Gå til innhold

Focklop og lillemor <3


Focklop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må endre tittel :Nikke:

Mensen allerede? :O

Ja, det må jeg se til å få gjort! :fnise:

Mensen ja, kom etter 6 uker, gitt ;) Kan ikke si jeg jubla, akkurat! Men jeg ammer ikke, så var sikkert derfor systemet kom i gang så fort :) Litt godt å tenke på at ting har normalisert seg, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ås fint å få mensen igjen, men litt dritt samtidig. Godt at kroppen kommer inn i normal modus som jeg kaller det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ås fint å få mensen igjen, men litt dritt samtidig. Godt at kroppen kommer inn i normal modus som jeg kaller det :P

Ja, ikke sant! :) Gruer meg dog til de neste månedene, fikk Cerazette som jeg vet jeg får konstante blødninger av. Krysser fingrene for at kroppen takler hormonene bra ellers så jeg får satt inn spiral senere :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, ble gravid på cerazette jeg .. :P

Wææh ikke si det da! :o Jeg har ikke planer om to tette! :fnise: Vet av flere som har blitt gravide på pillen, men da på kombinasjonspiller som jeg gikk på før.

Kommer til å være supernøye på å ta de til riktig tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant! :) Gruer meg dog til de neste månedene, fikk Cerazette som jeg vet jeg får konstante blødninger av. Krysser fingrene for at kroppen takler hormonene bra ellers så jeg får satt inn spiral senere :)

Jeg orker ikke tanken på spiral. Jeg er så pinglete.. Får helt vondt inni meg av tanken. :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt syk med halsbetennelse. Skikkelig kjipt når jeg endelig har blitt så flink til å trille lange turer i det fine vårværet! Er også kjemperedd for å smitte lillemor :( Satser på at den ikke er særlig langvarig.

I natt fikk vi sove nesten 7 timer i strekk! Flinke jenta vår :biggrin: Hun finner enda ikke roen på kveldstid, men når hun først sovner til natten har hun begynt å sove lenge :) Skikkelig godt! Hun smiler mye for tiden også nå :) Ligger i senga og "roper" på oss, og når vi kommer hilser hun på oss med et stort smil! :biggrin: Hun er så søt :hjerte:

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, deilig med så mye søvn. Jeg jubler når A sover 4 timer i strekk :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk vi endelig kjøpt gardiner til barnerommet. Nå ser det endelig helt ferdig ut :) Synd jeg ikke har et før-bilde av rommet, det var stygt som et uvær! :P

20150507_200716.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har E vært på IKEA for første gang! Sov i vogna hele turen igjennom og mens vi spiste mat. Og i natt sov hun i 8 timer! :biggrin:

Ekstra skryt: i kveld rullet hun to ganger fra mage til rygg på egenhånd! Første gangen tok det litt tid, men jeg rakk å filme da det vistes godt hva hun prøvde på. Andre gangen gikk det forholdsvis fort! Stolt mamma :) Jeg jubler ikke i skyene enda siden jeg tenker det var "flaks" eller at hun bare tippet ut av balanse, men likevel... det vistes så godt at hun prøvde å vri seg rundt! Hihi :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dro jeg og kjøpte en haug med blomster og plantet i kasser og krukker :) Endelig ser det litt pent ut ved inngangspartiet igjen, fikk skikkelig sommerfølelse da jeg sto beskuet verket ;) MEN, haha... Jeg valgte jord med økologisk naturgjødsel og hadde ikke hansker jeg kunne bruke, så nå går jeg rundt og lukter dritt! :fnise: Ikke særlig trivelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dro jeg og kjøpte en haug med blomster og plantet i kasser og krukker :) Endelig ser det litt pent ut ved inngangspartiet igjen, fikk skikkelig sommerfølelse da jeg sto beskuet verket ;) MEN, haha... Jeg valgte jord med økologisk naturgjødsel og hadde ikke hansker jeg kunne bruke, så nå går jeg rundt og lukter dritt! :fnise: Ikke særlig trivelig :P

Hahaha! Man lærer noe hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdag bestemte jeg meg for å dra ut en tur sammen med venninna mi. Var usikker først, men jeg ble overtalt av gubben som visste jeg trengte å komme meg litt ut av huset :P Det var så gøy! Hadde vondt i smilemusklene da jeg kom hjem :fnise:

På søndag tok vi med E på sin første date! Vi tuller med at vi allerede har giftet henne bort til noen venners to uker eldre gutt :fnise: Han var utrolig søt, dog myye større enn E! :O Hun bruker 50 i noen bodyer enda, han har allerede begynt å bruke noe i 68. De to små virket ikke særlig interessert i hverandre, men så er de ganske små enda. Morsomt at hun har en jevngammel lekekamerat, blir artig å se fremover når de faktisk begynner å leke sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at hun har kjæreste allerede da :fnise:

Og jeg er enig i at det er absolutt interessant å se på forskjeller på babyer. Jeg blir helt fascinert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så deilig å komme seg ut litt da! Håper du koste deg skikkelig :nigo: vi må ha barnevakt om to ukers tid. Da skal vi begge bort og babyen er ikke ner enn 5 uker da, gruer meg!! Leste forøvrig at hun hadde vært på date med en gutt på to uker og fikk sjokk når jeg så han Brukte strl 68 :ler: måtte lese flere ganger før jeg skjønte noe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint barnerom! :hjerte: Gleder meg til vi får plass til det selv. Må enten flytte eller ta en ganske heftig opprydding og kasterunde!

Wow, for en forskjell i størrelse! Hvor gamle er barna deres om dere regner utifra termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint barnerom! :hjerte: Gleder meg til vi får plass til det selv. Må enten flytte eller ta en ganske heftig opprydding og kasterunde!

Wow, for en forskjell i størrelse! Hvor gamle er barna deres om dere regner utifra termin?

Utifra termin er gutten 11 uker og E nesten 8. Gutten er født på termindato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld var jeg og samboer på 60-årsdag. E var hos mormor og vi sov der alle tre i natt :) Mamma er så forbauset over hvor snill og rolig baby vi har. E har vært gulle god og har ikke grått en eneste gang! Mamma tilbydde seg å ta henne også i natt, og det gikk kjempefint. Hun våknet ikke før 5 i morges, fikk mat og sovnet rett etterpå :)

Det var litt vemodig å dra fra henne i går, vi dro fra festen kl 22 og det var så godt å se at hun sov så søtt i fanget hos mormor da vi kom hjem.

Til uka venter vi på telefon fra fysioterapeut som skal prøve å rette opp i stivhet i nakken hennes. Hun har en favorittside, så hun har blitt flat på ene siden av hodet :/ Vi prøver å rette opp med å legge en sammenrullet klut som støtte, men hun klarer å vri seg så hun ligger på "feil" side igjen. Håper det hjelper med fysioterapi :)

I morgen får vi se om hun passer i matroskjolen sin, vi feirer hos mine svigerforeldre i år. Gleder meg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin feiring vi hadde i går! E ble så fin i matroskjolen sin :) Vi var hos mine svigerforeldre en god stund, og E slet med å finne roen. Fikk to måltider mens vi var der, og sov ikke mer enn tre kvarter. Da vi kom hjem ville hun ikke sove da heller, og vi fikk attpåtil besøk av mamma og pappa som gjerne ville dulle litt med henne mens hun var våken, hehe. Da begynte klokka å nærme seg 20, så jeg og mamma badet henne, kledde på henne pysj og ga henne det siste måltidet for kvelden. Hun sovnet endelig rundt kl 21, og hun våknet ikke før kl 7 i morges! :o Stakkar, hun var sikkert kjempesliten etter en lang dag uten søvn.

Kl 0930 har jeg time til osteopat, og hun skal få være med dit. Regner med hun sovner i bilen, så satser på at hun fremdeles sover søtt i bilstolen mens hun er med inn til osteopaten :) Sånn sett er hun veldig grei!

Etterpå tenkte jeg å ta en tur innom Ark og kjøpe den populære fargeleggingsboken for oss voksne barn ;) Liker hvordan den omtales: "Likte du å fargelegge som barn? Hvorfor sluttet du?" :P Jeg tilbringer alt for mye tid foran pc og tv når jeg skal "slappe av", så å sette meg ned og fargelegge blir en mye bedre avkobling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...