Gå til innhold

Marianne Aulie ammer sin 3 år gamle datter


.lille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som er ekkelt her er at aune sand sitter og forteller hvor kåt han blir når han ser henne amme, og hvordan hun ellers har en så deilig kropp osv osv.



Anonymous poster hash: 166fa...95c
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så trist å se hvor dømmende folk er her inne.. Ringe barnevernet fordi et barn ammes lenger enn det som gjerne anses som vanlig i den vestlige verden? Kom igjen! Amming er det mest naturlige som finnes, og det er ingenting feil eller sykt med å amme et barn på 3 år. Kanskje ikke helt vanlig, men å ha litt toleranse overfor forskjellighet er så utrolig viktig!



Anonymous poster hash: 47b78...43b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om datteren også ikke kan male?



Anonymous poster hash: 26d8a...706
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør det sikkert for å få oppmerksomhet, et mer oppmerksomhetsykt par skal man lete lenge etter. De skal gjøre alt annerledes.

Hvorfor fortelle på god kveld norge at hun fortsatt ammer? Hva er poenget med det?

Merkelige folk.



Anonymous poster hash: e5dc4...50c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er ekkelt her er at aune sand sitter og forteller hvor kåt han blir når han ser henne amme, og hvordan hun ellers har en så deilig kropp osv osv.

Anonymous poster hash: 166fa...95c

Det der burde virkelig bv ta tak i. Jeg synes rett og slett synd på datteren. Hun kan ikke velge sine foreldre.

Anonymous poster hash: 92701...eb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe problem med ammingen, men at Auli gir blaffen i at datteren eksponeres i så intime situasjoner på nett, det har jeg problemer med. HAdde selv syntes det var utrolig ubehagelig å finne slike bilder av meg selv som 3-åring.



Anonymous poster hash: c2f19...c09
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse thinspo og få sixpack magemuskler 4 dager etter fødsel så synes jeg det er flott at Marianne Aulie viser det motsatte. Jeg synes også det er flott at mannen hennes sier han tenner på hennes nye kropp med større bryster og store rumpe.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Det provoserer meg overhodet ikke at hun ammer ungen. Det som provoserer meg, er at dette paret og TV2 tror folk synes det er interessant å lese om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Synes det er litt søtt at Aune er sier så mye pent om kona si jeg!

Menn som klager over at kroppen til kona/kjæresten blir ødelagt etter graviditet og fødsel her inne blir jo nærmest slaktet. Også kommer han her og tilber kona si som om hun skulle vært en gudinne, men det er visstnok galt det også.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo neppe snakk om fullamming. Dere som sier "kontakt barnevernet" hva mener dere de skal gjøre med ammingen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig synes jeg amming av en 3åring er laaangt over hva jeg selv kunne gjort. Men jeg tror disse to prøver å fremstå mer eksentriske enn de egentlig er. Hva er det med Aune og champagneglass/flaske, er det en gimick eller noe sånt? Siden han alltid har det med? Jeg kjenner at jeg ikke bekymrer meg så veldig for den ungen. Spesielle folk ja, men herregud...er litt moro med de som tør å skille seg ut da. Litt befriende egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er drøyt.. Når ungen er stor nok til å gå bort til moren, dra opp gensern og si "jeg er tørst, brett ut puppen" da er det på tide å slutte :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns i utgangspunktet ikke det er galt at noen mødre velger å amme lengre enn gjennomsnittet, men er det virkelig nødvendig å brette alle sidene av barns privatliv ut på tv? Kanskje ikke så hyggelig for ungen at det blir dokumentert for fremtiden at hun som nesten tre år gammel ligger og blir ammet mens faren står ved siden av og snakker om hvor kåt han er... Enkelte ting må da kunne holdes innenfor hjemmets fire vegger.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å amme så lenge syns jeg egentlig ikke er noe problem. Ammet selv til 18mnd. Men jeg reagerer veldig på utleveringen av datteren på denne måten. Virker nesten som foreldrene selv syns det er for lenge, men bruker henne som et freakshow for å få oppmerksomhet. Dersom de syns det var så naturlig, hadde det vel ikke vært behov for å vise det fram hele tiden? Jeg reagerer også på faren. Er han ikke rett og slett full? Stå sånn og drikke og snakke om sex foran barnet sitt som ammes ble rett og slett for vulgært for meg altså.

Jeg tror de to tror de er "større" i Norge enn de er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er drøyt.. Når ungen er stor nok til å gå bort til moren, dra opp gensern og si "jeg er tørst, brett ut puppen" da er det på tide å slutte :fnise:

Signerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...