Gå til innhold

Prøvere jul/vinter 14/15


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Melder meg inn her. Vi er inne i PP3. Har hatt masse sex og eggløsning i jula så venter nå spent på om.mensen kommer til uka eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg også inn. Pp2 (pp1 reiste jeg bort midt i EL uka). Er 10 dpo i dag, skal teste i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn. Pp2 (pp1 reiste jeg bort midt i EL uka). Er 10 dpo i dag, skal teste i morgen.

Hvis du reiste bort forrige syklus slik at dere ikke fikk aktivt prøvd, telles det ikke som en pp, da dere ikke har prøvd. Ergo er du i pp1 nå.

Anonymous poster hash: eeadf...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag, tester i tidlig i morgen på morgenurin! har hatt symptomer som oppblåsthet, stikkinger i magen, generell uvelhet. Wish me luck!



Anonymous poster hash: 80b44...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag, tester i tidlig i morgen på morgenurin! har hatt symptomer som oppblåsthet, stikkinger i magen, generell uvelhet. Wish me luck!

Anonymous poster hash: 80b44...4b3

Lykke til 😄 ska teste imorgen jeg også, skal til lege så tenkte det var jo greit om jeg kunne si det med det samme. Så er tidligtesting på mg også. Hvor tidlig kan det vise egentlig?

Anonymous poster hash: 3258d...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til 😄 ska teste imorgen jeg også, skal til lege så tenkte det var jo greit om jeg kunne si det med det samme. Så er tidligtesting på mg også. Hvor tidlig kan det vise egentlig?

Anonymous poster hash: 3258d...e77

Lykke til dere begge :-) det kan vise tidlig, alt etter hvor fort du produserer hcg ;-) men tar de en blodprøve er det nok nokså enkelt å finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så negativ som testen går an å være…. og på magisk vis gikk alle symptomene vekk også :/ håper ikke det er et dårlig tegn, får heller teste 14-15 dpo, altså på ikm, dagen etter ikm...

Tusen takk for lykkeønskninger :)



Anonymous poster hash: 80b44...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi prøvd i 6 måneder. Begynte prøvingen i juli 2014, ble gravid august 2014 men mistet 4+6. Ble så gravid igjen i november 2014, men mistet igjen 4+3.

Tanta kom i går, så dette er min første mens etter sa`en i november. Så nå er vi inne på pp2 etter sa! Får satse på oktoberspire da! :)

Lykke til videre til dere andre som har ikm i disse dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi prøvd i 6 måneder. Begynte prøvingen i juli 2014, ble gravid august 2014 men mistet 4+6. Ble så gravid igjen i november 2014, men mistet igjen 4+3.

Tanta kom i går, så dette er min første mens etter sa`en i november. Så nå er vi inne på pp2 etter sa! Får satse på oktoberspire da! :)

Lykke til videre til dere andre som har ikm i disse dager!

Uff, så trist.. Også miste 2 ganger da :( Håper det blir en liten spire hos deg snart!

Jeg er selv i pp2, det er en spennende tid :) jeg og samboer har vært sammen i snart åtte år, men valgte å vente med tanke på studier osv. Noen ganger slukke jeg ønske vi ikke valgte å vente så lenge, vi blir jo ikke akkurat yngre!

Lykke til videre til alle som venter i spenning :)

Endret av Twisted87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist.. Også miste 2 ganger da :( Håper det blir en liten spire hos deg snart!

Jeg er selv i pp2, det er en spennende tid :) jeg og samboer har vært sammen i snart åtte år, men valgte å vente med tanke på studier osv. Noen ganger slukke jeg ønske vi ikke valgte å vente så lenge, vi blir jo ikke akkurat yngre!

Lykke til videre til alle som venter i spenning :)

Håper og satser på en spire som sitter hele veien i løpet av dette året her for oss alle prøvere! ;) og det er jo store sjanser for at det skjer også!

Spennende å være i startfasen av prøvingen da! Syns fra da vi begynte å prøve fram til nå har gått så fort! Og mye har skjedd på bare 6 mnd. Men tilslutt sitter man der med en nyfødt baby i armene og tenker at all den tunge tiden har vært så verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og satser på en spire som sitter hele veien i løpet av dette året her for oss alle prøvere! ;) og det er jo store sjanser for at det skjer også!

Spennende å være i startfasen av prøvingen da! Syns fra da vi begynte å prøve fram til nå har gått så fort! Og mye har skjedd på bare 6 mnd. Men tilslutt sitter man der med en nyfødt baby i armene og tenker at all den tunge tiden har vært så verdt det ;)

Det er spennende ja :) Kan jeg være så frekk å spørre om det er en spesiell grunn til at du har mistet to ganger? Jeg krysser fingrene for at dette blir ditt år ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende ja :) Kan jeg være så frekk å spørre om det er en spesiell grunn til at du har mistet to ganger? Jeg krysser fingrene for at dette blir ditt år ;)

Nei, ikke som jeg vet om :) Det er visst vanlig å miste en eller flere ganger uten at det feiler en, og at det bare er uflaks. Men jeg har vært hos legen og bedt om progesteron tilskudd, så ved neste graviditet skal jeg ta det fram til uke 12, hvis jeg kommer så langt! Så kanskje alle gode ting er tre :)

EDIT: Takk for krysninger! :blomst:

Endret av Skyblue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke som jeg vet om :) Det er visst vanlig å miste en eller flere ganger uten at det feiler en, og at det bare er uflaks. Men jeg har vært hos legen og bedt om progesteron tilskudd, så ved neste graviditet skal jeg ta det fram til uke 12, hvis jeg kommer så langt! Så kanskje alle gode ting er tre :)

EDIT: Takk for krysninger! :blomst:

huff. Føler med deg! Miste to ganger kan ikke være lett. Vi har prøvd like lenge som dere uten resultat. Begynner jo å bli nervøs for at det ikke skjer noe.

Men krysser fingrene for at 2015 er året for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke som jeg vet om :) Det er visst vanlig å miste en eller flere ganger uten at det feiler en, og at det bare er uflaks. Men jeg har vært hos legen og bedt om progesteron tilskudd, så ved neste graviditet skal jeg ta det fram til uke 12, hvis jeg kommer så langt! Så kanskje alle gode ting er tre :)

EDIT: Takk for krysninger! :blomst:

Uff, men å være så uheldig da! Du får satse på at alle gode ting er 3!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff. Føler med deg! Miste to ganger kan ikke være lett. Vi har prøvd like lenge som dere uten resultat. Begynner jo å bli nervøs for at det ikke skjer noe.

Men krysser fingrene for at 2015 er året for oss!

Det er kjipt å miste ja "/ uansett hvor tidlig det er. Men om det er det jeg må gjennom først før jeg får baby så kom med det! ;)

Prøvd preseed? Jeg anbefaler dette til alle som ikke har blitt gravide etter ett par pp'er hehe. Jeg har god erfaring med det :) som sagt har vi prøvd i 6 mnd men brukte preseed bare 2 av dem. Og det er de to eneste månedene det klaffet :) om det er tilfeldig vet jeg ikke da.. men liker å tro det. Skal bestille ny pakke preseed på mandag når lønning tikker inn ;)

Håper det klaffer for dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjipt å miste ja "/ uansett hvor tidlig det er. Men om det er det jeg må gjennom først før jeg får baby så kom med det! ;)

Prøvd preseed? Jeg anbefaler dette til alle som ikke har blitt gravide etter ett par pp'er hehe. Jeg har god erfaring med det :) som sagt har vi prøvd i 6 mnd men brukte preseed bare 2 av dem. Og det er de to eneste månedene det klaffet :) om det er tilfeldig vet jeg ikke da.. men liker å tro det. Skal bestille ny pakke preseed på mandag når lønning tikker inn ;)

Håper det klaffer for dere snart!

Hvilket merke har du prøvd og hvor kjøpte du det? :)

Anonymous poster hash: 95c65...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilket merke har du prøvd og hvor kjøpte du det? :)

Anonymous poster hash: 95c65...f50

Kjøpte det på billige-tester.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg også :) Er førsteprøvende, er 26 år og samboer er 34 år. Vært sammen i 1,5 år og veldig klare for å få en liten tass i hus:) i er i PP4 og sku hatt mens om 3 dager... Hatt en følelse av at vi hadde truffet denne gangen, men negativ test i dag (vet litt tidlig men klarte ikke la være) og midt på dagen var det litt rødt på papiret.. så da er det vel bare å prøve igjen nå i januar :)

Masse masse lykke til til alle prøvere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg tilbake her etter SA i natt.. satser på å begynne å prøve igjen med engang jeg slutter å blø

Så trist, crem :( Hvor langt var du på vei? Sender deg en stor klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...