Gjest Snuttepi Skrevet 19. november 2014 #221 Del Skrevet 19. november 2014 Du er jo tidlig ute da, så det er sikkert derfor de er svake! Jeg tror du er gravid jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #222 Del Skrevet 19. november 2014 Wææ Nautikas tester var fantastiske!! haha Streken kom opp etter TRE minutter og det er en svak rosa strek Testa også med de fra Saraby og de er myyye svakere! Skyggestreker sånn som i dag morges. Så stor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 19. november 2014 #223 Del Skrevet 19. november 2014 Hvor er de gode testene kjøpt fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. november 2014 #224 Del Skrevet 19. november 2014 Jaa så bra! Gratulerer! Tipper Saraby sine er fra Ebay og Nautika sine fra billigtester.no Stemmer med min erfaring i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #225 Del Skrevet 19. november 2014 Jubler fortsatt ikke helt, ikm på mandag, så nå er målet å komme forbi den dagen uten at tanta dukker opp Men det var fint å se en svak rosa strek istedenfor skygge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. november 2014 #226 Del Skrevet 19. november 2014 See! Det var det jeg sa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. november 2014 #227 Del Skrevet 19. november 2014 See! Det var det jeg sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #228 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Hvor er de gode testene kjøpt fra? Fra billige-tester.no tror jeg! Spør Nautika Jaa så bra! Gratulerer! Tipper Saraby sine er fra Ebay og Nautika sine fra billigtester.no Stemmer med min erfaring i alle fall. Tørr jeg si takk? Mm, er nok det. Endret 19. november 2014 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. november 2014 #229 Del Skrevet 19. november 2014 Fra billige-tester.no tror jeg! Spør Nautika Tørr jeg si takk? Mm, er nok det. Den der er sterkere enn en typsik "kjemisk-test" synes nå jeg i alle fall, så jeg ville tenkt at jeg var gravid! Men skjønner du ikke føler deg trygg på det før neste uke. Det gjorde ikke jeg heller da jeg var på samme tidspunkt som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 19. november 2014 #230 Del Skrevet 19. november 2014 Dette går veien!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #231 Del Skrevet 19. november 2014 Her ser man alle fire jeg dyppet i stad, i samme urin. En forskjell på ebay og billigstrimmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. november 2014 #232 Del Skrevet 19. november 2014 Jippi! De er kjøpt på billigetester ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #233 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Jeg er sikkert helt hysterisk nå, men kan jeg drikke cola zero? èn boks cola zero. Har såå lyst på en nå, etter en laaang dag. Edit: Føler meg litt dum nå Endret 19. november 2014 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 19. november 2014 #234 Del Skrevet 19. november 2014 Klart du kan det Skyblue. GRATULERER så masse!!!! Jeg drister meg til å si det etter å ha fått sett 4 positive tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. november 2014 #235 Del Skrevet 19. november 2014 Drikk og kos deg med cola zero du! Ikkenoe farlig å du ER gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #236 Del Skrevet 19. november 2014 Klart du kan det Skyblue. GRATULERER så masse!!!! Jeg drister meg til å si det etter å ha fått sett 4 positive tester Tusen takk! Er ihvertfall gravid i dag! Hehe... så får vi se i dagene framover, men håper virkelig den sitter heeele veien denne gangen! Drikk og kos deg med cola zero du! Ikkenoe farlig å du ER gravid! Så bra, var digg med en kaald cola zero! Er vel det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. november 2014 #237 Del Skrevet 19. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 19. november 2014 #238 Del Skrevet 19. november 2014 Du er helt klart gravid! Gratulerer så masse Denne gangen skal den sitte heelt til juli? August? :gravid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #239 Del Skrevet 19. november 2014 Du er helt klart gravid! Gratulerer så masse Denne gangen skal den sitte heelt til juli? August? :gravid: Tusen takk! hm helt i starten av august tenker jeg så blir slutten av juli-august ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 19. november 2014 #240 Del Skrevet 19. november 2014 Hurra for augustbarn :D gratulere så masse Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå