Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Det er mange som opplever blødninger tidlig i graviditeten, så det trenger ikke være begynnende SA. Krysser fingrene for deg. :klemmer:

Vanskelig for å tro at dette er uskyldig blødning. Altså jeg prøver så godt jeg kan å holde meg positiv, men det ville vært å lyve for meg selv. Det hjelper ikke. Jeg prøver å ikke stresse, men jeg er forberedt på at det ikke går denne gangen heller.

Sender deg gode tanker! Litt blod trenger ikke å ha noe å si. Murringer hadde jeg hele første trimester. :klem:

Takk for det. Joa, vi får se :)

Beklager hvis jeg er veldig negativ nå og sånt, men jeg syns heller det er bedre enn å tro at det kommer til å gå bra. Skuffelsen blir noe mindre når jeg allerede er innstilt på at det ikke vil gå bra denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Det er en beskyttelsesstrategi å tenke det verste, da kan det bare bli bedre :hjerte: Krysser fingrene for deg, håper det bare var en liten rift pga skjøre slimhinner :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns menssmertene blir sterkere og sterkere. Men samt fføltes det litt annerledes.. jeg blør bare når jeg er på do. Nå er det ca to timer siden og ikke kommet mer enda. Men det tar vel litt tid.

Det som er litt rart er at sist gang så fikk jeg ingen varsel. Jeg bare plutselig fossblødde over hele buksa...

Men spontanabort starter vel kanskje litt forskjellig?

Hvis det viser seg å gå galt igjen så kan jeg vel kreve undersøkelse og hjelp nå? Sjekke for lav progresteron for eksempel. Skal ringe legen igjen og kreve time tidligere. Bare sånn for å registrere en ny SA og snakke om hva jeg kan og bør gjøre neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns menssmertene blir sterkere og sterkere. Men samt fføltes det litt annerledes.. jeg blør bare når jeg er på do. Nå er det ca to timer siden og ikke kommet mer enda. Men det tar vel litt tid.

Det som er litt rart er at sist gang så fikk jeg ingen varsel. Jeg bare plutselig fossblødde over hele buksa...

Men spontanabort starter vel kanskje litt forskjellig?

Hvis det viser seg å gå galt igjen så kan jeg vel kreve undersøkelse og hjelp nå? Sjekke for lav progresteron for eksempel. Skal ringe legen igjen og kreve time tidligere. Bare sånn for å registrere en ny SA og snakke om hva jeg kan og bør gjøre neste gang.

Ordentlig utredning får man nok ikke før etter 3 spontanaborter, men kan godt være de kan ta blodprøve og se om de ser noe der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg har lest at noen har fått resept på blodfortynnende og progesteron uten å ha gått igjennom full utredning. Men jeg vet ikke om det var etter 2 eller 3 aborter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det viser seg å gå galt denne gangen også burde dere iallefall sende mannen for å ta en særprøve :) er ikke gitt at det er du som er "problemet", mannen kan ha deformerte sædceller som klarer å befrukte deg, men som kroppen din kvitter seg med nettopp fordi noe var feil. Det er jo lettere å finne og ordne opp i om det er hos mannen det ligger, så det ville jeg nok gjort først før du krever og evt. Betaler for utredning med engang :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der blør jeg! Så da ble det ikke no augustspire heller. Jeg er ikke overrasket, har jo hatt en dårlig magefølelse i noen dager nå. Dritt er det uansett. Lurer på når det skal bli min tur :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det viser seg å gå galt denne gangen også burde dere iallefall sende mannen for å ta en særprøve :) er ikke gitt at det er du som er "problemet", mannen kan ha deformerte sædceller som klarer å befrukte deg, men som kroppen din kvitter seg med nettopp fordi noe var feil. Det er jo lettere å finne og ordne opp i om det er hos mannen det ligger, så det ville jeg nok gjort først før du krever og evt. Betaler for utredning med engang :klem:

Åssen ordner man opp i deformerte sædceller da? Hvis du vet det? :) greit å vite litt

EDIT: Litt rar setning..

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :( Kan ikke forestille meg hvordan du har det, engang! :(

Håper du får time hos legen så fort som mulig. Er det ingen sjangs for at det er "ufarlig" i det hele tatt nå? Altså skjøre slimhinner eller noe? :/

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Skyblue :klemmer: Håper du får komme inn til legen og tatt en skikkelig prat om det som skjer fremover :troest:

Tror de plukker ut de normale sædcellene, gjør de ikke? Blir kanskje inseminasjon eller prøverør i så fall da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Skyblue :klemmer: Håper du får komme inn til legen og tatt en skikkelig prat om det som skjer fremover :troest:

Tror de plukker ut de normale sædcellene, gjør de ikke? Blir kanskje inseminasjon eller prøverør i så fall da...

Hæh... da håper jeg det heller er meg det er noe feil med... at jeg bare trenger litt støtte i livmora etc. Prøverør osv er ikke noe jeg vil tenke på engang :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei! :( Kan ikke forestille meg hvordan du har det, engang! :(

Håper du får time hos legen så fort som mulig. Er det ingen sjangs for at det er "ufarlig" i det hele tatt nå? Altså skjøre slimhinner eller noe? :/

:klem:

Det føltes ikke sånn. Har menssmerter og det ser foreløpig ut som en vanlig mens.

Jeg er egentlig bare glad for at det skjedde NÅ... og til og med tidligere enn sist gang. Men samt veldig skuffet da. Føltes som dette kommer til å bli en laaang prosess for oss :( Fem måneder er gått allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei!!! :( Er så lei for det skyblue. Dette var skikkelig trist. Håper at mannen er der og støtter deg nå.

Sender deg en stor klem :kose: Og så håper jeg selvsagt enda på det beste!! Har du tenkt å gå til privat UL slik at du får visshet i hva som faktisk skjer? Det var til enorm støtte for meg. Jeg orket ikke å gå gjennom det offentlige og vente i lange tider på hva som egentlig hadde skjedd, Eller du er kanskje sikker allerede?

Årh, så utgjort!!! Det var jo din tur til å få en liten babis nå! :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med ebay testen nå, med nesten ikke no urin og ganske utvannet og den er sterkere enn de andre testene jeg har tatt.

Får ta en ny i kveld og i morra også for å se hvor fort det går nedover igjen. Blør så mye at jeg må ha på bind. Trist å måtte fortelle det til mannen men han er så god å ha. Like positiv som vanlig og sier at vi får det til og gjør det som mås til.

Legekontoret er stengt nå. Må vi vente til i morra med å ringe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei og nei!!! :( Er så lei for det skyblue. Dette var skikkelig trist. Håper at mannen er der og støtter deg nå.

Sender deg en stor klem :kose: Og så håper jeg selvsagt enda på det beste!! Har du tenkt å gå til privat UL slik at du får visshet i hva som faktisk skjer? Det var til enorm støtte for meg. Jeg orket ikke å gå gjennom det offentlige og vente i lange tider på hva som egentlig hadde skjedd, Eller du er kanskje sikker allerede?

Årh, så utgjort!!! Det var jo din tur til å få en liten babis nå! :frown:

Jeg er ganske sikker på at det har gått galt ja. Så håper legen kan få til en time til meg i morra eller noe så jeg kan få vite hva jeg må gjøre framover. Om jeg kan prøve igjen med en gang og om jeg kan få en undersøkelse eller ja.. alt det der.

Ble ikke min tur denne gangen heller nei :( men en vakker dag og snart håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med ebay testen nå, med nesten ikke no urin og ganske utvannet og den er sterkere enn de andre testene jeg har tatt.

Får ta en ny i kveld og i morra også for å se hvor fort det går nedover igjen. Blør så mye at jeg må ha på bind. Trist å måtte fortelle det til mannen men han er så god å ha. Like positiv som vanlig og sier at vi får det til og gjør det som mås til.

Legekontoret er stengt nå. Må vi vente til i morra med å ringe da?

Positivt med sterk test da!

Fastlegen sa til meg at jeg bare kunne ringe gynekologisk på sykehuset på kveldstid. Du kan jo eventuelt forsøke enten det eller legevakten? Legevakten kan ikke gjøre så mye annet enn å snakke med deg da, så kanskje det ikke er vits?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt med sterk test da!

Fastlegen sa til meg at jeg bare kunne ringe gynekologisk på sykehuset på kveldstid. Du kan jo eventuelt forsøke enten det eller legevakten? Legevakten kan ikke gjøre så mye annet enn å snakke med deg da, så kanskje det ikke er vits?!

Den var ikke sterk. Bare litt sterkere enn de forrige. Sist jeg testet med ebay test var på mandag.

Får bare ringe i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen ordner man opp i deformerte sædceller da? Hvis du vet det? :) greit å vite litt

EDIT: Litt rar setning..

Jeg aner egentlig ikke, har bare lest kjapt om det. Noe mer enn det har jeg ikke satt meg inn i. Men det er jo mulig å gjøre små endringer i kosthold etc. en periode og se om det har noe å si vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...