Gå til innhold

Focklop og lillemor <3


Focklop

Anbefalte innlegg

Vi brukte Libero i newborn-størrelsene, men de ble så sykt dyre da vi gikk forbi det. Anbefaler bleiene til Rema, de er helt supre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte Libero i newborn-størrelsene, men de ble så sykt dyre da vi gikk forbi det. Anbefaler bleiene til Rema, de er helt supre!

Ja, det er sykt hvor dyre de ble etter newborn! Og så utrolig teit at Coop har sluttet med 10kr rabatt. Ellers handler vi på Kiwi hvor vi får hver 4 gratis.

 

Skal definitivt sjekke Rema sine! :) Så langt ser det ut til at Coop sine er greie også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sykt hvor dyre de ble etter newborn! Og så utrolig teit at Coop har sluttet med 10kr rabatt. Ellers handler vi på Kiwi hvor vi får hver 4 gratis.

 

Skal definitivt sjekke Rema sine! :) Så langt ser det ut til at Coop sine er greie også :)

 

Vi brukte også Libero sine før men det blir fort dyrt. Anbefaler Coop sine bleier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker REMA og Coop litt om hverandre. Syntes de er veldig like ☺ på natt må vi bruke pampers baby dry, for hun tisser helt sykt når hun sover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har kjøpt oss leilighet!! Ååh, som jeg gleder meg til å flytte tilbake til hjemkommunen, og så rett over der jeg vokste opp! Lykke!!

Tar et steg "tilbake" siden vi bor i hus og ønsket egentlig større hus, men vi trives ikke i dette huset og et større er for dyrt akkurat nå. Så da fant vi oss en genial mellomlanding :)

Nå er jeg så glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! :) er du fra en storby ettersom det er dyrere?

Takk! :) Nei, men dit vi flytter er mye nærmere Trondheim og dermed dyrere enn nabokommunen vi ønsker å flytte fra. Vi regner med at vi har råd til å kjøpe hus om noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag mistet vi et kjært familiemedlem på fire bein :( Tenk at de søte små kan sette så dype spor på så kort tid...

Sov godt, lille venn :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små føtter setter dype spor. Kondolerer med den firbeinte.  :dagens-rose: Den lever videre i deres hjerter   :hjerte:

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har blitt hele 7kg og 66,5cm lang :) Stor jente! Hun har fått smake middag, og den gikk ned på høykant! Hun eelsker også frukt. Ruller fra rygg-mage og tilbake. Fått to tenner nede...

Fødte ikke jeg for bare en kort stund siden? Hjelpes. Det går så fort! Nå som det er høst kommer jeg på så godt hvordan det var på denne tiden i fjor. Luktene, temperaturen og stemningen minner meg om da jeg gikk med henne i magen. Så spennende det var. Det er så rart!

I dag skal vi på kontraktmøte. Flyttingen skjer allerede i november og vi skal selge hus i mellomtiden, her blir det mye å gjøre fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stor hun er blitt! Syntes du fødte for noen dager siden nesten :ler:

Ja, det føles nesten sånn! Nå forstår jeg alle som sier "nyt tiden, den går så alt for fort!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenker jeg av og til. Jenta vår blir 7 mnd neste uke og lurer på hvor tiden har blitt av...

 

Håper alt gikk bra på kontraktsmøte!

Har dere fått en megler til å selge huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det samme tenker jeg av og til. Jenta vår blir 7 mnd neste uke og lurer på hvor tiden har blitt av...

Håper alt gikk bra på kontraktsmøte!

Har dere fått en megler til å selge huset?

Alle papirer er i orden, og jeg er i full gang med rydding og styr. Det kommer fotograf og takstmann allerede på onsdag, så jeg har ufattelig mye å gjøre :P bare å hive seg rundt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lillemor har begynt å våkne kl 6 om morgenen. Luksusproblem for oss som er vant til å sove lenge! Tror det kommer flere tenner også, hun er mer sutrete og klør veldig i munnen. Eller er det vanlig at de to som har kommet blir ubehagelige jo lengre de kommer frem? Tannpussrn som gikk som en lek tidligere har blitt nesten klin umulig. Hun snurper igjen leppene, vrir seg bort og skriker :( Håper det bare er midlertidig!

Jeg har forresten foreldre som insisterer på å utsette E for ting hun ikke er klar for enda. Og så blir de skikkelig snurt og sure fordi vi vil vente. Altså, får jeg ikke for en gangs skyld bestemme selv? Makan til mangel på respekt, jeg er så møkklei! Må da gå an å i det minste respektere våre avgjørelser selv om det er uenigheter... Baah. Dette stjeler så mye energi fra meg. Føles ut som om de skal ta fra meg retten til å bestemme over mitt eget barn.

Med det kan jeg jo spørre dere, er det rett å sette E i matstol/gåstol når hun enda er så ustø og svak? Hun klarer enda ikke løfte seg fra gulvet med strake armer. Vi må støtte henne godt når hun sitter i fanget, ellers faller hun. Jeg synes gåstol er helt uaktuelt enda. Virker som de tenker kun på alder og ikke tar i betraktning hvor sterk/svak hun er. "Hun er da vel gammel nok til det nå?! Det synes vi det er på tide å begynne med! Kan ikke mate henne for alltid i vippestol vettu!!"... -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gåstol? Er det en sånn som hun kan gå med selv med beina fri bare at hun sitter, liksom?

Mat henne i vippestol så lenge det funker for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gåstol? Er det en sånn som hun kan gå med selv med beina fri bare at hun sitter, liksom?

Mat henne i vippestol så lenge det funker for dere :)

Ja, de sitter i en stol hvor de kan trø i bakken når beina er lange nok. Mange bruker dem som lekestol, siden det ofte er morsomme leker på dem. Også før de ikke når ned til gulvet så beina henger under dem. Det er ikke E sterk nok til enda, så håper virkelig mamma ikke drar frem sin nyinnkjøpte stol og setter henne i den i skjul, det er hun nemlig truende til å gjøre.

Jeg skal spørre fysioterapauten til E neste gang om når slike stoler kan brukes :) det hadde selvsagt blitt mer praktisk med matstol, men alt til sin tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...