Gå til innhold

Det rareste ungen din har blitt sint for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å vi har hatt noen dager med times lange melt-Down her... Alt fra at hun ikke ville gå fra barnehagen, så ikke sitte i bilen, så ikke gå ù av bilen (kjøre meeeeeeeer!!), ikke gå inn i huset, ikke ta av skoene, etc. Puh!

I går var det hyling fordi hun ikke fikk lov å trykke på knappene til fargeblande maskinen på malerbutikken...

I dag ble hun sur fordi hun ikke rakk opp til vasken når hun sto I krakken - hun hadde snudd den opp ned.... Dette er en time siden, pappan er oppe på rommet hennes for legging. ;) Og jeg fikk ikke lov til å fylle vann på vannflaska hennes. Den skal være tom nemlig!! Og stå ved siden av senga.

Jaja, vi fikk i allefall spist middag i ro og fred, hehe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi er overbevist at Elsa er Anna i Frozen filmen. Ikke snakk om å si irettesette henne, blir bare sur. Ellers kan det bli hyling hvis jeg går ned trappa før henne, da må jeg oop igjen... Hvis jeg åpner døra for henne, hvis katta legger seg på en av sine mange tepper... hun er nesten 4år... 😧💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med temaet å gjøre?

Anonymous poster hash: 45ba6...635

Var bare en kommentar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han ikke fikk juling når jeg hadde sagt at gjør du ikke som jeg sier vanker det god, gammaldags juling!

Anonymous poster hash: b5b5a...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg husker da mamma fortalte meg og lillebroren min at vi skulle få et søsken til. Jeg ( 6 år) var i lykkerus over at jeg skulle bli storesøster igjen!

Mens lillebror på 4 år var helt knekt! "Nei jeg vil ikke bli storebror, jeg vil bli brannmann!!"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han ikke fikk juling når jeg hadde sagt at gjør du ikke som jeg sier vanker det god, gammaldags juling!

Anonymous poster hash: b5b5a...bfe

Eh, hvem faen truer ungen sin med sånt??

Anonymous poster hash: 5660d...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, hvem faen truer ungen sin med sånt?? Anonymous poster hash: 5660d...540

Han visste jo ikke hva juling var da, det er jo hele poenget! Skjønn litt daaaaaaaaa!

Anonymous poster hash: b5b5a...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke barn selv, men jeg har seks tantebarn som har hatt sine sammenbrudd gjennom årene.

Verden raknet for den tre år gamle nevøen min den dagen jeg sa at vi skulle "tenne opp i peisen" i stedet for "fyre opp i peisen".

Tvillingbroren hans syns som toåring at det var helt utilgivelig at han ikke fikk lov til å spise på sekken til en vilt fremmed mann på trikken.

Niesen min, den gangen fem år, skulle aldri snakke med meg igjen etter at jeg sa det ikke var greit å stenge lillebrødrene sine inni tørketrommelen (de klatret inn frivillig, men hun lukket igjen døren).

Som toåring skulle den yngste niesen min ringe "volisiet" (politiet) for å fortelle at tante ikke klarte å kjøre bilen inn på soverommet. Bamsen hennes var nemlig for sliten til å gå selv.

Min minste nevø hadde fullstendig sammenbrudd som ettåring fordi jeg holdt ketchupflasken "bak frem", og da "virket ikke" ketchupen.

Storebroren hans var fire år og helt utrøstelig fordi hunden fikk mat.

Til deres forsvar skal det sies at de kan ha vært litt overtrøtte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hvem faen truer ungen sin med sånt??

Anonymous poster hash: 5660d...540

Hun gjorde det jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...