Gå til innhold

Halloween Tarot 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elskerne.

6.jpg

Valg, valg, valg. Vi, de moderne menneskene kan ikke annet enn å velge. Lykke til.

Oi! Ble bare full av spørsmål egentlig jeg :) Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har åpnet en øl og sitter godt planta i sofaen for lørdagskvelden! Jeg har ikke over tohundre innlegg, men tar tar mot til meg og spørr om en generalisering likevel (da det er kommentert at det er en rolig kveld).

- Må få legge til at jeg har fulgt litt med på disse tarot-trådene siden jeg oppdaget dem, og synes det er veldig spennende! Og synes det er helt greit å ignorere meg, siden jeg ignorerer reglene.

7/Begere.

42.jpg

Mange fantasier og mange drømmer.. .. Vel, når har du tenkt og få fart på den ræva og finn ut av å gjøre noe.

Skrevet

Kan du generalisere meg :yvonne:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Myntdronningen.

76.jpg

Ser ut til at du kan sette betingelsene selv hvis du vil bli der du er. De vil ha deg i hvertfall.

Det høres lovende ut. Bransjen er i sparemodus for tiden så vi liker alle våre pågående kontrakter.

Ja, kunden liker meg og min måte å gjøre jobben på. Skrelle bort ull og trekke ut kjerneproblemene de har eller kan få om de ikke tar aksjon på de kritiske av dem i rimelig tid.

Den stokken du bruker i kveld er lekker i bildene sine, Gjest.

Og den sorte Gentlemannen av en pus er med på svært mange av dem (han er på de to som har kommet for meg, og jeg liker det fordi han er min sorte kjærlighet på 4 poter :hjerte: )

Skrevet

Kan du generalisere meg :yvonne:

6/Mynter.

69.jpg

Ikke finn deg i å bli tildelt småkaker den her gangen, krev det som er ditt. :klem:

Skrevet (endret)

Det høres lovende ut. Bransjen er i sparemodus for tiden så vi liker alle våre pågående kontrakter.

Ja, kunden liker meg og min måte å gjøre jobben på. Skrelle bort ull og trekke ut kjerneproblemene de har eller kan få om de ikke tar aksjon på de kritiske av dem i rimelig tid.

Den stokken du bruker i kveld er lekker i bildene sine, Gjest.

Og den sorte Gentlemannen av en pus er med på svært mange av dem (han er på de to som har kommet for meg, og jeg liker det fordi han er min sorte kjærlighet på 4 poter :hjerte: )

Jeg har også hatt en sånn kullsvart kattepus på 4 poter. oppkalt etter operasangeren Maria Callas (La Divina). Hun døde av helt plutselig av svangerskapsforgiftning i sin 2 drektighet. Jeg la meg syk i tre dager etterpå.

Endret av Gjest
Skrevet

7/Begere.

42.jpg

Mange fantasier og mange drømmer.. .. Vel, når har du tenkt og få fart på den ræva og finn ut av å gjøre noe.

Takk for svar! Kjenner at det treffer meg, da jeg prokastinerer alt fra husarbeid til fritidsaktiviteter og store valg/endringer for husstanden. Jeg trenger kanskje et spark... :-)

Skrevet

trenger litt mer penger, er det håp for det i oktober?

Skrevet

trenger litt mer penger, er det håp for det i oktober?

Myntesset.

64.jpg

Ja, det vil komme en sjanse til å tjene noen hurtige kroner i oktober, men du må reagere hurtig når du ser tegnene, liljene du vet.

Skrevet

7/Mynter.

70.jpg

Noe du har planlagt og jobbet på ei stund ser ut til å begynne å bære frukter...

Hm, hard to say. Jeg har jobbet hardt med å få døgnrytmen på stell, kommer ikke på noe annet enn det. Hvis du har tid; hvordan blir min jul?

Skrevet

Hvis du har tid til en til: hvordan vil økonomien min være fremover?

Skrevet

Hm, hard to say. Jeg har jobbet hardt med å få døgnrytmen på stell, kommer ikke på noe annet enn det. Hvis du har tid; hvordan blir min jul?

4/staver.

25.jpg

Julen blir bare herlig. Ingenting å bekymre seg for.

Skrevet

6/Mynter.

69.jpg

Ikke finn deg i å bli tildelt småkaker den her gangen, krev det som er ditt. :klem:

Har merka at jeg har blitt bedre til det. Nå ble jeg til og med invitert på lønningspils. Finner meg ikke i alt lengre
Skrevet

Hvis du har tid til en til: hvordan vil økonomien min være fremover?

8/Sverd.

57.jpg

Du må holde stramt budsjett ei stund ja. Over vinteren antageligvis.

Skrevet

Har merka at jeg har blitt bedre til det. Nå ble jeg til og med invitert på lønningspils. Finner meg ikke i alt lengre

Så bra!!!

Skrevet (endret)

Siden jeg er så snill.

Keiserinnen.

3.jpg

Hmm, baby snart her også. Håper du er forberedt.

Tusen takk :) Du er snill!

Oi da! Nei, det er jeg ikke helt forebredt på :sjokkert: Men, for all del: hvis vi får til det ville det mildt sagt vært et mirakel :) Vi har snakket om det faktisk, og tenker om et par års tid. Kanskje det er innefor "snart"? I så fall kan det stemme godt :)

Endret av Evans
Skrevet

4/staver.

25.jpg

Julen blir bare herlig. Ingenting å bekymre seg for.

Wow, jeg krysser fingrene!

Skrevet

Tusen takk :) Du er snill!

Oi da! Nei, det er jeg ikke helt forebredt på :sjokkert: Men, for all del: hvis vi får til det ville det mildt sagt vært et mirakel :) Vi har snakket om det faktisk, og tenker om et par års tid. Kanskje det er innefor "snart"? I så fall kan det stemme godt :)

Tror det skjer hurtigere enn hva dere tenkte i utgangspunktet.

Skrevet

Tror det skjer hurtigere enn hva dere tenkte i utgangspunktet.

Oi, oi! Spennende :) Skal si i fra når, jeg :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Puh!

Mellom vinglasa så kom eg på dette! Juhuu! Rakk det!

Generaliser meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...