Gå til innhold

Halloween Tarot 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Puh!

Mellom vinglasa så kom eg på dette! Juhuu! Rakk det!

Generaliser meg!

Yppersteprestinnen.

2.jpg

Hvis det ser ut til å gå bra, så følg intuisjonen din.

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

8/Sverd.

57.jpg

Du må holde stramt budsjett ei stund ja. Over vinteren antageligvis.

Her bekrefter du det jeg mistenkte. Kjedelig, men sant.
Skrevet

Silfen har sviktet i aften. :trist:

Hun sender sikkert litt sånn tankebølger om en generalisering.
Skrevet

Hun sender sikkert litt sånn tankebølger om en generalisering.

Håper nesten det, men jeg våger ikke å generalisere henne uten samtykke.

Skrevet

Fy søren jeg maser, en ting til så skal jeg holde fred...

Har nådd et lite veiskille økonomimessig, blir det så bra som jeg håper? :)

Skrevet

Fy søren jeg maser, en ting til så skal jeg holde fred...

Har nådd et lite veiskille økonomimessig, blir det så bra som jeg håper? :)

9/Staver.

30.jpg

Ja, men du må ta deg selv i ørene, ni/staver er en ganske kraftig advarsel om at ting ikke er greit.

Skrevet

9/Staver.

30.jpg

Ja, men du må ta deg selv i ørene, ni/staver er en ganske kraftig advarsel om at ting ikke er greit.

Spot on IGJEN, jeg har vært ganske uforsvarlig i en periode nå. Men har allerede tatt et godt tak i begge ørene for å rydde opp i ting, og hvis alt går etter planen (noe det ser ut til at det gjør), så begynner jeg med blanke ark nå den kommende uken. I så fall blir vinteren/jula toppers regner jeg med :)

Skrevet

Spot on IGJEN, jeg har vært ganske uforsvarlig i en periode nå. Men har allerede tatt et godt tak i begge ørene for å rydde opp i ting, og hvis alt går etter planen (noe det ser ut til at det gjør), så begynner jeg med blanke ark nå den kommende uken. I så fall blir vinteren/jula toppers regner jeg med :)

Er noe med det.

Gjest anonym2233
Skrevet

Aldri testet meg på sånt, men ser ut som du treffer godt på mange. Da gjør jeg også et forsøk :)

Får jeg jobben jeg har søkt på?

(Om du tar to, hihi...)

2: hvordan ser kjærligheten ut framover, med min samboer?:)

God kveld!!!

Skrevet

Aldri testet meg på sånt, men ser ut som du treffer godt på mange. Da gjør jeg også et forsøk :)

Får jeg jobben jeg har søkt på?

(Om du tar to, hihi...)

2: hvordan ser kjærligheten ut framover, med min samboer? :)

God kveld!!!

Jobb: 8/Mynter.

71.jpg

Ja, det vil du.

2: Kjærlighet med samboer.

Stjernen.

17.jpg

Det var adskillig bedre en gang for ikke så lenge siden, men dere mistet nøkelen til hverandre på et tidspunkt. Og det som mangler er begges ansvar, men siden du er den som er var at det er noe som er borte, så må du ta det opp. Kanskje blir det greit, kanskje blir det totalt katt på hett bliktakk.

Skrevet

Kjære, snille Gjest. Jeg har ikke 200 innlegg ennå, og det er umulig for meg å nå det ikveld. Kan du være så snill å spå meg selv for det? Pretty pretty please??

Det er en mann jeg har i tankene og lurer på kjærlighetslivet...

Skrevet

Kjære, snille Gjest. Jeg har ikke 200 innlegg ennå, og det er umulig for meg å nå det ikveld. Kan du være så snill å spå meg selv for det? Pretty pretty please??

Det er en mann jeg har i tankene og lurer på kjærlighetslivet...

Stavkongen.

35.jpg

Hvis du er en still og rolig dame på privaten vil du ikke trives med han her, pga han har mange baller i luften og det er hele tiden et eller annet som kommer i veien, så privatliv med kjæresten er fremmedord hvis man er sammen med Stavkongen, pga han elsker oppmerksomheten.

Gjør du?

Gjest alegria
Skrevet

Sammen med samboeren igjen og lurer på om det faktisk vil bli oss to, vil vi få barn sammen?

Gjest alegria
Skrevet

Et spørsmål til om du gidder: vil jeg snart få meg en ny jobb jeg vil trives i?

Skrevet

Sammen med samboeren igjen og lurer på om det faktisk vil bli oss to, vil vi få barn sammen?

Hengte Mann.

12.jpg

Forholdet er bra nok og det vil vare til dere er klar for å være single.

Skrevet

Stavkongen.

35.jpg

Hvis du er en still og rolig dame på privaten vil du ikke trives med han her, pga han har mange baller i luften og det er hele tiden et eller annet som kommer i veien, så privatliv med kjæresten er fremmedord hvis man er sammen med Stavkongen, pga han elsker oppmerksomheten.

Gjør du?

Tusen tusen takk!! Ja, jeg er en rolig person. Skal ta det til meg, da er han kanskje ikke den rette allikevel :/

Skrevet

Har nylig møtt en ny mann - er han en å satse videre på, eller bør jeg bryte av før jeg blir for følelsesmessig involvert?

Skrevet

Har nylig møtt en ny mann - er han en å satse videre på, eller bør jeg bryte av før jeg blir for følelsesmessig involvert?

3/Mynter.

66.jpg

Ja, både faglig og ufaglig artighet kan skje her.

Skrevet

Vet jeg ikke har 200 innlegg, men har prøvd siden sist du hadde tarot, men klarer ikke komme meg opp i 200. Vil du allikevel gjøre min? Lurer på kjærligheten da, med en spesiell i tankene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...