Gå til innhold

Prøvere jul/vinter 14/15


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10dpo i dag og spotter fortsatt... :( Tenker det er oppvarmingen før TR, men vil ikke gi opp håpet før det er helt ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har for første gang testet etter EL. I følge kalenderen skulle den vært på lørdag. Jeg testet negativt onsdag og torsdag, på fredag kom teststreken fort, men selv om den var sterk var den ikke lik som kontrollstreken (altså negativ på fredag også). Var bortreist i helgen så fikk ikke testet på lørdag som i følge kalenderen var EL-dag, men testet igjen søndag kveld og da var EL-testen helt klart negativ igjen (mye svakere enn fredag). Kan EL ha vært på lørdag, eller burde testen på søndag vært positiv da?

Anonymous poster hash: ad915...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her :) vi har mistet to ganger i sommer/høst, så nå starter vi opp igjen og håper på det beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir med her :)

Vi prøver å bli gravid for første gang.

Har gått på P-pillen i mange år, tok siste rundt 10.november. Har ikke hatt TR etter dette. Hadde tidligere PCOS, var til gynekolog for to dager siden og alt såg bra ut. Legen såg også en follikkel på 15 mm, det betyr vel eggløsning i disse tider? :)

Vi er 28 og 35 år, vert sammen i 3 år.

Lykke til alle sammen!

Anonymous poster hash: f8279...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ikke anonym ;) mitt første innlegg her..

Hei!

Jeg blir med her :)

Vi prøver nå å bli gravid for første gang.

Har gått på P-pillen i mange år, tok siste rundt 10.november. Har ikke hatt TR etter dette. Hadde tidligere PCOS, var til gynekolog for to dager siden og alt såg bra ut. Legen såg også en follikkel på 15 mm, det betyr vel eggløsning i disse tider? :)

Vi er 28 og 35 år, vert sammen i 3 år.

Jeg har ikke kjøpt EL-tester enda, da vi ikkje prøver iherdig før ca april. Men om det skjer allerede nå er det helt OK :)

Lykke til alle sammen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten skal prøve etter nyttår :) Har vært sammen i 3 år, jeg er 22 år og han et par år eldre. Jeg har gått på p-piller i 2 år, sluttet og fikk tilbake syklus, og gikk på p-stav i et år. Hadde regelmessig mens med både piller og p-stav. Tok ut p-staven for en ukes tid siden :) Fikk mensen i går. Vi gleder oss veldig til å prøve! Blir spennende å følge dere andre også. Lykke til! :D

Hilsen KH



Anonymous poster hash: 80b44...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi på pp3 😊 Og jeg er nå 3 dager dpo, har vonde bryst og noe som ligner mens smerter.. Kan være mensen som er sein, kan være en baby! Håper på det beste😃😍 lykke tæl ælle sommen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi på pp3 😊 Og jeg er nå 3 dager dpo, har vonde bryst og noe som ligner mens smerter.. Kan være mensen som er sein, kan være en baby! Håper på det beste😃😍 lykke tæl ælle sommen!!!

Håper dette blir julegaven din da :D

Til info betyr dpo antall dager etter eggløsning, mens du er 3 dager over IKM(ikke kommende mensen) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg! :)

Vi er på pp3 etter BO i høst. Jeg er 23 og sambo 27 og ønsker å få vårt første barn. Var skråsikker på at spiren satt denne gangen men testa i dag og den var negativ.. så kom tanta noen timer senere..! Skulle spart den testen ;) Så da krysser vi fingrene for 2 blå streker i januar heller :)

Har nettopp kjøpt in EL-tester og skal teste om jeg kjenner syklusen min så godt som jeg tror jeg gjør;) Så forhåpentligvis vil alt klaffe en gang denne vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også henge med her :) Vi begynner å prøve asap :)

Blir barn nummer to her, så jeg er spent på om det tar like lang tid som sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kan slenge meg på her. Har laget meg en prøvedagbok :danser:

Jeg er 24 år gammel og samboer er 26 år. Vi har vært sammen 5,7 år.

Vi er på PP1 (beregnet EL i morgen) og det er vårt andre barn vi prøver på. Fra før har vi ei jente på 3 år :rodmer:

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt giret av å lese her. Jeg og samboeren har så smått planer om å starte å prøve. Han er litt frem og tilbake da han (egentlig jeg også) syns det er skummelt. Sluttet på pillene i april (av andre grunner), men har regnet på sikre perioder osv og brult kondom i starten. Nå kjører vi uten å regne for å se hva som skjer,men gleder meg veldig til å starte å prøve iherdig om noen måneder :)

Anonymous poster hash: 3258d...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er i pp8, og da jeg fikk mensen på juleaften, så jeg at min kjære ble nesten litt lei seg og litt blank i øya. Kjenner det er tøft dette, enda jeg har normal syklus og eggløsning. Men jeg vil ikke gi opp, men det er klart man føler mer og mer sorg når man får mensen igjen og igjen. Skal ta mer tester og slikt hos fertilitetsklinikk på nyåret. Jeg er snart 36...han 37. Noen barnløse som prøver, i vår alder her forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten startet prøvingen nå i starten på desember.. Han er 25, jeg snart 23. Vi har vært sammen i snart 5 år og har ingen barn fra før.

Jeg har PSOC (and its killing me), har veldig lange sykluser og legger alt inn i appen "my calender". Vi har sex hver/annenhver dag og har ikke tatt i bruk el-tester osv.

Har gått uten P-Piller i snart to år og misstenker at dette ikke kommer til å bli så enkelt som det burde være. Vi har da ikke vært bevisst på dager osv og grunnet PCOS sykdommen (som jeg sliter veldig med smertene av cystene med) så har det ikke blitt så mye sex heller. Jeg har legetime i midten av januar der jeg tenkte og diskutere det litt med legen og høre om diverse legemidler jeg har lest at kan hjelpe på.

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg er nå på pp1, og venter i spenning på om vi har klart å klaffe. Jeg bare lurer på en ting… første dag av mens var 10.desember, og jeg hadde eggløsning på julaften. I går til i dag fikk jeg rosa blod på papiret (ikke nok til å komme i trusa)… hva kan dette være? Har aldri skjedd før… jeg blør ikke lenger nå altså, og det kan ikke ha kommet av sex siden vi ikke har hatt sex siden første juledag, og blødningen startet 27.desember. Er det mulig det kan være en såkalt festeblødning? Jeg har også blitt VELDIG oppblåst i magen



Anonymous poster hash: 80b44...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg er nå på pp1, og venter i spenning på om vi har klart å klaffe. Jeg bare lurer på en ting første dag av mens var 10.desember, og jeg hadde eggløsning på julaften. I går til i dag fikk jeg rosa blod på papiret (ikke nok til å komme i trusa) hva kan dette være? Har aldri skjedd før jeg blør ikke lenger nå altså, og det kan ikke ha kommet av sex siden vi ikke har hatt sex siden første juledag, og blødningen startet 27.desember. Er det mulig det kan være en såkalt festeblødning? Jeg har også blitt VELDIG oppblåst i magen

Anonymous poster hash: 80b44...4b3

Slik hadde jeg det også denne perioden. Aner ikke hva det kan bety da, for sist jeg hadde litt blødning mellom menstrasjonene var det pga p pillene. Så lurer også på dette.

Anonymous poster hash: 3258d...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...