Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Det blir jo en milepæl også da! Jeg kom jo ikke lenger enn til 4+6 sist gang, og det er nå på søndag. På torsdag neste uke er jeg 5+3. Kommer jeg dit uten blødninger osv har jeg kanskje litt mer håp og ro inni meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuttepi

Ikke tolk din egen HCG!! Jeg har fortalt før at jeg hadde lav HCG, og ikke tilfredsstillende stigning, men resultatet går nå i første klasse. De sendte meg til abort jo, men det var et bankende hjerte der inne allikevel. Alt gikk flott. For Guds skyld ikke begynn med tabeller og slikt. Det gjør vondt verre.

Ikke bli sint, det er godt ment, men nå styrer du i overkant her... Det er ikke bra for deg eller den lille. Du er nødt til å slappe av, jeg får vondt av deg slik du holder på! Drit i HCG, men ring en gynekolog og få time. Spør fastlegen om henvisning fordi du er urolig og har mistet før. Tidlig ul vil hjelpe deg mye bedre! Jeg har mistet, jeg vet hvordan du har det, men du må ikke stresse sånn....

:klem: :klem: :klem: Det går bra vettu!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tolk din egen HCG!! Jeg har fortalt før at jeg hadde lav HCG, og ikke tilfredsstillende stigning, men resultatet går nå i første klasse. De sendte meg til abort jo, men det var et bankende hjerte der inne allikevel. Alt gikk flott. For Guds skyld ikke begynn med tabeller og slikt. Det gjør vondt verre.

Ikke bli sint, det er godt ment, men nå styrer du i overkant her... Det er ikke bra for deg eller den lille. Du er nødt til å slappe av, jeg får vondt av deg slik du holder på! Drit i HCG, men ring en gynekolog og få time. Spør fastlegen om henvisning fordi du er urolig og har mistet før. Tidlig ul vil hjelpe deg mye bedre! Jeg har mistet, jeg vet hvordan du har det, men du må ikke stresse sånn....

:klem: :klem: :klem: Det går bra vettu!

Hehe jeg liker å bli snakka til. Det er da jeg tenker "ja får skjerpe meg litt". Jeg har ikke sjekka noen tabeller eller noe enda. Eller jo jeg googla jo litt i stad men så ikke så nøye på det og har ikke tenkt noe mer på det siden.

Jeg har som sagt fått time neste torsdag, så da kan jeg fortelle om uroligheten min og kanskje få henvisning til tidlig ul :)

Tusen takk for preken og støtte!! Trenger nok litt av det om dagen.. :P klem tilbake!!

(Sitter på mobilen så dårlig m smileys her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2 uker i dag. Syns jeg har visst om graviditeten i en evighet, men så har jeg bare visst om det i en uke bare... "bare" 5 dager igjen til jeg er forbi der det gikk galt sist gang. We can do this, little embryo!! :fnise:

Litt lyst til å lage meg en ticker også, men aaaalt er så skummelt :P Melde meg inn i terminklubben, lage ticker, tenke på babynavn... tørr ingen av delene jeg. Men på mandag, hvis alt fortsatt er bra da, så blir det en ticker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir en passende "belønning" for første milepæl det! :) 5 dager går fort det! :) Nå skal jo ikke jeg snakke så høyt som klager over at to dager er lenge akkurat nå, men 5 dager GÅR jo faktisk fort! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en passende "belønning" for første milepæl det! :) 5 dager går fort det! :) Nå skal jo ikke jeg snakke så høyt som klager over at to dager er lenge akkurat nå, men 5 dager GÅR jo faktisk fort! :fnise:

Haha skjønner at du gleder deg altså! 3D ul må jo være så fantastisk! Vil å gjøre det en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha skjønner at du gleder deg altså! 3D ul må jo være så fantastisk! Vil å gjøre det en dag :)

Det er det! OUL er fantastisk det også, men på 3D får man jo se enda mer! :jepp: Vireklig verdt pengene! Spesielt etter et par år, når de 1500 kr ville vært borte for lenge siden uansett, og da sannsynligvis til noe som ikke betyr like mye å ha i ettertid. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror jeg får det. Fastlegen min ba meg komme neste uke for å snakke litt og kanskje ta blodprøver, og hun vet jo at jeg har mistet en gang før og er veldig flink til å vise forståelse for pasientene sine og hjelpe dem så godt hun kan (leste anmeldelser om henne på minfastlege.no eller noe og herremin hatt, det er ikke bare jeg som syns hun er helt fantastisk nei :) ) Så jeg har på følelsen av at hun vil henvise meg til tidlig ul! MEN hvis ikke, så er jeg villig til å betale for det uansett. Å vente helt til 12 med å se den, klarer jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååånei... litt blod på trusa og på papiret :sjokkert: Kjente det bobla litt nedi der i stad men tenkte ikke noe over det. Nettopp vært ute og gått en lang tur i skogen og så ser jeg dette... vi har ikke hatt sex siden den 14.11 heller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååånei... litt blod på trusa og på papiret :sjokkert: Kjente det bobla litt nedi der i stad men tenkte ikke noe over det. Nettopp vært ute og gått en lang tur i skogen og så ser jeg dette... vi har ikke hatt sex siden den 14.11 heller!!!

Ta det med ro :klem:

Skjønner det er ekkelt, men det er ikke bra for deg å stresse deg opp. HVIS det går galt (sier ikke at det gjør det!!) så er det ikke noe du får gjort fra eller til nå, men det er jo også en god og veldig stor mulighet for at dette er en heelt harmløs blødning! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med ro :klem:

Skjønner det er ekkelt, men det er ikke bra for deg å stresse deg opp. HVIS det går galt (sier ikke at det gjør det!!) så er det ikke noe du får gjort fra eller til nå, men det er jo også en god og veldig stor mulighet for at dette er en heelt harmløs blødning! :klem:

Lettere sagt enn gjort. Jeg tenker det verste her nå... vet jeg ikke får gjort noe, men igjen?? hva er galt med meg liksom. Jeg kjenner litt murringer der nede nå. Føltes ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere sagt enn gjort. Jeg tenker det verste her nå... vet jeg ikke får gjort noe, men igjen?? hva er galt med meg liksom. Jeg kjenner litt murringer der nede nå. Føltes ikke bra.

Jeg skjønner det, men hvis du klarer å legge bort de dumme tankene litt så blir det bedre for deg enn å krisemaximere med engang :kose:

Mensenmurringer er jo også veldig vanlig så tidlig. Samme med blod. Jeg krysser fingrene for deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mange som opplever blødninger tidlig i graviditeten, så det trenger ikke være begynnende SA. Krysser fingrene for deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart jeg ikke har no særlig symptomer heller... selv om det er tidlig enda, så syns jeg at brystene burde vært ømme eller at trettheten meldte seg. Men her er det bare murringer og litt ryggsmerter jeg kjenner og har kjent i de siste dagene her. Og litt økt apetitt og store bryster. + økt utflod. Men fleste av de symptomene kan likesågodt være pms symptomer.

Forskjellen fra nå og sist gang er at jeg plutselig fossblødde sist. Det var ikke noen varsel eller noe.. og fikk ikke vondt før noen timer etter at blødningen startet. Men nå har jeg litt murringer (ikke så mye) og verker litt i beina etter å ha gått. Sjekker på do hele tida men ikke kommet noe mer. Men det kommer vel etter hvert... dette kan være starten på en "normal" mensen hvis jeg mister allerede nå.

MÅ man miste 3 ganger for å kunne få hjelp? Altså jeg vet ikke om jeg gidder å prøve å bli gravid igjen og gå gjennom dette igjen. Noe er selvfølgelig ikke helt bra når jeg er så ung og frisk og likevel mister. Kanskje jeg trenger litt progresteron eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg gode tanker! Litt blod trenger ikke å ha noe å si. Murringer hadde jeg hele første trimester. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...