Gå til innhold

Greit og reise på jentekveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri gjort det selv, men det var mest fordi jeg var så sliten da at én time med sosialisering var nok til å slå meg fullstendig ut. Men det er meg: om mor her har sterkt behov for avbrekk og faktisk får mer energi av å ta seg en tur på jentekveld, så hvorfor i alle dager ikke...? (selvfølgelig med utgangspunkt i at hun ikke gjør dette kjempeofte og at drikkingen blir et problem. Da er det en helt annen problemstilling)

Anonymous poster hash: fed82...9dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, jeg ser ikke problemet her?? Hva skjer feks med premature barn som må ligge lenge på sykehuset, og ligge på eget rom borte fra "mor"????

Tydeligvis utrolig mange hysteriske kvinnfolk her inne. At dere ikke orker å dra bort selv, noen timer, får være opp til dere selv, men å påstå at baby tar skade av at mor er borte 6 timer????

Det er bare helt hinsides at noen kan få seg til å si noe slikt.

Baby er faktisk med pappaen!



Anonymous poster hash: e01ec...800
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig dette er helt greit. Far er en like god omsorgsperson som mor.



Anonymous poster hash: 87866...dc5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud skjønner ikke hvorfor dette er et problem!! 6 timer må da mor få lov å gå ut. Ser ikke noe om de har flere barn, kan være mor hadde behov for det. Hvis ingen har tatt skade av dette så synes jeg alle her burde skamme seg som skriker omsorgsvikt osv.



Anonymous poster hash: 6dc5f...d49
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde null problem med å dra bort fra min baby på den alderen, så lenge jeg visste at hun var i gode hender. Hadde null "morsinstinkt" og synes faktisk det var herlig å slippe unna noen timer. Jeg hadde en tøff barsel-periode og trengte å komme meg vekk. Derfor var jeg faktisk på fest da min datter var litt over en måned gammel. Var borte ca. 5 timer. Deretter var jeg ikke på fest igjen før barnet var over et år pga. amming.

Så lenge barnet her er sammen med far som han kjenner godt og tar flaske, synes jeg dette er null problem. Det er bare snakk om 6 timer, der barnet sannsynligvis sover endel av tiden. Det er ikke snakk om fyll her, men en sannsynligvis sårt tiltrengt venninnekveld. Ære være denne faren som oppmuntret mammaen til å komme seg litt ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, babyen får NAN på flaske :-) Og pappaen er en veldig engasjert og flink pappa, han ville hu skulle dra.. Så han kunne prøve seg alene med baby.

TS

Anonymous poster hash: 9feaf...837

Da er det vel ikke nå farlig. Babyen har det fint med bare far en kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe galt i det, babyen sover sansynligvis hele tiden hun er borte allikevel. Men jeg hadde aldri gått ifra min 3 uker gamle baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også legge til at jeg ikke mente å trekke noen ned med setningen. :blomst:

Anonymous poster hash: 0b214...b6e

Brystene blir ikke forandret pga amming.. Just saying :-)

Anonymous poster hash: 260b1...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...