Gå til innhold

Prøvere jul/vinter 14/15


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

da er jeg tilbake her etter SA i natt.. satser på å begynne å prøve igjen med engang jeg slutter å blø

off så trist 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off så trist

ja var ganske ille, veldig traumatisk natt egentlig og jeg er veldig trist i dag.. men jeg tenker bare at heldigvis var jeg ikke så langt på vei og jeg får jo bare prøve på nytt når blødningene gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var ganske ille, veldig traumatisk natt egentlig og jeg er veldig trist i dag.. men jeg tenker bare at heldigvis var jeg ikke så langt på vei og jeg får jo bare prøve på nytt når blødningene gir seg.

Det var leit å høre. Stor klem til deg.

Anonymous poster hash: 19acb...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg tilbake her etter SA i natt.. satser på å begynne å prøve igjen med engang jeg slutter å blø

Utrolig trist. Føler med deg :hug: Jeg mistet på 8 + 2 i november, og synes også at det gjorde utrolig vondt. Både fysisk og psykisk. Hadde akkuratt fått troen på at det kom til å gå fint også. Håper at spiren sitter raskt igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist. Føler med deg :hug: Jeg mistet på 8 + 2 i november, og synes også at det gjorde utrolig vondt. Både fysisk og psykisk. Hadde akkuratt fått troen på at det kom til å gå fint også. Håper at spiren sitter raskt igjen :hjerte:

tusen takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Melder meg også - endelig (!!!) - inn her :) Etter snart 7 år sammen er mannen nå klar for å starte prøvingen. Det har vært en lang vei hit for meg, jeg har hatt et sterkt ønske om å få barn de siste 4-5 årene. Vi er begge i midten av 20-årene og starter PP1 etter neste mens.. Sluttet på p-piller etter bryllupet i sommer, men har brukt kondom frem til jul, så hoppet av i svingen. Gleder meg til tiden fremover og håper vi er heldige! :) Spennende å følge med dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg også - endelig (!!!) - inn her :) Etter snart 7 år sammen er mannen nå klar for å starte prøvingen. Det har vært en lang vei hit for meg, jeg har hatt et sterkt ønske om å få barn de siste 4-5 årene. Vi er begge i midten av 20-årene og starter PP1 etter neste mens.. Sluttet på p-piller etter bryllupet i sommer, men har brukt kondom frem til jul, så hoppet av i svingen. Gleder meg til tiden fremover og håper vi er heldige! :) Spennende å følge med dere andre også!

Spennende og lykke til :)

Anonymous poster hash: 3258d...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en uke siden SAen i dag, hadde fremdeles positiv test i går.. krysser fingrene for at jeg både slutter og blø og har negativ test om en uke :) dette her er kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner å prøve nå:) EL til helgen. Håper det klaffer på første forsøk, men tviler sterkt og har ingen forventninger til det.

Lykke til alle sammen :)

Endret av chremiil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med skrekkblandet fryd sier jeg "hei" her. Sluttet på cerazette for en uke siden, og vi har bestemt oss for å "ta ting som det kommer". Det er jo jeg tydeligvis fryktelig dårlig på og har allerede nå begynt å bli utolmodig... Gleder meg iallefall til å følge med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på min andre syklus siden pilleslutt i august, er på dag 107-108 i syklus og er heldig som fikk time hos gyn på sykehuset i dag. Var hos legen på mandag, ble henvist - skulle egentlig få time i mars, men noen avbestilte! Flax! Sliter med mye smerter og er øm rundt livmor/eggstokk området, så er spent på hva de finner ut! Er ikke gravid... 😊

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på min andre syklus siden pilleslutt i august, er på dag 107-108 i syklus og er heldig som fikk time hos gyn på sykehuset i dag. Var hos legen på mandag, ble henvist - skulle egentlig få time i mars, men noen avbestilte! Flax! Sliter med mye smerter og er øm rundt livmor/eggstokk området, så er spent på hva de finner ut! Er ikke gravid... 😊

Lykke til alle sammen!

Lykke til, Poets :) håper de finner ut av det! Spent på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, Poets :) håper de finner ut av det! Spent på dine vegne :)

Da har jeg vært der og jammen fant de ut av noe.. Jeg har PCO :-/

Skal tilbake om 3 mnd - og dersom det ikke har skjedd noe, så skal jeg starte med noen medisiner. Og dersom jeg ila 6 mnd ikke blir gravid, er det snakk om operasjon :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om min EL kom i dag. Siden mannen har vært bortreist siden lørdag og ikke kommer hjem før i morgen, ser det dårlig ut den mnd her. Prøver igjen neste mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på min andre syklus siden pilleslutt i august, er på dag 107-108 i syklus og er heldig som fikk time hos gyn på sykehuset i dag. Var hos legen på mandag, ble henvist - skulle egentlig få time i mars, men noen avbestilte! Flax! Sliter med mye smerter og er øm rundt livmor/eggstokk området, så er spent på hva de finner ut! Er ikke gravid...

Lykke til alle sammen!

Sliter med de samme smertene. Det strekker og stikker i underlivet. Så heldig du er som fikk time så fort med henvisning, jeg må gå privat hvis ikke er det laaange ventelister. Fant gynekologen ut noe?

Anonymous poster hash: 19acb...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært der og jammen fant de ut av noe.. Jeg har PCO :-/

Skal tilbake om 3 mnd - og dersom det ikke har skjedd noe, så skal jeg starte med noen medisiner. Og dersom jeg ila 6 mnd ikke blir gravid, er det snakk om operasjon :o

Huffda.. Sender deg en stor klem. Håper dette ikke hindrer dere i å bli gravide <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med de samme smertene. Det strekker og stikker i underlivet. Så heldig du er som fikk time så fort med henvisning, jeg må gå privat hvis ikke er det laaange ventelister. Fant gynekologen ut noe?

Anonymous poster hash: 19acb...7de

Uff kjedelig! Ja va bare tilfeldig at jeg fikk time så fort, er veldig glad for det...

Gynokologen fant ut at jeg hadde PCO :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her☺ Fikk positiv El test i dag! Har hatt sex mandag, onsdag og i kveld! Håper det blir full klaff! Ønsket er veldig stort etter vi mistet i MA i november, uke 9😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sluttet å blø i dag etter SAen :danse: skal ta en test i morgen tidlig for å sjekke om Hcg verdiene har gått ned eller ikke :) har ennå ikke testet siden jeg fant ut at jeg var gravid, og da var test streken sterkere enn kontrollstreken, i morgen håper jeg den er helt negativ.. hehe litt rart å håpe på negativ test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...