Midnattsol Skrevet 20. juli 2004 #21 Del Skrevet 20. juli 2004 Det ordner seg nok skal du se og han vil jo tydelig bli bedre kjent med deg. Det er bra! Håper du har en fin dag og nyter sola. Det får ikke jeg gjort, sitter på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har også vært på jobb i dag, men nå er jeg hjemme og skal ut i parken og grille med de jeg bor sammen med! Det skal bli hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 21. juli 2004 Har selvsagt ikke hørt noe fra dotten min enda, selvom han foreslo å møte meg i dag eller i morgen. I morgen kan jeg ikke så det er best for han at han ringer i dag. Ikke bestemt meg for om jeg vil bli med han eller ikke, han vil jo ha litt i pose og sekk da?? Være singel og bli kjent med meg på samme tid. Dessuten føler jeg meg så dum, maser om å bli sammen med ham og han vil ikke. Blir flaut å se ham igjen. Deilig å være ute og grille i går, fikk fortalt de jeg bor sammen om samtalen min med P og de syntes han var litt rar. Jentesnakk kan være så hyggelig av og til, få litt medlidenhet osv. Da vi kom hjem fra parken sprakk vi helt og kjøpte oss en toliter med is, nonstop, sjokoladesaus og mandelflak og KOSTE oss mens vi fråtset i kalorier. Nam. I dag er det trening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg hørte selvsagt ikke noe fra P i går, så jeg bestemte meg for å gi blaffen og gå ut med ei venninne. Vi tusla nedover mot Aker brygge, og stilte oss i kø for å komme inn på Beach Club (hvor det selvsagt var fult). Jeg synes jeg ser P på et bord på andre siden, sammen med ei jente! Ser henne bare bakfra, hun har mørkt langt hår. Jo mer jeg stirrer jo sikrere blir jeg på at det er han, og vi går fra stedet og setter oss på andre siden av brygga. Der var det litt kald vind så vi sitter ikke lenge, men på vei tilbake går vi forbi Beach Club, og ja det er han som sitter der, jenta er tydligvis på do, og jeg snur meg bort i det han merker meg og traver videre hånd i hånd med venninna mi. Jeg blir selvsagt litt skuffa og lei meg. Halvveis hjemme får jeg en mld fra han; "Du er overlegen da, synes jeg så deg gå forbi meg på Beach Club." Jeg venter lenge før jeg svarer "Du så opptatt ut, ville ikke forstyrre " Da får jeg svar "Jeg er ute med moren min så jeg tror ikke du så meg, jeg ropte etter deg til og med" Dumme meg, supermistenksom PÅ kvelden leide jeg og venninna mi Kill Bill, fy søren for en dårlig film!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juli 2004 #25 Del Skrevet 22. juli 2004 Historien din er nesten identisk med min... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #26 Del Skrevet 22. juli 2004 Uff stakar deg, gutter kan være så frustrerende av og til. Skal prøve å få lest historien din en dag jeg ikke er på jobb... er så redd noen skal komme inn på kontoret mitt og se at jeg bare driver dank på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juli 2004 #27 Del Skrevet 22. juli 2004 Hehe, historien er ganske lang, eller dvs, dagboka er ganske lang, så det kan ta sin tid. Men kort fortalt: Eks dumper meg til fordel for ny dame, kjærlighetssorg. Jeg treffer ny fyr, vi møtes masse, begynner å bli forelska, så "fordufter" han omtrent, vi sender noen meldinger av og til og snakkes på msn... Han er "redd" for seriøse forhold pga at han brent seg før... Blabla bla. Det blir slutt mellom eksen og dama, plutselig får jeg masse meldinger fra eks, men nesten ingen fra ny fyr... Det var kortversjonen.... :-? Ganske lik din historie! Du får ha en fin dag på jobb, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 22. juli 2004 Ja den er omtrent helt lik! Sikker på at du ikke er min andre personlighet?? Får begynne på dagboka di en dag jeg har god tid da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg var i så godt humør i går, for vi som bor sammen skulle få besøk av to venninner og spise pizza og drikke vin. Dessuten ventet jeg telefon fra P, han sa jo på mandag at vi kunne møtes onsdag eller torsdag denne uken, og siden jeg ikke hørte noe onsdag hadde jeg regnet med å høre noe i går. Middagen og vinen var veldig hyggelig, men jo senere det ble på kvelden uten et ord fra P, jo mer deppa ble jeg I dag reiser jeg til Tønsberg for å feste litt og blir borte hele helgen. Skal bli godt å komme seg bort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. juli 2004 #30 Del Skrevet 23. juli 2004 Hm, så kjedelig at han ikke ringer når han har lovet. Blir jo til at du går og venter og blir skuffa når han ikke ringer. En annen ting som slår meg er at det virker som at det blir han som på en måte bestemmer når dere skal møtes. Eller tar jeg feil? Det er egentlig ganske dårlig å ikke ringe/melde når han har sagt det. Ikke la noen ta deg for gitt. Blir sikkert godt og komme seg bort litt. Kan jeg spørre hvor gammel du er forresten? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #31 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg blir 24 om tre uker! Sånn som det er nå med ringing har det ikke vært før. Da møttes vi ca tre ganger i uken, han ringte meg hver dag osv. Det var først etter jeg kom hjem fra ferie alt var anerledes. Han har vel fått tid til å fundere over ting, og kommet fram til at han trenger å være singe en stund som han sa. Og jeg kan på en måte forstå at han ikke ringer heller, jeg sa på mandag at jeg ikke visste om jeg ville treffe han mer. Men da sa jo han at det ville gjerne han, og så ringer han ikke... Nå har jeg lagt det hele på is, ringer han meg nå blir det en bonus men regner ikke med å høre noe. Forresten kom ei god venninne av meg innom i går for å låne en bukse (jeg bor i byen og hun hadde sølt på sin bukse og skulle ut). Jeg sa at mine bukser var for store til henne og at det ikke var noe vits å prøve, men da sa hun at neida, de passer sikkert. Da hun kom og fikk prøve en olabukse, kom hun med en litt unødvendig kommentar; "Har du ikke noen mindre?" Jeg ble litt sur for hun må da forstå at jeg kun har bukser i min egen størrelse, driver ikke å kjøper for små bukser heller da. Å jeg hater sånn størrelse-sammenlikninger, og hun digger det. Kan sitte lenge og klage over hvor feit hun er og sånn, må jo skjønne at det ikke er så kult for meg som bruker størrelsen over henne (men jeg er 10 cm høyere også da). Også fikk jeg vite at en annen venninne av meg har fått MS. Hun fikk vite det for et år siden men fortalte meg det i går kveld. Da ble jeg enda mer lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. juli 2004 #32 Del Skrevet 23. juli 2004 Født samme år vi da. :-) Skal ikke være så lett det der med gutter, dating osv. Lurer på hva han tenker egentlig. Unødvendig kommentar av venninna di! Kunne spart seg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juli 2004 #33 Del Skrevet 23. juli 2004 Merkelig oppførsel på fyrene våre, da. :-? De fortjener et spark bak! Venninner som klager over hvor feite de er slipper jeg heldigvis. Men ofte sitter det i hodet til de som klager. Selv om du bruker en større størrelse enn henne, betyr ikke det atomatisk at hun synes du er feit. Hun tenkte seg vel bare ikke om. Det er mange tynne mennesker som klager over at de er feite, men som ikke synes at andre med samme kroppsbyggning som veier mer enn dem, er feite. Fordi en har et forvrengt, mentalt speilbilde av seg selv, og oppfatter seg selv som feit. Så venninna di mente sikkert ikke å være slem, men korttenkt var hun jo. Ikke noe hyggelig å høre om venninne som har fått MS, nei. En vil jo alle vennene sine godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #34 Del Skrevet 23. juli 2004 Det som er morsomt med den venninnen er at før var hun superslank, brukte størrelse xs i alt omtrent, og da klaget hun daglig over hvor feit hun var. Vi kunne sitte ved siden av hverandre på stranda i bikini, og hun satt og pekte på de tynne lårene sine og sa "æsj, jeg har så mye fett der". Jeg følte meg som den flodhesten. Men de siste tre årene har hun lagt endel på seg, og er ikke xs lengre men m/l, og nå nevner hun det ikke så ofte akkurat, ikke hørt noe før den kommentaren i går. Men jeg er glad i henne alikevel. Det var litt trist med henne som har fått ms. Hun er ikke den nærmeste venninnen min men jeg har tenkt på det hele dagen. Jeg har ikke helt begrep på hvor alvårlig det er , vet ikke om alle blir grønnsaker eller om noen er bra hele livet, så jeg blir vel litt mer deppa om jeg får klarhet i det, og hva slags gruppe hun faller inn under. Og her klager jeg over litt for mye fett rundt magen også er hun alvårlig syk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. juli 2004 #35 Del Skrevet 23. juli 2004 Gratulere med dagbok! Har vært på ferie, så jeg så den ikke før nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #36 Del Skrevet 23. juli 2004 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 23. juli 2004 #37 Del Skrevet 23. juli 2004 Ringer du han da ? For det er jo begge som kan og bør ringe vel ? Du ogsåkan jo innvitere han med ut. Kan være at han rett og slett bare er litt treg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 23. juli 2004 Nei jeg har gitt opp å ringe eller sende meldinger. De siste tre ukene har jeg ringt han hver gang utenom en ( da han ringte og inviterte meg ut å spise forrige torsdag), og han har aldri sendt meg melding uten at jeg har sendt han først (og ofte svarer han ikke en gang). Slaget er tapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. juli 2004 #39 Del Skrevet 23. juli 2004 Slaget er tapt Det er slett ikke sikkert. Ja, det er merkelig, men når det gjelder den type gutter, så liker de å "erobre", liksom. (håper ikke jeg plasserer gutten din i feil kategori nå...) Og når jenta har kommet på kroken, trekker de seg unna. Noen bevisst og noen ubevisst (fordi de får litt "noya"....) Hvis derimot jenta blir litt mer laidback, osv, kanskje begynner å date andre, ja, da kryper han pluttselig fram fra kjelleren igjen. (selv om det da har ofte toget gått for hans del) Slik har det i alle fall vært med et par fyrer jeg har vært borti, og for noen venninner, i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #40 Del Skrevet 23. juli 2004 Ja det er litt komisk med de gutta. Hun ene jeg bor sammen med har holdt på med en sånn fyr siden romjulen, og han driver fortsatt og snører henne inn hver gang hun er over ham. Men jeg vet jo ikke om P er sånn eller om han virkelig trenger å være litt for seg selv. Så jeg får ikke dømme han riktig enda. Sukk, det er tøft å være forelska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå