Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Det er akkurat det jeg gjør og har tenkt å gjøre resten av dagen, Madden. :klem:

Føler meg egentlig mye bedre i dag. Drakk mye vann og blåbærjuice (=tåler ikke appelsinjuice, men har hørt blåbær og tranebær er bra for UI) og holdt meg varm i går kveld.

Nå skal jeg ta meg en dusj, og så putte meg selv under teppe igjen. :)

17+1 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad for at ikke du heller liker O-Zone :ler:

Håper du slipper unna UVI, det er noe herk!

Ønsker deg ei fin helg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil jeg også signere....Misliker O-Zone STERKT!!!

Godt at du føler deg bedre Sirka!! Kanskje den dumme UVI'en stakk når du mobiliserte ditt motangrep!! Satser på det ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som jeg slipper unna UVI.. Har ihvertfall ikke merket noe mer til det.. Flyr mye på do da.., men det er nok p.g.a. andre ting..

I dag til morran, da jeg lå i senga med full blære.. :sjarmor: , merket jeg tre "dunk" mot blæra. Kjentes som pulsslag på en måte.. Kan det være barnet? Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, jeg. Luftbobler og slikt som jeg har hørt skal være de første tegn på barnets bevegelser, kjenner jeg jo hele tiden, men jeg tror disse boblene kommer fra et annet sted... :oops:

I helgen skal vi hjelpe min søster og hennes mann med flytting. Ikke mye jeg kan løfte på, men jeg kan gå i veien.. :tunge1::ler:

På lørdagskvelden skal vi slappe av på restaurant og feire mannens bursdag. (Han blir 34 år til mandag! :hjerte: )

God helg til alle!

17+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk og ventet som en gaaaal på å kjenne spark fra babyen. Jeg syntes jeg kjente noe, men var ikke sikker på om det var det..

Det jeg kjente da jeg kjente noe (bra setn. :ler:) var akkurat som litt luft i magen som flyttet på seg. Man kan kanksje også sammenlikne det med en liten fisk som slo halen forsiktig innenfra magen.

Hvis du drikker litt sterk saft (eller juice hvis du ikke liker så søte ting) og legger deg på sofaen eller i sengen, og kjenner godt etter, kan det kanskje være lettere å kjenne.

Det er sååå koselig å kjenne spark, det er nok det jeg kommer til å savne mest når jeg snart er ferdig med svangerskapet. Og når han skyter ut de små kroppsdelene sine, hælen eller noe sånt, og flyyter på de rundt omkring så det ser ut som hele magen lever. :ler:

Håper du får det fint på restaurant, og at dere får en fin bursdagsfeiring :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare ønske deg en GOD HELG!!

Jeg og vil så gjerne kjenne spark, men det er lite av det. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter. Men legen min sa i dag at det var helt normalt å ikke kjenne noe frem til en var 22 uker på vei. (Dette gjaldt førstegangsfødende). Jeg er selv 20+1 og har ikke kjent noe.

Håper vi snart kan få kjenne noe begge to. Det blir så koselig!!!

Kos deg i helgen!! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsnene! :klem:

Jeg har endelig klart å rote meg frem til boka di! :ler2:

Jeg leter etter stellebord-testen du nevnte på onsdag, men finner den ikke? Var det ren og skjær løgn? :tunge1:

Håper du får en fin helg, Sirka, og at du snart for konkrete tegn fra din lille venn... :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å komme tilbake å se at det har kommet hilsener her. :P:klem: til Siam, Sandra, Madden, Glossy, lillen, Veronal og Cielo.

Det har "ploppet" en del i magen i helgen. Kan kanskje sammenlignes med den fisken du snakket om. Sandra. :wink: Regner med at bevegelsene blir mer tydelige etterhvert. Det er ikke så lett når man ikke vet hvordan det kjennes ut. Si i fra til meg når du vet hvordan, Glossy. :)

Magen min har vokst dramatisk den siste uken. :o Jeg som har klaget på lite tegn til vekst, har nå nesten blitt litt nervøs for at jeg skal bli gigantisk, men med tanke på at jeg er i 18 uke nå så er det vel normalt at magen kommer.... :) Den er steinhard nederst, men ennå ganske myk øverst på kulen. Håper det ikke er bare p.g.a. mitt nå litt mer stillesittende liv.. :wink:

Jeg hadde en veldig koselig helg. Vi fikk hjulpet min søster og hennes mann med flyttingen. Nå er alle møbler o.l. i det nye huset deres, og det gamle er vasket ut. Stort, flott hus har de fått, men en nydelig, stor hage... Men akkurat nå misunner jeg dem ikke, men huset fullt av pappesker.. :ler:

I går kveld tok vi "fri", og var tre par på restaurant med god mat og vin (alkoholfritt på meg da.. :murvegg: .. :ler: ). Det var ment som en feiring av mannens 34 års dag i morgen. Med oppussing her hjemme var det godt å slippe unna å arrangere fest.. :oops:

Nå er jeg litt sliten. Har sendt mannen ned for å leie en dvd, så i kveld blir det film og fyr på peisen.. :-)

17+4 :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har "ploppet" en del i magen i helgen. Kan kanskje sammenlignes med den fisken du snakket om. Sandra. :wink: Regner med at bevegelsene blir mer tydelige etterhvert. Det er ikke så lett når man ikke vet hvordan det kjennes ut. Si i fra til meg når du vet hvordan' date=' Glossy. :) [/quote']

Er jo bare så deilig å kjenne noe røre på seg "inni der" :-) Og som du sier så blir det nok mye tydeligere etterhvert som ukene går nå..... Selv er jeg kommet til uke 21+2, men jeg kjenner fortsatt ikke de helt tydelige sparkene, får vel bare smøre oss med tålmodighet.

Håper du får en fin dag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er deilig å kjenne bevegelser i magen, Tetra, men i dag har jeg ikke kjent noe :-(

Har ikke vært så mye i ro i dag (kanskje det er derfor jeg ikke har lagt merke til noen bevegelser?). Har vært nede i byen og handlet, og så har jeg bakt en kake (som står i ovnen nå og lukter himmelsk.... :sikle: ). Mannen har nemlig bursdag i dag. :bursdag: , og selv om vi feiret den i helgen må han jo få en ekstra koselig kveld. Det blir en god middag her hjemme og kake til kvelden. :gratulerer: (...og masse :kysse: )

17+5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som baker kake!!! Hils mannen å si gratulerer med dage!!! Håper han får en fin dag. Min mann har på søndag. Så da blir det stor feiring på lørdag!

Kos dere med kake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! nam-nam!! bursdagskake!! Jeg har ransaket hele avdelingen..men her var det ikkeno godt gitt!!!

Så morsomt at vi så samme filmen på søndag da!! vi er virkelig litt like!! :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Glossy og Madden!

Ja, "Cold Mountain" var en trist film, Madden. Satt og sippet som bare det. :cry:

I dag er det 1 uke til min ordinære UL. Gleder meg veldig :hoppe: (og gruer meg litt også.. :-( . Er alltid redd for at noe har gått galt...). Vi håper å få se hvilket kjønn det er. Blir nok litt rart. Nå føler jeg liksom at jeg har begge deler på en måte. Skal jeg tippe så tror jeg det blir :babygutt: , mannen tror det blir :babyjente: , så en av oss har rett (forhåpentligvis :ler: ).

Dagen i dag vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke til. Sitter fremdeles i morgenkåpen min :oops: og er tiltaksløs. Tror nok det blir en del :husarbeid:

Ellers er tirsdager en fin dag å sløve foran tv'en, spesielt nå som det er nye episoder av Friends.. :)

17+6 :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+0 i dag! :danse:

I dag, tidlig på morran, var det mye plopping i magen min. Kjentes veldig godt siden blæra var full...(Jeg har fått en blærehopper... :ler: ). Føltes som luftbobler som sprakk og det flyttet seg rundt i magen. Tror nok det var babyen, ja. :hjerter2: Gleder meg til man kan kjenne sparkene på utsiden også. Mannen er så misunnelig fordi jeg kan kjenne noe og ikke han.. :sjarmor:

Syntes magen hadde blitt så stor for noen dager siden, men nå synes jeg ikke den er så stor for å være 18 uker.. Ikke hvis jeg sammenligner med andre.. Men jeg er ganske høy og da får man kanskje et annet inntrykk enn hvis man er lavere... :klø: SF-målet er i hvertfall normalt (så jeg skal slutte å syte og klage.....(til neste gang det blir noe å syte og klage over... :ler: ))

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for 18 uker! :danse:

Så koselig at du kan kjenne ploppingen til babyen! Det er så herlig (og ja, der er det du kjenner) :hjerter2: . Hos meg har det vært stille alt for lenge nå, er litt bekymra... :sjenert: Det skal bli godt å komme seg til UL igjen ja.

Ang mage, så er du nok helt normal :wink: . Jeg fikk som sagt ikke mage før i uke 20 sist. Den kommer med et stort plopp :ler:

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...