Gå til innhold

Prøvere jul/vinter 14/15


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært :) Sluttet i fjor vår, trodde da helt seriøst at jeg skulle dø av abstinensene. Var dum nok til å begynne igjen etter noen måneder desverre. kvir meg så til å oppleve det igjen. brukte slutta-appen da, den er genial :) Må slutte neste friperiode, klarer ikke gjøre noe de første dagene. Sist jeg prøvde fikk jeg gråteanfall fordi jeg ikke klarte å fikse håret før jobb og heiv meg i bilen for å kbøpe snus igjen. helt håpløs. Men jeg skal IKKE snuse under graviditet, hadde jeg aldri hatt samvittighet til.

haha kjenner meg igjen :ler: det er helt grusomt å slutte. Jeg sluttet da jeg hadde fri en uke :) var nok lurt. Fikk trent masse den perioden da, var en av de få tingene som hjalp. Trening, og mengder med tyggis :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

11 dager siden avsluttet mens, om syklus er kommet i gang igjen etter pilleslutt forrige måned, skulle el unøyaktig beregnet vært i helgen. Sex søndag og i går. Og nå har jeg svaak rødfarge på papiret. Mulig syklustull etter pilleslutt, men teeenk om det er en festeblødning? Føler meg helt grønn på dette her :P

Usj, det var nok ingen festeblødning og syklusen min har tydeligvis ikke stabilisert seg enda heller. Hadde ømme pupper og menssmerter for fjorten dager siden uten noe blødninger, så tipper det gjerne var EL. Nå har jeg enda ikke fått mensen (skulle ha vært her for en uke siden ca om syklus er stabil), har litt murringer og noe øm i brystene. Må innrømme jeg har testet litt for mye, men alle er helt negative :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei jenter, noen som har fått napp?? Jeg går snart på veggen her, føler vi har prøvd i en evighet (noe som jo ikke stemmer, egentlig) og at alle andre blir gravid men ikke jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, noen som har fått napp?? Jeg går snart på veggen her, føler vi har prøvd i en evighet (noe som jo ikke stemmer, egentlig) og at alle andre blir gravid men ikke jeg :fnise:

Skjønner hva du mener... Mitt inntrykk er at "alle" blir gravide bare mannen ser på dem. Men jeg skjønner nå at de som nå er gravide (mest sannsynlig) ikke fikk det til på første forsøk. Er i PP3 nå. Utålmodig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etter over ett og ett halvt års prøving endelig blitt gravid og krysser alt jeg har for at dette går veien! :) Dette er første gang jeg er gravid, og er så glad etter all ventingen, frustrasjonen og redsel for at det ikke skulle gå. Men det gjorde det til slutt med litt tålmodighet og en haug med hormoner og humørsvingninger ut av en annen verden! :P Jeg har troen på at det løser seg for dere andre også, og jeg forstår veldig godt at når man først har bestemt seg, så vil man gjerne at det skal skje igår :) Men det ordner seg til slutt for de fleste og det er viktig å bare være tålmodig og forsøke å nyte livet i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener... Mitt inntrykk er at "alle" blir gravide bare mannen ser på dem. Men jeg skjønner nå at de som nå er gravide (mest sannsynlig) ikke fikk det til på første forsøk. Er i PP3 nå. Utålmodig! :P

De sier jo tross alt at de aller fleste må vente minst 6 mnd før det klaffer, men så hører vi jo også om de som det klaffer på første forsøk å så blir man ikke akkurat mindre stressa og har mindre lyst!! Blærk.. Men det er veldig godt å høre at jeg ikke er den eneste som bli utålmodig og at jeg ikke er helt unormal :fnise:

Jeg har etter over ett og ett halvt års prøving endelig blitt gravid og krysser alt jeg har for at dette går veien! :) Dette er første gang jeg er gravid, og er så glad etter all ventingen, frustrasjonen og redsel for at det ikke skulle gå. Men det gjorde det til slutt med litt tålmodighet og en haug med hormoner og humørsvingninger ut av en annen verden! :P Jeg har troen på at det løser seg for dere andre også, og jeg forstår veldig godt at når man først har bestemt seg, så vil man gjerne at det skal skje igår :) Men det ordner seg til slutt for de fleste og det er viktig å bare være tålmodig og forsøke å nyte livet i mellomtiden :)

GRATULERER!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har etter over ett og ett halvt års prøving endelig blitt gravid og krysser alt jeg har for at dette går veien! :) Dette er første gang jeg er gravid, og er så glad etter all ventingen, frustrasjonen og redsel for at det ikke skulle gå. Men det gjorde det til slutt med litt tålmodighet og en haug med hormoner og humørsvingninger ut av en annen verden! :P Jeg har troen på at det løser seg for dere andre også, og jeg forstår veldig godt at når man først har bestemt seg, så vil man gjerne at det skal skje igår :) Men det ordner seg til slutt for de fleste og det er viktig å bare være tålmodig og forsøke å nyte livet i mellomtiden :)

Takk for gode ord og motiverende innlegg! :) Gratulerer så mye med graviditeten :danse::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, noen som har fått napp?? Jeg går snart på veggen her, føler vi har prøvd i en evighet (noe som jo ikke stemmer, egentlig) og at alle andre blir gravid men ikke jeg :fnise:

jeg er i uke 7 nå. Klaffet på pp2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 7 nå. Klaffet på pp2 :)

Gratulerer :danse::blomst:

Er så kjekt å høre at andre i samme situasjon får det til, det gir jo litt håp til oss andre :laugh:

Jeg er på dag 29 av syklusen i dag (vanlig har vært 26-27 dager), og jeg kjenner jeg er livredd for å håpe. Litt teit egentlig, hvorfor tør jeg ikke det liksom? Det verste som kan skje er jo at jeg blir skuffa! Men jeg er møkklei av å håpe bare for å få TR på besøk.. I dag våkna jeg til brun utflod, dette er ikke helt normalt, vanligvis melder TR sin ankomst med brask og bram, men tenker jeg ser det an til helga før jeg i det hele tatt begynner å teste. Blærk :jolie:

Håper andre her har en fin dag!! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...