Fibonacci Skrevet 11. mars 2015 #301 Del Skrevet 11. mars 2015 Så spennende, håper du er ferdig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #302 Del Skrevet 11. mars 2015 Rekker faktisk en liten oppdatering! Fikk endelig epidural etter mange timers slit, aktiv fødsel startet ikke før kl 17. Må bare få si det, jeg ELSKER epidural! husker ikke noen ting fra 4cm til da jeg fikk epiduralen i 19-tia. Plasket litt i badekar, vridd meg i senga og bannet over prekestolen. Nå er det bare å vente til det blir mer åpning, hååper hun kommer før midnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. mars 2015 #303 Del Skrevet 11. mars 2015 Oi, her er det spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. mars 2015 #304 Del Skrevet 11. mars 2015 Så spennende nå da! Heia, heia!! Enten onsdags-barn eller torsdags-barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. mars 2015 #305 Del Skrevet 11. mars 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 11. mars 2015 #306 Del Skrevet 11. mars 2015 Heia heia heia heia! Nå satser jeg på at du har kommet ei lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #307 Del Skrevet 12. mars 2015 Kl 02:34 kom lille E til verden Ei velskapt, men lita jente! 2655g og 46cm. Hun er så nydelig Siden hun er så lita blir vi nødt til å få ekstra oppfølging på barselavdelingen og ikke hotellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 12. mars 2015 #308 Del Skrevet 12. mars 2015 Kl 02:34 kom lille E til verden Ei velskapt, men lita jente! 2655g og 46cm. Hun er så nydelig Siden hun er så lita blir vi nødt til å få ekstra oppfølging på barselavdelingen og ikke hotellet. Gratulerer så mye! Hurra hurra 🎉🎉🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 12. mars 2015 #309 Del Skrevet 12. mars 2015 Gratulerer med den lille jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. mars 2015 #310 Del Skrevet 12. mars 2015 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mars 2015 #311 Del Skrevet 12. mars 2015 Gratulerer så mye med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. mars 2015 #312 Del Skrevet 12. mars 2015 Hipp hurra! Gratulerer så mye med lille E!! Bare å nyte tida nå, - hun vokser seg nok stor og sterk snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. mars 2015 #313 Del Skrevet 12. mars 2015 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #314 Del Skrevet 12. mars 2015 Tusen takk, alle sammen! Hun er så utrolig herlig, og jeg kjenner jeg har blitt tusen ganger mer forelsket i pappaen hennes, noe jeg ikke trodde var mulig! Han er så flink! Fødselen var tøff synes jeg, riene startet før 2 onsdag morgen, aktiv fødsel kl 17, epidural ca kl 19, tok vannet kl 23 og pressriene begynte kort etterpå. Pustet meg gjennom dem en god stund før jeg virkelig ikke klarte å la være å presse, presset aktivt i ca 1 time og et kvarter. Kjempesliten og mørbanket kropp, men ååh jeg er så lykkelig <3 Det var så rart å høre stemmen hennes første gangen, for den var allerede så kjent, jeg visste at det var barnet mitt. Siden hun er liten har vi tatt prøver av blodsukkeret, og nå ser det ut til at det stabiliserer seg og holder seg fint ved hjelp av mine edle dråper råmelk! Hun vil ikke suge enda så har gitt henne med skje. Siste mattid var hun flink og sugde litt, tror dette kommer til å gå kjempebra når hun blir kvitt kvalmen av fostervannet og kvikner opp litt Aah, jeg elsker å være mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. mars 2015 #315 Del Skrevet 14. mars 2015 Gratulerer så mye med lille E!! Og for en rask fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #316 Del Skrevet 14. mars 2015 Gratulerer så mye med lille E!! Og for en rask fødsel! Tusen takk! Fødselen var egentlig kort ja, men for meg virket den aalt for lang! Nå bøyer jeg meg i støvet og tar av meg hatten for de som går i dagesvis med rier og likevel klarer å holde seg unna epidural... Er så glad for at jeg ba om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #317 Del Skrevet 14. mars 2015 Vi koser oss enda her på barsel! Lillemor er litt kresen på puppen, så vi trenger mye hjelp til ammingen. Akkurat nå er løsningen å pumpe så jeg har noe ekstra å gi med sonde mens hun tar brystet. Der kommer det nemlig ikke nok melk på én gang Men der er det også håp, pumpet 9ml tidligere i dag, i kveld ble det 18! Puppene kjennes sprengfulle, satser på enda mer på neste pumping i natt! Ellers alt bra med oss alle tre Eneste jeg klager over er støl kropp og vondter nedi der, heldigvis bare småsting, ikke rifter *hurra for hånddusj på do* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. mars 2015 #318 Del Skrevet 15. mars 2015 Fint at dere har det bra litt vondt må man nesten bare regne med, men merker jeg gruer meg skikkelig til det. Gruer meg mest til å gå på do etter at det har kommet en "fotball" ut der liksom :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #319 Del Skrevet 15. mars 2015 Fint at dere har det bra litt vondt må man nesten bare regne med, men merker jeg gruer meg skikkelig til det. Gruer meg mest til å gå på do etter at det har kommet en "fotball" ut der liksom :O Doturene er faktisk ikke SÅ ille. Men det er litt vanskelig å vite hvilke muskler som brukes hvor, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #320 Del Skrevet 15. mars 2015 Må bare dele det som skjedde sist jeg ammet! Jeg skulle håndmelke videre etter lillemor hadde spist, og hadde da ikke håndmelket etter melkesprengen. Den nybakte pappaen satt like ved og fikk plutselig en kjempesprut i ansiktet, haha! Vi holdt begge på å dø av latter Såå joda, ammingen er i boks og det er lagt an for hjemreise i morgen Gleder meg veldig til å komme hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå