Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Så bra hun tok deg såpass på alvor og at det skjer noe nå! :) er vel kanskje muskelknuter hun tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, høres ut som en grei gynekolog! Skulle ønske jeg fikk Cricone også, skal spørre etter det neste gang. Tenker det blir klaff snart da :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempebra! Gikk ut derfra med en god følelse og ser mer lyst på det nå :) blir litt godt å ta en liten pause nå i jula, men samtidig kan jeg nesten ikke vente til neste mens og fortsette å prøve! blir en fin start på det nye året :) Håper jeg.

Jeg nevnte livmor infeksjon til henne, så kanskje det var det hun sjekket? Uansett så sa hun at det virka fint der inne så det er jo bra.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, høres ut som en grei gynekolog! Skulle ønske jeg fikk Cricone også, skal spørre etter det neste gang. Tenker det blir klaff snart da :tommelsmil:

Ja bare si at du mistenker progesteron mangel så får du det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil hjelpe meg litt her? :P Leser litt forskjellige steder at man bare kan ta bruk i crinone rett etter SA, at man ikke trenger å vente på en mens. Så... da lurer jeg jo litt på hvorfor legen min sa at jeg burde vente?

Så da tenker jeg sånn: Hvis blodprøvene viser at alt er fint, så kan jeg kjøre på med crinone hvis jeg får positiv test rundt ikm. Men hvis det viser mangel på prog, så får jeg bare vente til neste mens, da det er best at jeg begynner med crinone fra og med etter el og ikke bare når jeg får pos test.

Tenker jeg riktig? :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil hjelpe meg litt her? :P Leser litt forskjellige steder at man bare kan ta bruk i crinone rett etter SA, at man ikke trenger å vente på en mens. Så... da lurer jeg jo litt på hvorfor legen min sa at jeg burde vente?

Så da tenker jeg sånn: Hvis blodprøvene viser at alt er fint, så kan jeg kjøre på med crinone hvis jeg får positiv test rundt ikm. Men hvis det viser mangel på prog, så får jeg bare vente til neste mens, da det er best at jeg begynner med crinone fra og med etter el og ikke bare når jeg får pos test.

Tenker jeg riktig? :smoke:

Lag en tråd på prøverforumet? Der er det mange som har prøvd lenge. Eventuelt på babyverden hvor det også er mange langtidsprøvere. De har ofte mye erfaring med sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag en tråd på prøverforumet? Der er det mange som har prøvd lenge. Eventuelt på babyverden hvor det også er mange langtidsprøvere. De har ofte mye erfaring med sånt. :)

Får hjelp på babyverden nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere eltest i dag enn i går og kjent litt mensmurringer/stikkinger i eggstokkene i dag, så våger å tro at jeg vil få en positiv eltest i morra eller på fredag. Hadde vært perfekt :) Da blir det ingen prøvepause og crinone på tirsdag etter at blodprøven er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du ble tatt på alvor :jepp: Og bra at du fikk både resept på crinone og henvisning til gynekolog :)

Og et lite jippi for ludo og gode el-tester :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeida. Svakere test i dag :P så får bare se an litt til. Men luktesansen i dag derimot... har ikke vært borti makan! Jeg brekker meg for enhver ekkel lukt som mannen engang ikke merker noe til. Og så klarer jeg til og med å finne hvor den vonde lukta kommer fra!! Gulvteppet... Haha. Æsj. Mannen er ute og ordner noe, men når han kommer inn igjen må jeg spørre han om vi kan kaste ut gulvteppet.. prøvde å vaske det men lukta sitter skikkelig igjen. Det lukter hundedritt. Må være minste bikkja som har dratt ræva si rundt der ass.. yuk. Så her er det forsterket luktesans på gang! Så det flyr jo hormoner rundt her. Også hatt vondt i bekkenet og ryggen i dag pluss litt små kramper så det må være el som har tenkt å dukke opp snart.

Blah sitter her tre meter unna gulvteppet og dør litt innvendig her o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, når det kommer til dette med luktesans, så har nesa mi bestemt seg for at når gubben er litt svett, så oppfatter vi den lukta som lukta av en ekkel pølsegrateng/pølsegryte av noe slag... :dry: Lukter så ekkelt *blæh*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen trøst, når det kommer til dette med luktesans, så har nesa mi bestemt seg for at når gubben er litt svett, så oppfatter vi den lukta som lukta av en ekkel pølsegrateng/pølsegryte av noe slag... :dry: Lukter så ekkelt *blæh*!

Liker du ikke hjemmelaget pølse- og makaronigrateng? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda :P Men dette lukter ikke GOD pølsegrateng engang :fnise: Det lukter sur, gammel pølsegrateng :fnise: Og nei, han har ikke luktet sånn før :P Jeg syns forøvrig at tåfis lukter lakris :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda :P Men dette lukter ikke GOD pølsegrateng engang :fnise: Det lukter sur, gammel pølsegrateng :fnise: Og nei, han har ikke luktet sånn før :P Jeg syns forøvrig at tåfis lukter lakris :fnise:

Haha :fnise:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hjalp å ta ut gulvteppet og vaske stuegulvet! Men nå syns jeg det lukter i gangen.. vaska hele gulvet i leil her om dagen så skjønner ikke helt. -.- men jaja.. Nytt gulvteppe må vi kjøpe ihvertfall.

Kjøpt ferdig nesten alle julegaver også ;) mangler bare mamma, pappa og tante igjen.

Mamma får muffinsform (hun ønsket seg det) og Monter granitt (sånn som man knuser nøtter og sånt u know). Pappa får litt div spesial øl fra vinmonopolet med no ølkjøtt eller noe oppi en gavepose eller kurv :P og tante får litt sminke og kroppsprodukter (hun ønska seg det)

Fikk også kjøpt nye rød gardiner i dag og en stor hvit stjerne til å henge ved vinduet. Så nå er det ekstra julestemning her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også en så søt drøm i natt. Jeg og lille baby gutten min som jeg husker het Edward var på julegave shopping i London! Han lå i en svart baby vogn. Men shoppingen gikk ikke så effektivt fordi lille Edward bæsja i bleia si hele tiden! Måtte gå langt hver gang for å komme til en garderobe der for å kunne skifte på han. Haha. Men akk jeg var så stolt der jeg gikk rundt og trilte husker jeg. Møtte så på en gammel barndomsvenninne som jeg ikke har sett siden videregående og hun syns Edward ikke lignet på meg i det hele tatt! Så sa jeg at han var helt lik faren sin. Blondt hår og store blå øyne.

Våknet opp med en varm følelse over meg og ble plutselig så babysjuk igjen ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet hjem fra en jentekveld og har kjent svake menssmerter i hele kveld. Tok en eltest når jeg kom hjem men fortsatt ikke positiv. Er på cd 18 i dag.. så begynner å lure litt. Enten hadde jeg faktisk el den dagen jeg hadde masse el slim og det er nå 6 dager siden eller så har jeg det snart. Men tenk hvis jeg ikke får positiv el test før blodprøven på tirsdag? Vil de kunne se at jeg har hatt el for eksempel? Og får jeg svar på det? Jeg har bestilt flere g tester fra billige-tester.no så de er vel her i morra eller på mandag. Får ta en g test også. I tilfelle jeg hadde el tidligere og det kan være en sjanse for en ny graviditet. Redd for å ikke få tatt crinone før det er for sent liksom.. store og tunge bryster i dag også. Hadde det ikke i går såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...