meg å gi henne en drops på en mandag?

Anonymous poster hash: 2b094...c61

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada! Dette var vel kanskje den ene gangen jeg ikke gjorde akkurat det. Kanskje hadde jeg en dårlig dag der jeg ikke var den pedagogisk perfekte mamma. Må jeg skrive det? Skal du ikke i samme slengen føye til at det feil av meg å gi henne en drops på en mandag?

Anonymous poster hash: 2b094...c61

Jeg har ikke kritisert deg slapp av.jeg sier bare hva jeg hadde gjort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bussen blev to-åringen sint fordi jeg reise meg opp fra setet. Vi skulle av bussen....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har særdeles liten tro på at en 1-åring sa det.... en 1-åring klarer ikke å formulere så lange setninger.

Anonymous poster hash: 991ed...3f7

Min ville greid det med letthet før fylte to. Da er man jo ettåring.

Anonymous poster hash: 89046...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3,5. Sinnsykt sint og lei seg fordi mamma sa at den blå bukse var blå. Den var lila!! Jeg gav meg fort å sa at ja, da var den blå bukse lila. Men nei da, barnet hylte i 30minutter alikevel fordi han ville ha BLÅ bukse (hvilket den jo var, bare ikke i hans verlden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg lærte barnebarnet en ny sang,og dagen etter var hun ordentlig arg på pappaen fordi han hadde sunget sangen feil. "Pappa ØDELA sangen,farmor",sa hun anklagende mens hun ga faren et sint blikk. :-)

En annen gang ble hun først oppgitt,og deretter sint fordi hun mente bussen foran oss kjørte feil :

"Nei nei bussen! Du må svinge ned der!" Men bussen fortsatte jo rett frem,og hun lente seg så langt frem i barnesetet mens hun skrek: Dumme dumme buss,DU KJØRER FEIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror pelte seg i nesa, og før vi rakk å si at han ikke skulle gjøre det, kom det fra storesøster på 4: "Jeg vil ikke ha buser i familien!!!!!" Mens hun hylskreik.

Anonymous poster hash: 97da3...f4d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Idag hatet butikken oss. Total melt Down: "jeg vil betaaaaleeeeeeeee!" X 100. Dama bak disken lo og sa at om noen år er det vel motsatt. "mamma skal betale". De andre i køen så mindre glade ut.... (butikk for kunst utstyr)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren til søskenbarnet mitt ble rasende fordi noen sprutet vann på henne, så hun løp i sikksakk og skrek og hylte fordi de skulle slutte. Så var det hun selv som holdt vannslangen og sprutet på seg selv...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min er stort sett ganske enkel, men kan ha noen anfall av hysterisk gråt om han vekkes for tidlig om morgenen. Vi har f.eks. hatt et par runder der han har vært helt fra seg fordi jeg har vært på do før han våknet, for han skulle jo være med.... :fnise:



Anonymous poster hash: 5660d...540
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...