Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Ja orker ikke å stresse med det her i helgen så får bare slå meg til ro med at jeg er gravid nå og ta digitale på mandag ettermiddag. Prøver å tenke at man blir ikke mer gravid av å teste seg :P er jeg det så er jeg det, inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, La Traviata :)

Heldigvis ikke noe mer brunlig utflod i dag, men vil ikke si det er brun utflod, mer heller vannaktig med uuultrasvak brunt noen steder. Så så lenge det ikke øker eller jeg får smerter eller det blir til friskt blod, så er det vel ikke så farlig. Men litt skummelt er det uansett!

Symptomene vedvarer da i det minste. Mulig det er i det tidligste laget, men har helt siden morges i dag kjent på kvalmen. Og det ble så ille rett før jeg skulle spise at jeg trodde jeg skulle spy. Men ville ikke, så kastet i meg en bit av brødskiva i håp om at det bli bedre og det ble det, men kvalmen forsvant ikke. Føler meg uggen enda. Ble også svimmel i stad, ubehagelig. Men samtidig føltes det bra, for da roer jeg meg ned litt også og tenker at det er en grunn til disse symptomene :)

Tok en ebay test i dag morges også og streken kom etter noen sekunder! Så fort har den ikke kommet før, så det er vel også positivt! Viktig å være litt positiv i disse nervepirrende dagene...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den brunlige utfloden skal du ikke bektmre deg for, det er helt normalt. Jeg hadde det også en dag og freaket ut:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo.

Hadde visst en cbplus lengst inn i skapet blant de andre testene :P Godt gjemt bak canesten kremen! Så da måtte jeg bare svi av den så fort det hadde gått nesten fire timer.

Streken kom med en gang, men om den er sterk nok er jeg litt usikker på. Har ikke turt å ta billigstrimmelen i dag, så tar den i morra. Håper for guds skyld den er litt sterkere enn gårsdagens test, ellers blir det en lang helg med grubling og nerver. Selv om jeg prøver så godt jeg kan å ikke tenke så mye på det, men det er jo helt umulig! Vil jo bare at dette skal gå veien!

2je6ats.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er absolutt sterk nok! :) min første pluss strek var nok på styrke med det der og da var jeg 14 dpo:)

Sammenlignet med streken jeg fikk 9 dpo? er den sterk nok da? Er liksom det jeg legger vekt på. Ellers er det jo et tja..ganske fint kryss... hehe ;)

Off merker jeg er livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Må nesten se en film eller to i kveld og ... bare få meg på andre tanker! Selv om det nesten er umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenlignet med streken jeg fikk 9 dpo? er den sterk nok da? Er liksom det jeg legger vekt på. Ellers er det jo et tja..ganske fint kryss... hehe ;)

Off merker jeg er livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Må nesten se en film eller to i kveld og ... bare få meg på andre tanker! Selv om det nesten er umulig.

Jeg tror ikke du skal henge deg så veldig opp i det:) hadde du testet 9 dpo og så 14 dpo ville du sett en klar forandring. Men med tester så nære hverandre så er det ikke sikkert man vil det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal henge deg så veldig opp i det:) hadde du testet 9 dpo og så 14 dpo ville du sett en klar forandring. Men med tester så nære hverandre så er det ikke sikkert man vil det.. :)

Det er sant det du sier, og jeg vet det egentlig selv. Bare sååå lett å henge seg opp i det! Men takk for at du tar deg tid til å svare! hjelper å høre fra andre... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER gravid! :P

Haha vet da deeet! Men er jeg gravid med en spire som har tenkt å bli i ni mnd? Hehe ;)

Nei skal slutte med hysteriet mitt nå og kose meg med hjemmelaget pizza og film :D

god helg alle sammen!

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår tankene dine, og som jeg sa i en annen dagbok så er det rart hvor mye enklere det er å være rasjonell når det gjelder andre enn oss selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet og en gang før den satt. Og var nok en testetøs da jeg ble gravid på nytt, og måtte ta hcg prøve på legekontoret fordi cbd testen ikke viste 2-3 når den burde(ifølge meg). Men hcg'en var jo drithøy, så de testene stressa meg bare! Så mitt råd er ikke test så mye mer! Du ER gravid nå, og testene vil ikke fortelle deg om du mister. Så nyt følelsen, og sannsynligvis er du gravid i ni mnd, for det er størst sjanse for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet og en gang før den satt. Og var nok en testetøs da jeg ble gravid på nytt, og måtte ta hcg prøve på legekontoret fordi cbd testen ikke viste 2-3 når den burde(ifølge meg). Men hcg'en var jo drithøy, så de testene stressa meg bare! Så mitt råd er ikke test så mye mer! Du ER gravid nå, og testene vil ikke fortelle deg om du mister. Så nyt følelsen, og sannsynligvis er du gravid i ni mnd, for det er størst sjanse for det! :)

Sånne innlegg som dette hjelper og roer meg litt ned... og som du sier, at du ikke fikk 2-3 som du forventet, det er det jeg er livredd for på mandag. Tenk hvis jeg bare får 1-2? Det er ihvertfall bedre enn "ikke gravid" men likevel... kommer nok til å be om hcg måling hos legen jeg også, spesielt hvis digitale viser 1-2 uker på mandag.

Skal prøve å la vær å teste noe mer fram til mandag. Har èn billigstrimmel igjen, og det er egentlig den jeg er veldig utålmodig med å ta, men får se om jeg klarer å la vær å ta den i morra eller om jeg faller for fristelsen... :P

Men tusen takk for svaret ditt :) Håper jeg er like heldig som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne innlegg som dette hjelper og roer meg litt ned... og som du sier, at du ikke fikk 2-3 som du forventet, det er det jeg er livredd for på mandag. Tenk hvis jeg bare får 1-2? Det er ihvertfall bedre enn "ikke gravid" men likevel... kommer nok til å be om hcg måling hos legen jeg også, spesielt hvis digitale viser 1-2 uker på mandag.

Skal prøve å la vær å teste noe mer fram til mandag. Har èn billigstrimmel igjen, og det er egentlig den jeg er veldig utålmodig med å ta, men får se om jeg klarer å la vær å ta den i morra eller om jeg faller for fristelsen... :P

Men tusen takk for svaret ditt :) Håper jeg er like heldig som deg!

Kan bare virkelig relatere meg til hvordan du har det. Som sikkert mange andre! Det er jo noe vi drømmer sånn om, og når det først skjer så vil vil jo av hele vårt hjerte at det skal gå bra! Skulle forøvrig kun vært mulig og kjøpe en test. Var den positiv så gikk det rett og slett ikke an og teste mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bare virkelig relatere meg til hvordan du har det. Som sikkert mange andre! Det er jo noe vi drømmer sånn om, og når det først skjer så vil vil jo av hele vårt hjerte at det skal gå bra! Skulle forøvrig kun vært mulig og kjøpe en test. Var den positiv så gikk det rett og slett ikke an og teste mer!

Godt det finnes forumer som dette, så man kan snakke med andre som deler samme erfaring og sånt!

Jaa, det tror jeg hadde gjort det litt enklere å bare akseptere at man ER gravid og at det størst sannsynlig vil gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Leste et par dager tilbake, og skulle til å gratulere deg før jeg leste igjen :P Prøv å puste rolig, jeg hadde aldri klart å vente til over helga med å teste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Leste et par dager tilbake, og skulle til å gratulere deg før jeg leste igjen :P Prøv å puste rolig, jeg hadde aldri klart å vente til over helga med å teste ;)

Hehe, jeg tørr å si takk da! :sjarmor: Har testa masse jeg... bare ikke digital! Så den klarer jeg å vente med til mandag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tørr å si takk da! :sjarmor: Har testa masse jeg... bare ikke digital! Så den klarer jeg å vente med til mandag.

Da er du gravid, vettu :) Kan egentlig bare ønske lykke til og krysse fingre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...