Gå til innhold

Halloween Tarot 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer enkelt og greit på kjærligheten - og har en spesiell person i tankene <3

Les hovedinnlegg en gang til og særlig den der om 200 innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tvilte vel ikke på at jeg er god i jobben min? :romeo:

Vet jo av erfaring at du treffer godt

Skrevet

Jeg vil også gjerne bli generalisert.

5/Beger.

40.jpg

Du er litt sliten for tiden og føler folk snakker om deg? Vel, det blir likere, huske på at den som ler sist, ler best.

Skrevet

Vær så snill..? Jeg klarer ikke å poste over 200 innlegg med det første. Også virker du veldig flink, så det hadde vært veldig koselig om du kunne spå meg og ;)

Skrevet (endret)

Vær så snill..? Jeg klarer ikke å poste over 200 innlegg med det første. Også virker du veldig flink, så det hadde vært veldig koselig om du kunne spå meg og ;)

Ok, siden det er lite pågang i kveld, folk er sikkert ute på partai.

Endret av Gjest
Skrevet

Var da fryktelig stille her i kveld. Slenger på et til spørsmål - så får du ta det hvis du orker

Hvordan blir jul- og nyttår for meg?

Skrevet

Blir jeg værende i Trondheim på sikt, eller blir jeg å flytte igjen om noen år?

Skrevet

Jeg lurer enkelt og greit på kjærligheten - og har en spesiell person i tankene <3

Måtehold.

14.jpg

Du må være forsiktig når det kommer til den her person hvis du får en sjanse, fordi h*n har vært skikkelig brent tidligere og trenger masse rom ståa er i dag.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg setter stor pris på bli generalisert :)

Så generaliser meg, snille.

Vipper korken av en flaske her, tid for en iskald øl.

• Liker 1
Skrevet

Var da fryktelig stille her i kveld. Slenger på et til spørsmål - så får du ta det hvis du orker

Hvordan blir jul- og nyttår for meg?

Verden.

21.jpg

Ser ut til at det blir en veldig skjelsettende jul og nyttårshelg og at du mye godt kan begynne 2015 med blanke ark, bokstavelig talt.

Skrevet

Blir jeg værende i Trondheim på sikt, eller blir jeg å flytte igjen om noen år?

Elskerne.

6.jpg

Hmm, du blir værende fordi du treffer en fyr som er derfra.

Skrevet

Har møtt en fantastisk fyr... Hvordan vil dette gå? Er det noe å satse på?

Skrevet

Jeg setter stor pris på bli generalisert :)

Så generaliser meg, snille.

Vipper korken av en flaske her, tid for en iskald øl.

9/Mynter.

72.jpg

Generelt sett så har du det steikbra ilag med katten. Du har en jobb du trives med og er god i, du tjener godt, du er singel pr i dag, men ganske snart kommer uglen med en beskjed du har ventet på lenge. Det skjer før jul.

Skrevet

Våger meg med et spørsmål til, så får du bare si nei hvis jeg er for masete nå. Jeg lurer på hvordan avtalen på mandag kommer til å gå?

Skrevet

Hurra, ny tarottråd. :)

Blir det noen utenlandstur på meg før nyttår? Lurer spesielt på jul eller nyttår.

Skrevet

Har møtt en fantastisk fyr... Hvordan vil dette gå? Er det noe å satse på?

4 innlegg bare, skrev du dem bare pga den her tråden???

• Liker 1
Skrevet

4 innlegg bare, skrev du dem bare pga den her tråden???

Nei har ikke spurt på denne tråden før.

Hadde egentlig glemt litt at jeg hadde en bruker her så er ikke så lenge siden jeg tok den i bruk👍 derfor så få innlegg

Skrevet

Våger meg med et spørsmål til, så får du bare si nei hvis jeg er for masete nå. Jeg lurer på hvordan avtalen på mandag kommer til å gå?

Stavdronningen.

34.jpg

Noen kommer med et tilbud som virker godt, jeg ville undersøkt litt nærmere om det var et godt tilbud eller om det bare var helt greit, før jeg slo til. Hvis jeg var deg.

Skrevet

Våger meg på ett til jeg og, siden det er så stille...

Har jeg funnet mannen jeg skal dele livet mitt med, da? :)

Skrevet

Verden.

21.jpg

Ser ut til at det blir en veldig skjelsettende jul og nyttårshelg og at du mye godt kan begynne 2015 med blanke ark, bokstavelig talt.

Oj, det må jeg si var et spennende kort. Blir spennende å se hva det er som gjør at det blir et skille i livet mitt akkuart ved jul og nyttår. Klarer ikke helt nå å se hva det kan være. Å starte med blanke ark er noe som definitivt kan være på sin plass. Tilbakemelding kan nødvendigvis ikke komme enda - men den kommer. Takk <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...