Gå til innhold

"mammaen din er en dårlig mor"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Seajewel

Melka har kommet for fullt nå . Dette var noe han sa 1dag etter at hun kom til verden....da hadde jeg bare råmelk, og det ble ikke nok for jenta vår

Anonymous poster hash: 93bc3...955

Tar jo gjerne et par dager før man er i gang. Tåpelig av han å snakke om og kommentere ting han ikke har peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gledelig å høre at melka har kommet i gang så kan mannen din svelge det han har sagt til deg. Så klart det var sårende, og jeg vet at du er stolt av deg selv å ha klart å føde et barn og nå har melka kommet for fullt. Det er faktisk ikke alt du trenger å dele med mannen din når du vet at han er en sånn type. Han har sikkert fått det overbeskyttende delen av jentene/ mora hans i forhold til det med barn. Så på en måte er det en del av han at han oppfører seg sånn. Jeg tror ikke det hjelper å ta han med til helsesøster for å få han til å forstå det grunnleggende med amming. Jeg innbiller meg nok at det har noe med stolthet å gjøre...Det du kanskje kan gjøre er å prate med familiemedlemmene hans mora eller jentene om hvordan det har vært for deg og hvordan det er for din mann om han har sagt noe til dem?

Å slenge ut din frustrasjon her på nettet om ditt problem så kommer også nettrollene å banne seg over at "å nei, dere er utenlandske, det er jo ikke så rart at mannen hennes sa noe sånt noe!".... DU valgte mannen din sant? Så ikke del om disse problemer med andre her er mitt svar. Velg dine samtalepartnere med omhu.

Helt ærlig så er jeg så lei av å se de nettrollene. De må forstå at du er et menneske med følelser også. Og jeg ser deg. Jeg hater dem rett og slett.



Anonymous poster hash: f13f8...68c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...