Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Oj... i dag kom det en svak skyggestrek i løpet av 10 min og den er sterkere enn for to dager siden. Enda ikke helt tørr så venter litt til. Vet ikke om den har farge i seg da, så får se.. forventa negativ/såtryd skyggestrek, men dette er noe annet tror jeg. Spesielt siden den kom så fort. er litt småsjokka her. Håper ikke det er bare jeg som innbiller meg :P redd for at det er "gammel" strek også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Streken synes til og med på bilde! Oh lord. Men hvordan skal jeg vite om streken er faktisk betyr positiv elle om det bare er en gammel en? Men så er den sterkere da. Jeg er redd for at det er for sent å ta Crinone hvis jeg venter for lenge.. Blah :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere også noe?

La til en eltest for å hjelpe dere å se skyggestreken på gtesten :P Jeg syns til og med den er bittelitt rosa i virkeligheten. Nå ble det plutselig veldig spennende syns jeg... men skummelt også, for jeg bør vel ikke ta crinone før jeg er SIKKER på at dette er ny hcg!

66b3w9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strek! Regner med du kommer til å teste igjen i morgen for å se utviklingen? Vanskelig å vite om det er nytt eller gammelt, og jeg aner virkelig ikke hva som skjer dersom man tar crinone før eventuell EL... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Ser jo absolutt streken da! Men du, testet du ikke en stund etter spontanaborten? Da var det en helt negativ? Så må jo være en ny strek? Hvis dere hoppa i høyet rundt el så kan du jo gjerne være gravid? Jeg ble gravid fort etter sa! Angående crinone ville jeg hørt med lege slik at det blir riktig. :) så spennende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strek og jeg ser ROSA strek! Jeg ville ringt legen asap og sagt at du allerede har streker på g-test og spørre om du skal begynne eller ikke :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart skal jeg teste mer for å se om den blir sterkere! Tror jeg tar en allerede i kveld jeg og så en i morra tidlig. Håper det kan gi meg et klarere svar!

Ja den var blenda noen dager etter at blødningene ga seg, og så skimtet jeg skygge hvis jeg vendte og vridde på testen for to dager siden. Men i dag ser jeg den uten å holde på den engang.. ser den på god avstand også. Veeeldig svak dog, men det er tydelig en svaaak rosa skyggestrek der.

Men er ikke den litt for svak enda til at jeg kan kalle den positiv?? Liksom, hva skal jeg si til legen da.. "joda det er strek der, men den er ikke sånn klar rosa, heller mer skyggeaktig rosa" :P Blir jo litt uklart forklaring...

Er litt vanskelig å tro på at jeg er gravid på nytt da jeg aldri fikk positiv eltest :P Men så er det jo ikke alltid man rekker å få positiv før man har hatt el da.

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke for svak til å tolkes positiv. Selvom den er veldig svak så er den der og det er farge, så den ER positiv :Nikke: Så forklar det for dem så hjelper de deg vettu :biggrin:

Til legen sier du at du nå har fått strek på testen din, som er veldig svak, men sterk nok til at du ser den og at den ikke var der tidligere ;)

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Ser jo absolutt streken da! Men du, testet du ikke en stund etter spontanaborten? Da var det en helt negativ? Så må jo være en ny strek? Hvis dere hoppa i høyet rundt el så kan du jo gjerne være gravid? Jeg ble gravid fort etter sa! Angående crinone ville jeg hørt med lege slik at det blir riktig. :) så spennende da!

Er rimelig sikker på at vi hoppa rundt el! Har spilt ludo hver andre-tredje dag i tre uker nå. Så er absolutt innafor :P

Og utifra testen antar jeg at jeg er 8-10 dpo? Så da hadde jeg kanskje el rundt den 12.12 eller noe, som betyr at jeg er 8 dpo i dag. Men er ikke sikker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke for svak til å tolkes positiv. Selvom den er veldig svak så er den der og det er farge, så den ER positiv :Nikke: Så forklar det for dem så hjelper de deg vettu :biggrin:

Wæææ!! Ser du så godt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ!! Ser du så godt? :P

Ja, så den med en gang! Husk at jeg har tydet maaange tester igjennom mine egne pp'er :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så den med en gang! Husk at jeg har tydet maaange tester igjennom mine egne pp'er :fnise:

Oooffff ja.. klarer nesten ikke å sitte i ro her :P Er så mye blanda følelser nå! Klarer liksom ikke helt å tro på at den faktisk er positiv.... hvis den er det da :sjokkert::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooffff ja.. klarer nesten ikke å sitte i ro her :P Er så mye blanda følelser nå! Klarer liksom ikke helt å tro på at den faktisk er positiv.... hvis den er det da :sjokkert::plystre:

Ring legen asap!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en digital. Og tolke de testene blir fort mer forvirrende enn gøy!

Digital blir nok negativ siden streken er såppas svak. Jeg har nok ikke mer hcg enn 10-15 hvis jeg er gravid igjen. Og dessuten har jeg bare en digital her og jeg er lutlei av å se 1-2 uker :P Jeg vil se 2-3 jeg! Så planen var å ikke bruke digital før jeg er over uke 5 denne gangen. Men jeg tenkte å kjøpe cbplus da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det kanskje lurt å ta kontakt med legen i dag? Det er jo helg i morgen... :)

Ja, skal det snart :) Kan spørre om de har fått tilbake resultatene fra blodprøven i samme slengen tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...