Gå til innhold

Det rareste ungen din har blitt sint for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, hva er det hun IKKE har blitt sint for? :P

I dag ble hun skikkelig sint på tightsen hun hadde på, for det var "striper" på bena. Hun ville IKKE ha "striper"!! (Altså litt rynker nederst på bena.) Når vi rettet på det, og tightsen satt stramt nok var DET galt, for da var den "feil". Skikkelig melt-down - jippi!

Og å fikse håret er veldig morsomt om dagen. Vil ha i strikk, ikke DEN strikken, ikke strikk, ikke hårbånd, JO HÅRBÅND, nei forresten, strikk!!.. og slik går nu dagan.. Nå får hun bare finne ut av det selv før jeg i det hele tatt gidder å prøve å foreslå altså. Men det er jaggu feil det og, for hun vil jo ikke bestemme selv..



Anonymous poster hash: cecee...0b7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En periode hadde min lillebror for seg at han bare skulle ha hvit mat. Totalt krise om det ikke ble hvit mat!

Anonymous poster hash: 226f2...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster fikk et raseriutbrudd en morgen da hun var tre, jeg sa jeg hadde funnet frem en tights hun kunne ta på seg.

Forstod ikke hvorfor hun ble så sint... Vel hun skulle ikke ha på seg noe TEIT! :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk raserianfall hvis det var "pupper" i strømpebuksa da jeg var lita(nederst ved føttene). Kan enda huske frustrasjonen om det ble feil. Den måtte være stram på. Hadde også store problem med trusene. Ingen gikk an å bruke. Ble flere ganger truet med å dra i pysjen i barnehagen da mamma alltid ble for sen.

Jenta mi er bare 11 mnd så hun har ikke hatt store raserianfall enda. Men hun elsker å danse til Taylor Swift- shake it of(?) og om noen snakker litt under den sangen setter hun seg ned med furteleppa og blir dødelig fornærma:p

Anonymous poster hash: f592a...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang vi skulle fly og jeg var ca 2 år så ble jeg rasende når bagasjen vår ble sjekket inn og forsvant, mente at de stjal bagasjen vår. Gråt visst ganske lenge.



Anonymous poster hash: 8c5e1...eec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo an på knekkebrødet, men for vanlig Husman må pålegget på den siden uten "søkk", hvis du skjønner :fnise: Men, skrekkelig OT, sorry!

Nei nei, det er feil, jeg liker den siden, mer smør...eller mer nugatti/leverpostei/syltetøy som får plass da :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere meltdowns her. Frøkna er fryktelig bestemt.

- Vi holdt på med en bok 1 i en rekke bøker Vesla ville at jeg skulle lese nummer 3, noe jeg sa vi ikke kunne. Eneste grunnen var at bok 3 var oransje og den SKULLE vi lese.

- Feil farge på butikken, hu kjenner nemlig til den røde butikken, blå butikken og gule (er fargen på logoene). Vi skulle handle i den gule butikken, men frøkna ble illsint fordi hun hadde bestemt at vi skulle til den blå...

- Også feil farge på klær, feil type bleier..

Ellers er hu en solstråle.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En periode hadde min lillebror for seg at han bare skulle ha hvit mat. Totalt krise om det ikke ble hvit mat!

Anonymous poster hash: 226f2...e49

Og her i huset er hvit mat helt uspiselig i følge lillemor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisens 2 1/2 år gamle sønn. Vi går på t-banen. Guttungen ( i sportsvogn) ser på at dørene lukker seg og at vi kjører.

Så stopper banen på neste stoppested. Ungen fikk komplett raserianfall.

(Skulle tro vi hadde dengt han, eller noe, sånn som han hylte.)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mitt barn da, men nevøen min på 4 år ble dødelig fornærmet sist han var på besøk, fordi jeg ikke hadde på "stjernegenseren" (en rosa strikkegenser med stjerner på).

Hadde med niesa mi til frisøen for første gang da hun var fem, og hun ble irritert på frisørdama fordi hun forklarte at det ikke går an å klippe håret langt. Endte med at hun fikk lov å ta en millimeter av luggen hennes...

Samme nevøen som er nevnt over ble rasende på faren sin fordi han kom til å ta med den grønne refleksvesten på tur, og ikke den gule. Ingen jobbemenn går jo med grønn refleks!!!

Anonymous poster hash: 18184...893

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble litt krise for treåringen min da jeg sa at vi ikke kunne male huset rosa ;)

Ellers kan det fort bli hyl og skrik om kaviaren blir smurt på feil halvdel av skiva eller at vannet i glasset hennes kommer fra springen istedenfor kjøleskapsdispenseren. At en kjole hun har bestemt seg for at hun vil gå med en dag et i vask blir også fort krise.

Er ikke enkelt å være liten nei ;)

Anonymous poster hash: 007da...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine yngre fettere ble kjempe sint og nektet å spise opp maten sin fordi det hadde landet en flue på brødskiva! hahaha, ganske festlig nå i ettertid, men der å da var det slitsomt :P hahahaha!

Det nekter jeg også! Ææsj. Aids

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg åpna bildøra for henne. Total krise. Ikke nok at jeg lukka døra slik at hun skulle få åpne den selv, men vi begge måtte "starte helt fra starten av", og gå rundt og litt bort fra bilen og deretter gå sammen til bilen igjen, slik at hun kunne åpne bildøra selv.

Anonymous poster hash: ba3ef...210

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 3 år gammel skallet jeg pappa i skrittet fordi han fjernet skjegget.

Og en gang i butikken skulle mamma ta bananer, og så tok hun en banan for mye, man må jo ha 5 bananer, ikke 6, må vite! Dette føltes så grusomt for barne-meg at jeg satte i å hyle før jeg løp mot utgangen. Når mamma løp etter meg begynte jeg å skrike "Hjelp, den fremmede damen skal kidnappe meg!"



Anonymous poster hash: a2d7f...190
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 3 år gammel skallet jeg pappa i skrittet fordi han fjernet skjegget.

Og en gang i butikken skulle mamma ta bananer, og så tok hun en banan for mye, man må jo ha 5 bananer, ikke 6, må vite! Dette føltes så grusomt for barne-meg at jeg satte i å hyle før jeg løp mot utgangen. Når mamma løp etter meg begynte jeg å skrike "Hjelp, den fremmede damen skal kidnappe meg!"

Anonymous poster hash: a2d7f...190

:overrasket::skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min var tre år, hylskrek hun fordi pappan kastet bæsjebleien hennes. Neeeei ikke bleia miiii! Han måtte ta bleiebøtta og sette den opp på en hylle, mens hun hylte og skulle få tak i den. Hvorfor vet jeg ikke....

Da jeg var seks år hylte jeg i bilen fra Larvik til Oslo fordi pappa smekket bort en flue. Den fluen hadde jeg nemlig utnevnt til bestekompis, men det hadde ikke stakkars pappa fått med seg. Heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...